|
Tavsiye ederim. Çok kaliteli ve donanımlı bir araçtır. Motoru verimlidir. 1.6 otomatik Civic'ten şehir içinde sadece 0.5-1 litre fazla yakar. Yani ağırlığı ve motor hacmi göz önüne alınınca çok ekonomik bir araç. Honda bu modelde ciddi özen göstermiş. Zaten ABD'de Accord modeli farklı ve daha düşük kalitede. Bizdeki Accord orada, Acura TSX olarak satılıyor. Ayrıca fiyatına göre çok |
|
Tavsiye ederim. Çok kaliteli ve donanımlı bir araçtır. Motoru verimlidir. 1.6 otomatik Civic'ten şehir içinde sadece 0.5-1 litre fazla yakar. Yani ağırlığı ve motor hacmi göz önüne alınınca çok ekonomik bir araç. Honda bu modelde ciddi özen göstermiş. Zaten ABD'de Accord modeli farklı ve daha düşük kalitede. Bizdeki Accord orada, Acura TSX olarak satılıyor. Ayrıca fiyatına göre çok elit bir araçtır. O dönemin Passat'ları, Mondeo'ları gibi göze kaba gelmez ve sıkça gördüğümüz bir araç olmadığından güzel tasarımının da etkisiyle basit görünmez. Şık görünür. Performans için yüksek devir gerekse de, yeni Honda'ların motor sesi yüksek devirde bile kabin içine pek giremiyor. Ancak 5.000rpm sonrasında rahatsız olmaya başlarsınız. LPG'yi takın sorunsuzca yüzbin km'leri devirin. 155bg'lik Accord'un performansı kötü de, 122 bg'lik 1.4 TSI Passat'ların performansı iyi mi? Kimse onlardan yana şikayette bulunmuyor.
|
| Ben 2.4 kullanıyorum. 2.0 için bir şey diyemem. Ama sen uzun yıllar kullanmış gibi yorum yapıyorsun. Bırak da kullanıcıları yorumlasın... |
|
Kullanıcısı olarak yorum yapayım. Performans konusunda çok tartışma yaşanmış. Herkes +300 beygir araçlara biniyor sanırım bu forumda. Araç performanssız degil. Elbette ki turbo... |
|
Kullanıcısı olarak yorum yapayım. Performans konusunda çok tartışma yaşanmış. Herkes +300 beygir araçlara biniyor sanırım bu forumda. Araç performanssız degil. Elbette ki turbo motorlu bir araçla kıyaslarsanız hantal kalır. Ancak ekonomi odaklı bir şanzımana sahip olduğu için süper hızlanmaları yok. Ama bu kıyası neye gore yaptıgımı da belirteyim. Kuzenimin sahip oldugu 240 beygire modlanmış EP3 Type-R'a göre. Tarafsız bir göz olarak onunda yorumunu ekleyeyim. Beklediğimden daha atik, kesiciyede hemen girmiyor. Ara hızlanmaları tatmin edici. Yakıt konusunda üzer diyen arkadaşı ciddiye dahi almamanızı oneririm kullanıcısı olarak. LPG'li kullanacagınızı belirtmişsiniz. Aşağıda 3.000+ km uzun yol sonucu "LPG" tüketim değerlerimi paylaşacagım incelersiniz. Bagaj konusunda da 3 kişilik seyahat ve memleketten getirdiğim bir çok hediye ve ek olarak stepne bagajdaydı. Paket olarak konuşmak gerekirse, daha dolusu varsa kendimi suçlarım, neden bulamadım diye cünkü cok uzun süre araştırdım. Her markaya gidip geldim. Cok zor karar verdim. 13.000+ kmdir kullanıyorum. Sorun yaşamadım. Baska sorunuz varsa cevaplayabilirim. < Resime gitmek için tıklayın > |
| Öncelikle 2.0 Otomatik Accord düşündüğünüzü farz edersek, çok pişman olursunuz. Performansı Mondeo ile 320i'nin arası olur. Şanzıman tam otomatik, güç ve yakıtta üzer. BMW'nin yakıtını, performansını özlersiniz. Accord bu sınıfta yol tutuş konusunda sonlarda gelir yapılan testlere göre, o konuda da hayal kırıklığına uğrayacaksınız. Konfor arıyorsanız Mercedes, Audi bakın. Premium markadan normal bir marka araca geçtiğinizde bazı eksiklikleri hissedebilirsiniz. Her ne kadar Audi'yi BMW ve Mercedes'le bir tutmasam da Mercedes'e alternatif olacaktır. Eğer ekonomi ve performansı bir arada isterseniz dizel konusunda Audi öne çıkacaktır. Tabi herşeyden önce bütçe ve tam olarak beklentilerinizi yazmalısınız ki ona göre tavsiye verelim. Yalnız sorunuza vereceğim kısa ve net cevap, 320'den Accord'a geçerseniz hayal kırıklığına uğrarsınız. |
Yorumunuz için çok teşekkür ederim.Accordun şanzumanının klasik tork konvertörlü olduğunu biliyorum ancak buna rağmen yakıt tüketimi 10 lt lerde.Bu da performanstan kesilerek sağlanıyor kanımca.Aslında en temel problemime cevap vermişsiniz.3.20i den sonra pişman olur muyum demekten kendimi alamıyordum.LPG düşündüğüm için aslında yakıtın çok önemi yok.Bütçem maksimum 65 bin.Dizeller genelde çok km yapmış oluyor.Dizel hiç düşünmüyorum.Benzin +LPG istiyorum.Accordu elersem 2. olarak aklımda 2005-2007 kasa C180 veya C200 var,ancak modeli düşük olacağı için kafam karışıyor.Özellikle deri koltukları perişan oluyor.Üzerine 10 daha koyabilecek gücüm olsa 2008 sonrası C180 lere bakacağım ama malesef durumum yok.C sınıfı bir aracada 60 bin verilmez diye düşünüyorum.Çok bilinmeyenli denklem sanki:) |
Peki bütçe konusunda sıkıntı yaşıyorsanız ve paranızın değer kaybetmemesini istiyorsanız Passat bakabilirsiniz o rakama, yüksek modelli düşük kilometreli olur. Yalnız LPG takılabilecek yüksek hacim atmosferiği yok bildiğim kadarıyla. TSI motor alıp benzine bineceksiniz ya da düşük kilometreli 2.0 TDI bulacaksınız, açıkcası bu kadar para verip LPG'li araba binmek bana mantıklı gelmiyor. Neden dizel istemiyorsunuz bilemedim...LPG her ne kadar övülse de motora zarar verdiği ve ufak tefek sorunlar yaşattığı bir gerçek. Bu arada Accord özellikle şehir içi trafikte hayatta 10lt yakmaz, 12-13lt'leri bulur yakıtı ağır trafikte en az.. Birkaç ilan ekleyeyim, bu araçlara yönelirseniz cebinizde para da kalır. Sadece fikir amaçlı ekledim, fiyatları değişkenlik gösterebiliyor yalnız Mondeo düşünürseniz daha uygun fiyata daha genç ve düşük kilometreli araç bulabilirsiniz. Kendi çapında piyasası iyidir yine Passat kadar olmasa da. http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-ilk-sahibinden-cok-temiz-sadece-68000-km-de-passat-2.0-tdi-165793016/detay http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-ruhsat-sahibinden-2010-model-2.0-dizel-otomatik-164465187/detay http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-kelebek-oto-2008-volkswagen-passat-2.0-tdci-comforline-dsg-164149338/detay http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-kardeslerden-ford-mondeo-2.0-tdci-titanium-166282177/detay http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-2011-model-ford-mondeo-2.0-tdci-140-ps-tiatnium-paket-auto-166258394/detay |
|
Hangi kasa Accord kullanıyorsunuz? Eğer Accord'unuz yoksa, konu başlığına uymuyorsunuz... |
Herhangi bir kasa Accord kullanmıyorum, incelediğim ve test ettiğim kadarıyla durum bu. Yazdıklarımın aksini ispatlayacak kaynağın varsa onu öne sür ondan sonra benim yazdıklarımı ve düşüncelerimi sorgula... Herhangi bir araç hakkında fikir bildirmek kullanmayı gerektirmez, bunu sen de çok iyi biliyorsun. Sıkıntı şurada, burada bilgi paylaşımı yapmak için varız. Yeni kasa 2.0 otomatik Accord kullanan adam tanımıyorum ben forumda, varsa da sayılıdır. Onların da bu konuyu görüp yorum yapması zor. Konunun sahipsiz kalmaması adına ben fikirlerimi yazdım, tutup kolundan başka araç almaya yönlendirmiyorum arkadaşı nihayetinde. |
Şekli şemali harika bir araç ama yakıt sıkıntı |
| Ben 2.4 kullanıyorum. 2.0 için bir şey diyemem. Ama sen uzun yıllar kullanmış gibi yorum yapıyorsun. Bırak da kullanıcıları yorumlasın... |
|
Merhabalar, Bundan önceki aracım 2011 accord idi. Ekonomi ve konfor olarak accorddan oldukça memnundum. Tasarım ve donanım olarak da gayet iyiydi. Ancak performans ararsanız hayal kırıklığına uğrarsınız. Arabayı sırf bu yetersizlik nedeniyle 1 sene içinde sattım. Accordtan önceki aracım da turbo dizeldi şimdiki aracım da turbo dizel. Uzun yolda otobanda aracın son vitesinde hiç vites düşmeksizin yol alabilmek ve ara hızlanmalarının iyi olması benim için önemli. Anladığım kadarıyla siz de benzer şeyler arıyorsunuz. Aslında Accord da sizi performans konusunda üzmez ama yüksek devirli kullanmanız lazım. Ankarayı biliyorsanız konya yolunda incek kavşağına çıkarken hız olarak 100'ün üzerinde kalmak için gaza yüklendiğimde aracın 3. vitese düşüp bağırması beni sinir ediyordu. Aynı sorunu izmir yolunda köroğlu rampalarında da yaşıyordum. Hasılı, ağırlığı ve atmosferik motora sahip olması nedeniyle Accord pek size hitap etmez gibi. Turbo dizel veya benzinli bir araca yönelin... |
|
Accord otomatiğin 11 sn olan 0-100 süresi bile bir şeyleri az çok gösteriyor. Önceki aracınız Mondeo'da bu süre 12 iken, 320i'ler 8,5-9 diye hatırlıyorum. Yani performans arıyorsanız uzak durun. 1.8 TFSI A4'lere bakabilirsiniz. |
Hocam yol tutuşu nasıl kötü olabilir? Her şeye tamam derim de bunu asla kabul edemem. Ayrıca ben güncel kasa Accord ile 230 km/s hıza ulaştım kadranda. Performansı da gayet iyi. Güncel kasa 3.20d'yi de test ettim, gram beğenmedim arabayı. Kaputu yüzünden yolu göremiyorsunuz zaten. Ayrıca süspansiyon ve konforu da Accord'dan çok daha kötü. |
Accord Hondanın ürettiği en baba sedan aracıdır. civic ,city vs le karıştırmayınız. 2001 modeli bile olsa binilir e tabi temiz olmak şartıyla. |
Yol tutuşu şöyle kötü, araç konfor odaklı üretilmiş dolayısıyla virajlarda salınım çok fazla oluyor, yan yatıyor ve yüklü kullanıldığında şasiye binmese de vuruyor çukur-kasis gibi yerlerde. Aracın ön/arka ağırlık dağılımı 60/40, 3 serisinin ise 50/50 bu oldukça önemli bir konu virajlarda. BMW karakterini yansıtan sert süspansiyon sistemi kullanıyor. Accord'dan daha konforlu değil tabiki... Süspansiyon sisteminin iyiliğini ve kötülüğünü konfora göre belirliyorsanız orada sıkıntımız var. Bu iki şeyi büyük oranda sağlayabilecek sistem, hidropnömatik süspansiyon sistemi bu da ancak Citroen'in birkaç modeli dışında lüks araçlarda alınabiliniyor. O konuya hiç girmeyelim. |
|
@panisher Hocam...
Şu kelam bile arkadaşın ne kadar işkembeden attığını gösterir. Başka hangi motor ve hangi vitesi gelmiş ki acaba CU kasanın? Hocam Accord, DÜNYANIN EN İYİ OTOMOBİLİdir. Gidin, bir galerideki araçla tur atın; C ve 3 serilerine verilen paralara ağlayın. Selamlar |
|
Tavsiye ederim. Çok kaliteli ve donanımlı bir araçtır. Motoru verimlidir. 1.6 otomatik Civic'ten şehir içinde sadece 0.5-1 litre fazla yakar. Yani ağırlığı ve motor hacmi göz önüne alınınca çok ekonomik bir araç. Honda bu modelde ciddi özen göstermiş. Zaten ABD'de Accord modeli farklı ve daha düşük kalitede. Bizdeki Accord orada, Acura TSX olarak satılıyor. Ayrıca fiyatına göre çok elit bir araçtır. O dönemin Passat'ları, Mondeo'ları gibi göze kaba gelmez ve sıkça gördüğümüz bir araç olmadığından güzel tasarımının da etkisiyle basit görünmez. Şık görünür. Performans için yüksek devir gerekse de, yeni Honda'ların motor sesi yüksek devirde bile kabin içine pek giremiyor. Ancak 5.000rpm sonrasında rahatsız olmaya başlarsınız. LPG'yi takın sorunsuzca yüzbin km'leri devirin. 155bg'lik Accord'un performansı kötü de, 122 bg'lik 1.4 TSI Passat'ların performansı iyi mi? Kimse onlardan yana şikayette bulunmuyor. |
|
Konfor, donanım, yol tutuş, sorunsuzluk, lpg uyumu konularında kesinlikle memnun kalırsınız. Bir şekilde test edin. Performansı bir turbo gibi olmaz elbette ama 156 bg az değil, tatmin edeceğini düşünüyorum. Ayrıca, araba alırken belirlediğimiz tüm kriterlerin hepsi birden düşündüğümüz arabada olmuyor maalesef. Eldeki bütçe ve kriterler doğrultusunda en doğru karar Accord olacaktır. |
|
Kullanıcısı olarak yorum yapayım. Performans konusunda çok tartışma yaşanmış. Herkes +300 beygir araçlara biniyor sanırım bu forumda. Araç performanssız degil. Elbette ki turbo motorlu bir araçla kıyaslarsanız hantal kalır. Ancak ekonomi odaklı bir şanzımana sahip olduğu için süper hızlanmaları yok. Ama bu kıyası neye gore yaptıgımı da belirteyim. Kuzenimin sahip oldugu 240 beygire modlanmış EP3 Type-R'a göre. Tarafsız bir göz olarak onunda yorumunu ekleyeyim. Beklediğimden daha atik, kesiciyede hemen girmiyor. Ara hızlanmaları tatmin edici. Yakıt konusunda üzer diyen arkadaşı ciddiye dahi almamanızı oneririm kullanıcısı olarak. LPG'li kullanacagınızı belirtmişsiniz. Aşağıda 3.000+ km uzun yol sonucu "LPG" tüketim değerlerimi paylaşacagım incelersiniz. Bagaj konusunda da 3 kişilik seyahat ve memleketten getirdiğim bir çok hediye ve ek olarak stepne bagajdaydı. Paket olarak konuşmak gerekirse, daha dolusu varsa kendimi suçlarım, neden bulamadım diye cünkü cok uzun süre araştırdım. Her markaya gidip geldim. Cok zor karar verdim. 13.000+ kmdir kullanıyorum. Sorun yaşamadım. Baska sorunuz varsa cevaplayabilirim. < Resime gitmek için tıklayın > |
| Hocam sen bilrsin ama 2.4 accord iyi bir secim olur bence. Bazi durumlarda 2000e gore az yaktigi bile soyleniyor. |
|
@panisher Şuan 2004 Model 2,4 Accord kullanıyorum 1.5 yıl oldu, satmaya değiştirmeye niyetim yok, uzun süre sonra satmak için yaratacağım tek neden yaş olarak eskidiği için olur(gerçi araç eskimiyor evladiyelik bir araç ama kullanıcı psikolojisi işte), hiçbir araca bakmam arayışa dahi girmem ve gözüm kapalı 2009 sonrası bir Accord alırım. Honda Markasının Accord modeli kesinlikle Bmw, Mercedes gibi benim diyen markaların, sözüm meclisten dışarı sırf millet ben Mercedes' e Bmw' ye biniyorum demek için satın alsınlar diye ürettikleri ve dünya paralara sattıkları serilerine ait araçlarına, taş çıkartır. Şöyle bir durum da var, bu aracı beğeniyorsanız ,zaten bir farkınız var demektir, aslında aşağıdaki yorumla @optiarc arkadaşım ne demek istediğimi anlatmış "Ayrıca fiyatına göre çok elit bir araçtır. O dönemin Passat'ları, Mondeo'ları gibi göze kaba gelmez ve sıkça gördüğümüz bir araç olmadığından güzel tasarımının da etkisiyle basit görünmez. Şık görünür." |
Değerli yorumlarınız benim için çok önemli,yorum yapan herkese şimdiden çok teşekkür ederim.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.