Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
6
Cevap
1129
Tıklama
1
Öne Çıkarma
UYDUNET'in veremediği NITRO Hizmeti ve Çağrı Merkezi Desteği
P
10 yıl
Onbaşı
Konu Sahibi

Merhaba,

Dün UYDUNET'ten 24 saat geçerli NITRO hizmeti satın aldım. Almaz olaydım. Bugün, başıma gelenleri üye olduğum her yerde yazmak istedim ki diğer kullanıcıların bilgisi dahilinde olsun.

- Saat 16.30: Hizmeti satın aldım. Aktif edildiğine dair mesaj alır almaz tabii ki hız testi yaptım. Sonuç 80 Mbit civarı çıktı. Yeterli, tatmin edici bir sonuçtu benim için.

- Ancak, 5/10 dakika içerisinde durum değişti. Normalde 25 Mbit olan hızı dahi göremez oldum. Yeni hız testi sonuçları 10 Mbit'in üstüne çıkmıyordu.

- Çağrı Merkezini aradım. Her cümlemin başında söylediğim şey şu oldu: "Ethernet kablosu takılı, kablosuz kapalı, bütün programlar kapalı, modem açılıp kapatıldı hatta resetlendi, hız testi iki farklı bilgisayardan yapıldı". Telefondaki görevli, 30-60 dk içerisinde arkadaşların konuyla ilgileneceğini, düzelmezse tekrar aramamı söyledi.

- Söylenen süre içinde hiçbir düzelme olmadı. Saat ilerliyor ve kısıtlı bir süreliğine aldığım hizmet başıma bela olmaya başlıyordu.

- Çağrı Merkezini tekrar aradım. Sorunun düzelmediğini belirttim. Telefondaki görevli her şeyin normal gözüktüğünü ve hız testi sonuçlarımı destek@uydunet.net adresine gönderirsem ilgileneceklerini söyledi.

- İstedikleri sonuçları, istedikleri adrese gönderdim. Ancak, adresi doğru yazmama rağmen e-postanın ulaşmadığına dair mesaj aldım.

- Çağrı Merkezini tekrar aradım (bu cümleyi daya çok okuyacaksınız). Bir bakalım deyip 5 dakika müzik dinlettiler. Ardından verdikleri cevap şu oldu: "O e-posta adresimiz şu an hizmet veremiyormuş, siz o postayı dekont@uydunet.net adresine gönderin."

- Hız testi sonuçları verilen yeni adrese gönderildi. Ama o da ne? Sonuç tabii ki aynı; bu adrese de mesaj atılamıyor.

- Çağrı Merkezini tekrar aradım. Kontrol edelim diyerek yine müzik dinlettiler. Sonuç yine aynı, "efendim, bu adres de çalışmıyor. Siz isterseniz, yarın sabah tekrar gönderin, o zaman soru düzelmiş olur."

- Saat 03.30: Hız testi sonuçları 10 Mbit ve altı devam ediyor. Çağrı Merkezinden sonuç alamayacağımı anladığımdan, en azından bir şikayet konusu açayım dedim. Bu uzun hikayeyi üşenmeden yazdım. Ve tabii ki şu altın sözcükleri belirterek: "Ethernet kablosu takılı, kablosuz kapalı, bütün programlar kapalı, modem açılıp kapatıldı hatta resetlendi, hız testi iki farklı bilgisayardan yapıldı."

- Saat şu an 15.07: Eve yeni geldim. Verilen e-posta adresleri hâlâ çalışmıyor. Şikayete cevap gelip gelmediği kontrol ettim. Sıkı durun, cevap şu: Sayın abonemiz; Nitro hızlar Kablosuz bağlantılarda 100 MB hız değeri vermemekte olup; ilgili hızı modeme kablo ile bağlanarak alabilirsiniz. Kablolu bağlantıda da sıkıntı olması halinde Çağrı Merkezinden destek alabilirsiniz.

- Yazımı okumamışlar bile. Çok uzun geldi sanırım; üşendiler.

SONUÇ: Hizmeti almak ya da almamak hiç önemli değil arkadaşlar, daha ilk arayışımda, "evet, arada böyle sorunlar yaşıyoruz." demiş olsalar umurumda olmazdı. Madem hizmet veremeyeceksin neden paramı alıyorsun der, kapatırdım. Ancak, şu oyalama taktiği ve düşülen komik durum ve şu son gelen otomatik cevap insanın gururuna dokunuyor.

Sonuç olarak benim gözümde UYDUNET, NITRO hizmeti ve Çağrı Merkezi desteği konusunda çok fena çuvallamış ve 3 lira 90 kuruş karşılığında onlara duyduğum güveni benden satın almıştır.

Herkese selamlar, sevgiler.

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



S
10 yıl
Yarbay

3.9 tl ni geri iste yada size tekrar baska bir gunde 100mbit saglama sözu al, ki bence yaparlar.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
P
10 yıl
Onbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: semender96

3.9 tl ni geri iste yada size tekrar baska bir gunde 100mbit saglama sözu al, ki bence yaparlar.
Ben de böyle yaptım. Sonuç ne olur bilmem.

Ancak, sorun bu değil. Daha kendi e-posta adreslerinin ve servislerinin çalışmadığından haberleri yok.

Ayrıca, yazılı yapılan şikayetleri okumadan cevaplıyorlar. "Kablo takılı, kablosuz kapalı şekilde hız testi sonuçları" diye özellikle vurguluyorum ama cevap olarak "kablosuz bağlantıyla o hızlara çıkamazsınız" diyorlar.

Beni üzen şey müşteriye yaptıkları bu muameledir.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
10 yıl
Yarbay

Bence konu başlığına göre otomatik yanıtlama yapan yazılım kullanıyorlar. Herhangi bir insan evladı okumuyor yani



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @pathetique80
M
10 yıl
Yarbay

şu şirketi bi özelleştirselerdi her şey çok farklı olacaktı

avea turk telekom un
superonline turkcell in
vodafone bence uydunet i almalı

üç tane bağımsız kendi alt yapısı olan internet servis sağlayıcı güzel bir rekabet olurdu


Bu mesaja 1 cevap geldi.
E
10 yıl
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: mcrew

şu şirketi bi özelleştirselerdi her şey çok farklı olacaktı

avea turk telekom un
superonline turkcell in
vodafone bence uydunet i almalı

üç tane bağımsız kendi alt yapısı olan internet servis sağlayıcı güzel bir rekabet olurdu

Bence farklı olmazdı yine aynı olurdu.Devlet bunlara bişey demıyor bunlarda at koşturuyor


Bu mesaja 1 cevap geldi.
P
10 yıl
Onbaşı
Konu Sahibi

Bence de çok bir şey değişmez. Hatta, özelleştirme çoğu alanda zengini daha zengin yapmak, iş ahlakının yozlaşmasını hızlandırmaktan başka işe yaramadı bu ülkede.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.