Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
6
Cevap
1787
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Nokia Lumia Garanti Hakkında
R
10 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Arkadaşlar telefonumu kendi kendine resetlenme ve yan tuşların basmaması nedeniyle garantiye verdim.
İlk olarak Teknosa üzerinden AYTEL İLETİŞİME gönderdik. ( Teknosa Armada Mağazası.)
Bu firma sadece yazılım güncellemesi ve yan tuşların onarımını yaptı.Ancak cihazın resetlenme sorununu tekrar yaşadım.
Daha sonra Ankamall 'daki teknosaya tekrar telefonumu vermek istediğimde fatura istediler.Armada mağazasında ise IMEI numarasından garantimi sorgulayıp sorunsuzca gönderdiler.Fakat bu mağaza hiç ilgilenmedi bende bağıra çağıra çıkıp yanındaki başka bir teknosaya girdim.Bu teknosadaki bayanda ilgilendi Teleservice Necatibey Şubesine elden götürürseniz işlemlerinizin daha hızlı olacağını söyledi.Bu sefer Teleservice garantiye verdim.
Asıl sormak istediğim soru ise telefonumu 2 kez garantiye gönderdim.Aynı arızadan 3.kez gönderdiğimde ücret iadesi veya muadil bir telefon verebilirler mi ?Büyük bir ihtimal onlarda yazılım güncelleyip gönderecekler.

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rkx -- 13 Mayıs 2015; 21:05:28 >

E
10 yıl
Yarbay

Oncelikle gecmis olsun. Hemen hemen benzer sorunlardan dolayi ben de entye gonderdim. 8 is gunu oldu. Siteden sorguladigimda RT onarim islemleri devam edyor diyor. Onu evde ben de yapiyordum buyuk ihtimal sorun duzelmeyecek. Rica etsem izlediginiz politikayi benimle de paylasir misiniz ben de o sekilde hareket edeyim ?



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

R
10 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Yasal olarak aynı sorundan 3 kez garantiye gittiğinde cihazı yenileyecekler yada ücret iadesi yapmaları gerekiyor.
Birçok kişinin telefonu üst seviye olacak şekilde değişim yapılabilmiş. Eğer ki sorun çıkarırlarsa Microsoft Müşteri hizmetlerini arayacağım.İlk günden servise alınmış cihazım.10 gün geçtikten sonra eğer elden garantiye verdiyseniz emanet cihaz verebiliyorlarmış.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rkx -- 14 Mayıs 2015; 6:47:35 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @emre_fan_club
E
10 yıl
Yarbay

Hayir hocam yasadigim yerde servis olmadigindan kargoyla yolladim. En az 1 yildir sirf telefonsuz kalmamak icin oyle boyle idare ettim. Uzun sureden sonra artik sorunsuz calisan bir telefon istiyorum ve bunun icin gecici sıkıntılara katlanacagim. İnsallah Allahım isimizi rast getirir. İlgilenip cevap yazdiginiz icin tesekkur ederim konuyu takipte kalacagim.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @RKeles93
E
10 yıl
Yarbay

Hocam bugün telefonum geldi. Karşılaştığım sorunlar giderildi mi bunu zaman gösterecek ama ekranımda çizik vardı nasıl olduysa halletmişler sağ olsunlar .



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
R
10 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Bende cihaz takibi yaptım yedek parça bekleniyor yazmışlar.Bir önceki şirket sadece bilgisayardan yazılımı değiştirip göndermişti.Demek ki donanımsal hata varki telefonum kendi kendine kapanıyormuş.İnşallah hallederler.5130 la idare etmeye çalışıyorum


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @emre_fan_club
E
10 yıl
Yarbay

İnşallah sizin de gönlünüzden geçtiği gibi olur benimki gibi. Bugün sanki yeni telefon almışım gibi hissettim ve pürüzsüz ekranıma bir jelatin yapıştırdım.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @RKeles93
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.