2014 Ocak ayında almış olduğum Nokia Lumia 925 cihazımı donanımsal sorunlar nedeniyle sadece 40 gün kullanabilmiştim. 5 defa servise verdiğim cihazı tamir etmeyen Teleservice ve Nokia Hizmetleri istersen mahkemeye ver hiç bir sonuç alamazsın demişlerdi ve Mahkeme kararı çıktı. Para iadesi yapılacak. Şimdi bana biri yol gösterebilir mi? Telefonu hepsiburada sitesinden aldım. Kararı ilk onları arayıp onlara mı söyleyim? Yoksa Nokia yı arayıp onlarla mi ilk konuşayım?
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
                        
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sefk0o -- 28 Aralık 2014; 5:54:16 >