Merhaba Arkadaşlar. Birkaç gündür turkcell hattım ile ilgili problemler yaşıyorum. Faturalarım bankadan otomatik ödeniyor.Eylül ayında adamın biri yanlışlıkla benim faturamı ödemiş, benim de otomatik olarak ödendiği için, aynı faturaya 2 kere ödeme olmuş. Sonraki ay faturadan düşmüşler. Buradan sonra hikaye başlıyor. Faturamı yanlışlıkla ödeyen itiraz ederek bankası aracılığıyla ödemeyi iptal ettirmiş. Geçen haftadan itibaren bana eylül ayına ait borcunuz vardır diye mesajlar gelmeye başladı. Ama nereden ödemeye çalışsam borcunuz yoktur diyerek ödeme almadılar. Dün sabah itibarı ile hattımı kestiler :) Konuşmadığım departman kalmadı. Borcumu ödeyemiyorum. Kurumsal müş. tem. zaten evlere şenlik. 3 kere finans bölümünden arayıp ödemeniz varmış alalım diyip, aaaaa alamıyoruz biz size biraz sonra tekrar dönelim dediler. 2 farklı iletişim merkezine gittim olmadı, online işlem merkezinde ödenmemiş faturalarda gösteriyor, ödeme aşamasına gelince borcunuz yoktur diyor. 68 TL lik borcu ödemek için başvurmadığım yol kalmadı. Sabah da mesaj atmışlar borcunuzu ödemezseniz hattınız gelen aramaya da kapatılacaktır :). Sinir küpü oldum.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.