Bir önerim daha vardı şimdi aklıma geldi. Konu açmaya saat sınırı getirseniz olmaz mı? Zira teknik yardım bölümünde aynı konuyu iki kez açanları geçtim; üç kere, dört kere hatta beş kere açan bile var. |
< Resime gitmek için tıklayın > |
Bahsettiğiniz saat sınırı olayını yapamayız zira başka şeyler için soru soracak olursa onu engellemiş oluruz. Siz o kişiyi şikayet ettiğinizde kötü kullanımdan dolayı uyarı alır tekar ederse bölüme girişini engelleriz. Diğer öneriniz ile alaklı zaten benzer bir projemiz var tasarımıda gerçekleşti bildiğim kadarı ile. Sadece uyarlaması kaldı onuda hatırlattığınız iyi oldu kısa sürede yapalım. |
Cevabınız için teşekkür ederim. Yanlış anlamayın, eğer forumda bir yönetim sistemi var ise kural dışı olayları yöneticilerin bulup ortadan kaldırması daha mantıklı değil mi? Tabi ki az sayıda yönetici bunun üstesinden gelemez, o yüzden şikayet sistemi var. Fakat şikayet bilincinin olmadığı yerlerde tek başıma şikayet etmem sadece beni yoruyor. Ben forumdaki vaktimi şikayette bulunmakla harcamak zorunda değilim, aynı zamanda kural dışı olayları görmek zorunda da değilim. Bu yüzden donanım, oyun ve teknik yardım bölümünde daha ilgili yöneticiler olması gerek diye düşünmekteyim. Bunu sakın akıl vermek gibi algılamayın. Gerek şikayetlerimle geç ilgilenilmesi, gerek kural dışı olaylara çok rastlamam sebebi ile bu düşünceye vardım. Alıntı hakkındaki çabanız için de ayrıca teşekkür ederim. Saygılar. |
5 Tane admin 70'in üzerinde moderatör var ama gelin görün ki arada bir çok şey kaçıyor. Şikayetlere günde 400'ün üzerinde ekleniyor. Onlarla uğraşan personel var ama tüm mesajları kontrol edeyim diye bir sistem kurmanın imkanı yok. Belki ilerde belli şartlar altında mümkün ama yinede zor. Günde 40 bine yakın mesaj atılıyor. |
Hocam dediğim gibi yanlış anlamayın beni sonuçta siz bu işlerin içindesiniz yıllardır, ben sadece bir üyenizim. Şikayet ediyormuş gibi olmayayım fakat bir bölümde gerçekten gereksiz bir mesajı şikayet ettim. Şikayetime "şikayetinizle ilgilenilmiştir" tarzı bir yorum geldi. Fakat konuya tekrar girip baktığımda o mesaj hala orada duruyordu. Ben de bunun üzerine "ilgilenilmiştir demişsiniz fakat mesaj hala orada duruyor" tarzı bir yorum girmiştim şikayet panelinden. Sonra başka bir yönetici (powerstorm idi sanırım) ilgilendi ve baktığımda mesaj silinmişti. Mesela siz üye olsanız bunun üzerine başka şeyler düşünmez misiniz? Açık konuşayım ben üye kayırıldığını düşündüm. Bunun gibi pürüzler atlatılsa (ilgili yöneticiler derken bundan bahsettim biraz da) ben seve seve yönetime yardımcı olurum, hiç problem değil. Sizi alıkoyuyorum bunun için çok özür dilerim fakat görüşünüzü merak ettiğim bir önerim var. Şikayet sistemini verimli kullananların şikayetleri direkt admin onayına gitse nasıl olur? Teşekkür ederim. |
Hocam bir de şu şikayet ettikten sonra "iletildi" yazan pencere otomatik kapansa daha iyi olur bence. Yeri gelmişken ileteyim dedim biliyorum çok başınızı ağrıttım.. |
Bir önerim daha şikayet sistemi ile alakalı. Mobil sürümde şikayeti yazıp göndere basıyorum fakat "bu mesaj daha önceden şikayet edildi" diyor. Tam sürümdeki gibi şikayet butonuna tıkladığımız an bu yazının çıkması daha güzel olmaz mı? |
Biraz önce aynı konuyu yarım saat içinde 8 kere açan bir hocamıza rastladım ve şikayet ettim. Konu açma sınırını tekrar düşünün isterseniz hocam.. |
Böyle şeyler hep oluyor buna anca günde belli bir saatte belli bir adetten fazla konu açılamaz gibi bir koruma getirilebilir. |
Hocam demek istediğim de o yola çıkıyordu zaten.. Mesele şikayete gerek kalmadan kendiliğinden çözülmesi. Teşekkür ederim. |
Konuları şikayet et hocam. ![]() |
Hocam birkaç önerim daha olmuştu onlara hiç cevap vermemişsiniz. Bir de "getirilebilir" demişsiniz fakat kesin mi yoksa daha sonra mı merak etmekteyim. Aynı şekilde bütçe belirtme hakkında bir konu açmıştım, orada da yorumunuzu görmek isterim.. |
Buna benzer birşeyin tasarımı bile hazırlandı ama daha bir türlü yayına alınmadı. |
Anladım hocam, teşekkürler. Sabırsızlıkla bekliyorum. |
Şikayet direkt admin onayına gidiyor diye bir şey olamaz zaten. Sistem genelde şikayetlerle moderatörler, uyarılarla adminler uğraşması üzerine çalışıyor. Fakat tüm moderatörler yetişemediği zaman adminlerde bakabiliyor. Böyle olunca doğal olarak farklılık olması çok doğal. Çünkü birine göre kural dışı olmayan diğerine göre olabiliyor. Bunları sisteme oturtmaya çalışıyoruz ama nasıl hukuk sistemimizde olan hatalar gibi burada da aynısı yaşanıyor. |
Şu an aynı bölüme bir saatte 3 konu, tüm foruma 10 konudan fazla açamama sınırı getirildi buda flood'u önleyecektir. |
İşte bu güzel bir haber.. Çok teşekkürler hocam. Şu iki mesajım hakkında da görüşlerinizi almak isterim, bir daha rahatsız etmeyeceğimden emin olabilirsiniz.
|
İkisini daha listeye aldık yapacağız haklısınız daha iyi olur. Bu arada rahatsız ettiğinizi düşünmeyin lütfen. |
Forumda gördüğüm kadarıyla çoğu üye uzun uzun yorumlara alıntı yapıyor ve bu durum sayfa düzenini bozuyor. Bunların yanı sıra konunun ilk mesajını -ki bayağı uzun- alıntı yapıyorlar. Bence konulardaki ilk mesajın alıntılanması kapatılmalı. Fakat bundan daha iyi bir önerim var; yapılan alıntılarda karakter sınırı olsun. Belirli bir yazıdan sonrası butona bağlansın ve bu buton sayesinde alıntılanan yorumun devamı görülebilsin. Bol resimli mesajlardaki alıntılar için de resimler sadece linkle gösterilsin veya otomatik olarak simage içine alınsın.
Önerim bu kadar, teşekkür ederim.
Edit: İmla.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PostMortem -- 7 Mayıs 2013; 15:08:15 >