| normal dostum.bu durumu özetliyen videolar var.d durumun farkındayız. |
En zoruma giden de botların hile ile suçlanması |
|
bro do you ever seen france ? euw in veletleridi bu fransızlardır |
Abi çocuklarla oynamaktan bıktım bu ne be geçen bi tanesi botlarla oynuyoruz çocuk her yazdığıu konuşmayı /all diye başlayarak konuşuyor bi ara annie senin ulti kaç dk de bir doluyor dedi ondan sonra zaten oyunu bıraktım 1 haftadır şoktayım öldürün beni dedim kendi kendime |
almanlar |
| Küçümsedikleri Metin2 nin yaş ort. daha yüksek bence |
Pick ekranındayken soruyorum eğer varsa 3 lpyi feda ediyorum lose almaktan daha iyi |
| En fazla 14'tür. Nicklere bakınca anlarsınız zaten. |
| Fransizlarin yaninda Turk oldugunuzu soylemeyin cogu irkcilik yapiyor |
| 15 ten fazla degıldır her ıddasına gırerım . |
12,5 filan |
|
13-14 diyebilirim 8 yaşında çocuk gördüm lan ben oyunda var mı daha küçüğü bu nasıl nesil lan yazıklar olsun anancılara 16 yaş |
Vombo vombo diye bağırıp Ezreal'da ulti yerine e'ye puan verdikleri bir video vardı. |
ingilizceden belli direk fransız oldukları |
Aynen öyle adamlar ingilizceyi bizim ilkokul düzeyiyle konuşuyorlar |
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >