ah ulan o couldhart ın yaptığı harekete bak ya bide utanmadan bu sene şumi en sportmen olmayan sürücü diyor ya ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
1997 monaco...![]() Ah ah anılarım depreşti ![]() Pist Monaco, her yan bariyer, yıl 97 çekiş kontrol yok, otomatik vites ve hiçbir elektronik sürücü yardımı yok, Bardaktan boşalırcasına yağmur ve tur başına en yakın rakibinize 4-6 saniye fark...Başka söze gerek varmı bilmiyorum ![]() |
MSC bahane, Jordan ve Stewart şahane (kızmayın Schumacher'i yerici amaçla söylemedim ama sadece bu şasi üreticisi geleneksel "privateer" takımlara olan özlemim her sene büyüyor, o yüzden böyle dedim) Ayrıca el elden üstündür diyerek http://www.youtube.com/watch?v=pGV3uwJflCE |
yav eveready senin nickinin reklamını hatırladım şimdi tee eski günlerden. daha çok dayanır eveready daha çok çalışır eveready evereadyyy uzun ömürlü pil hemen akabininde ''goodyear yuvama ulaştı'' reklamı da yayınlanırdı hey gidi hey en az 15 sene oldu bu reklamlar üzerinden geçen zaman ![]() |
Kaydolurken TV'nin uzaktan kumandasına aldığım pilleri gördüm. Eveready'di. Oradan aklıma geldi. Sanırım kara kediler vardı, 9 canlı pil falan diyorlardı. Bende de nostalji yarattığı için hoşuma gitmişti o an. Goodyear denince de o yuvaya ulaştıran şarkı ve Cine 5 dönemindeki Formula 1 yarışlarından önce Goodyear'ın sponsor olduğunu belirten yazı gelir aklıma. |
rubens te alışık oldugumuz sevinç gösterisini yine yapmış,demekki eskilerden kalma bi alışkanlık bu arada arjantinde çarpıştığı mclaren davidin arabası mı yoksa mika mı? bu shumi inanılmaz bir pilot ![]() |
@RotterStern: Benim de aklıma imzadaki Ferrari'yi görünce 90 yılının Ferrari 641'i geldi. Biliyorum imzadaki sanırım 94 yılının arabası ama, 90 yılının arabasını ben çok beğenirdim. < Resime gitmek için tıklayın > İyice off topic oldu ama neyse. |
arkadaşlar 98 japonya yarışında olan şeyleri biri bana açıklayabilir mi? |
Ne güzel bir rastlantı. 10 dakika önce Ekşi Sözlük'te bu yarışla ilgili yazılanlara bakıyordum. Yorum katmadan buraya yazayım, belki daha tarafsız ve tartışmadan uzak olur: 6 puanla genel klasmanda 2. sırada bulunan schumi ile 90 puanla ilk sırada bulunan mika'nın son kozlarını paylaştıkları yarıştı. schumi pole position'daydı. formasyon turu öncesi elini kavaya kaldırdığı görüldü. bir motor probemi yaşıyordu. bu sezonun son yarışına 1 sıfır mika karşısında yenik başlaması demekti çünkü tamamlanan formasyon turu sonrası gridin en arkasında yarışa başlayacaktı. kırmızı ışıklar sönüp ilk viraj dönüldüğünde mika 1, irvine 2, frentzen 3, coulthard 4, hill 5. sırada idi. schumi ise 4 araç geçmişti. o yarışta adeta uçtu. 5. liğe kadar yükseldiği an, irvine'ın arkasındayken lastiği patladı ve yarış dışı kaldı. yarış sonu mika aracını padoka getirdiğinde schumi hazır bekliyordu. şampiyonluğunu kutladı. mika'nın yarış bitmeden araçtan elini çıkarıp salladığı ilk ve son gp oldu. (bkz:http://www.youtube.com/watch?v=vqqyfrfnf20 ) (fandango, 14.09.2006 13:03) tabii daha derin bir açıklama mı yoksa sadece olayların özetini mi beklediniz bilmiyorum. |
oldum olası gıcık olurum o hareketlerine ![]() bu arada @Eveready, 90 ferrari f1 aracı gerçekten sıradışıymış.. oval bir tasarım, çok ilginç ![]() |
Garip kıvrımlar, oyuklar, kesikler vs. yok, ne kadar kesin ve net çizgiler değil mi? Ben oldukça beğeniyorum o aracı. Elbette yine de zevk meselesi. < Resime gitmek için tıklayın > |
everady sağol aydınlattığın için ilginç bi olaymış,shumi ve mika arasındaki karşılıklı saygı her zaman örnek bir davranış olmuştur |
coulthard ın aracı ![]() |
Senna da tabiki Schumi gibi bir yağmur efendisiydi.Ancak verdiğin link 1993 yılına ait.1992 ve 1993 te çekiş kontrol sistemi vardı tıpkı bugünki gibi ![]() Eğer Senna nın gerçekten ustalığını sergilediği yarışlara gitmek istersen daha eskilere özellikle Toleman yıllarına gitmelisin.Senna ilk sezonunda Toleman-Hart ı ile Monaco da yağmur altında neredeyse yarışı kazanıyordu.Bence Senna nın gelmiş geçmiş en müthiş yarışı bu ilk GP zaferine yaklaştığı yarışıdır ![]() |
Dostum F1 eskiden F1 di zaten:) Şimdiki otomobiller o zamanlarki kadar ürkütücü değil.O dönemlerin araçları geniş iz açıklıkları, kocaman kanatları ve tekerlekleri, adeta yere yapışık giden ve sürüş sırasında durmadan arkasından kıvılcımlar fırlatan görsellikleri ile gerçekten izleme zevkini doyasıya yaşatıyorlardı.Malesef otomobiller artık o eski görselliklerinden çok ama çok uzaklar. Bu arada imzamda olan araç 94 değil 1995 yılının 412 T2 si ![]() |
Senna daha iyidir demek gibi bir kaygım olmadı. Daha geçen gün bir arkadaşımla bu yarışı baştan sona izledik de, esas oradan aklıma geldi bu videoyu vermek. El elden üstündür demişim gerçi ama burada şu bundan iyidir o en büyüktür tarzı konuşmalardan hep kaçınmışımdır, burada da birinci amacım o değildi. Daha eskilere gitmeyişimin sebebi de MSC'nin de evde TV başında değil de bizzat bu yarışta olmasıydı. Neyse. Bu arada evet, hatırladığım kadarıyla 94'teki aracın burnu biraz ayrıktı kanattan. |
Bu arada 1990 yılının 641 aracı benimde en sevdiğim F1 araçlarından biridir.Ancak benim gelmiş geçmiş en beğendiğim F1 otomobili 1975 yılının 312 T sidir![]() |
Evet Schumi de Benettonu ile ordaydı ama insaf ![]() ![]() ![]() |
inanaın bu adama asıgım.. f1 i 10 senedir izlerim ve artık son 2 yarısım.. napalım bir gun bırakacagını biliyoduk ama aklımıza getirmemeye calisioduk.. son 2 yarıs ve bu gunden sonra sadce bu tur videolarda izlicez bu adamı..