Arkadasin da onerdigi gibi bende olsam focus 2 tercih ederdim.Bizde focus 2 makyajli en son kasasi mevcuttu.Uzerinde 1.6 tdci 90hp motor vardi,yakiti gercekten iyiydi cok memnunduk.uzun yolda 4 hatta 3.5 lt duz yolda hiz sabitleyici ile cok rahat goruyordu.Otobanda 200 km gecmiyordu ibre tam 200 de kaliyor.Kronik bir sikinti yasamadik.araci 257 bin kmde sattik, bu zamana kadar tık demedi.Aracin viraj kontolu gercekten cok iyiydi.yol tutusuda o kadar iyiydi.Bir kac kazaya karistik gercekten saglamligi ile uzmedi bizi.Su anda focus 3 var yol tutusunu ve viraj kontrolunu focus 2 kadar begenmedim acikcasi.Ancak focus 2 yalitim zayif biraz.Kisacasi bu fiyata alabilecegin herseyi ile o parayi hak eden on numara arac.Benim tercihim focus 2 Sunuda ekleyeyim ses sistemi de guzel bu aracin.Bu arada yoldayim mobilden yaziyorum, yazim yanlislari icin kusura bakmayin
Şu anda nakit olarak 30-35 bin tl mevcut. bu fiyatlara hem temiz, hemde aile arabası olabilecek bir araba arıyorum
otomatik vites olması benim açımdan daha iyi olacaktır.
km olarakta max. 50-60 bin km görmüş araç düşünüyorum
sizin bu fiyatlar arasına önerebileceğiniz araç marka/modeli nelerdir ?
herkese iyi forumlar
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.