Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
25
Cevap
1014
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Lol yaş ortalaması
A
12 yıl (162 mesaj)
Çavuş
Konu Sahibi

Aşırı düşük bir ortalama. Kuzenimle internet kafeye gidelim dedik yanımda 2 çocuk oturuyordu sorun değil eğlenmek için oynayabilir fakat birisi rage quit atıp diğeri botlara hile dedi. Bu yüzden west

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

A
12 yıl (309 mesaj)
Yüzbaşı

16- 17- 18 bu civarda geziyo sanırım


Bu mesaja 1 cevap geldi.
J
12 yıl (4145 mesaj)
Yarbay

normal dostum.bu durumu özetliyen videolar var.d durumun farkındayız.


Bu mesaja 2 cevap geldi.
A
12 yıl (162 mesaj)
Çavuş
Konu Sahibi

En zoruma giden de botların hile ile suçlanması



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

K
12 yıl (4411 mesaj)
Yarbay

bro do you ever seen france ?


euw in veletleridi bu fransızlardır


Bu mesaja 4 cevap geldi.
O
12 yıl (14 mesaj)
Er

Abi çocuklarla oynamaktan bıktım bu ne be geçen bi tanesi botlarla oynuyoruz çocuk her yazdığıu konuşmayı /all diye başlayarak konuşuyor bi ara annie senin ulti kaç dk de bir doluyor dedi ondan sonra zaten oyunu bıraktım 1 haftadır şoktayım öldürün beni dedim kendi kendime



L
12 yıl (10179 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: GeyikSebastian

bro do you ever seen france ?


euw in veletleridi bu fransızlardır

almanlar



H
12 yıl (417 mesaj)
Teğmen

Küçümsedikleri Metin2 nin yaş ort. daha yüksek bence



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

A
12 yıl (162 mesaj)
Çavuş
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: GeyikSebastian

bro do you ever seen france ?


euw in veletleridi bu fransızlardır

Pick ekranındayken soruyorum eğer varsa 3 lpyi feda ediyorum lose almaktan daha iyi



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

L
12 yıl (257 mesaj)
Teğmen

En fazla 14'tür. Nicklere bakınca anlarsınız zaten.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
R
12 yıl (290 mesaj)
Çavuş

Fransizlarin yaninda Turk oldugunuzu soylemeyin cogu irkcilik yapiyor



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

K
12 yıl (12913 mesaj)
Yarbay

15 ten fazla degıldır her ıddasına gırerım .



K
12 yıl (17679 mesaj)
Yarbay

B
12 yıl (2873 mesaj)
Binbaşı

12,5 filan



S
12 yıl (5741 mesaj)
Yüzbaşı

13-14 diyebilirim
8 yaşında çocuk gördüm lan ben oyunda var mı daha küçüğü
bu nasıl nesil lan yazıklar olsun anancılara
16 yaş



T
12 yıl (158 mesaj)
Teğmen

sorry im french


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @GeyikSebastian
Ü
12 yıl (198 mesaj)
Teğmen

S
12 yıl (3967 mesaj)
Yüzbaşı

Vombo vombo diye bağırıp Ezreal'da ulti yerine e'ye puan verdikleri bir video vardı.



F
12 yıl (1664 mesaj)
Binbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: GeyikSebastian

bro do you ever seen france ?


euw in veletleridi bu fransızlardır

ingilizceden belli direk fransız oldukları


Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
12 yıl (162 mesaj)
Çavuş
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: aalpcan

quote:

Orijinalden alıntı: GeyikSebastian

bro do you ever seen france ?


euw in veletleridi bu fransızlardır

ingilizceden belli direk fransız oldukları

Aynen öyle adamlar ingilizceyi bizim ilkokul düzeyiyle konuşuyorlar



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >