Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
12
Cevap
1557
Tıklama
0
Öne Çıkarma
1928 Muhteşem Gücün Anlamı. Mercedes SSK
F
13 yıl (298 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

İyi akşamlar Değerli arkadaşlar Bu akşam ki konu: 1928 Mercedes SSK’nın, 1928 Yılında yapılmış sürüş izlenimi. Umarım Beğenirsiniz.(Kaynak: AutoCar Özel koleksiyon sayısı)

Aerodinamiğin yaygın olarak kullanıldığı otomobilleri henüz etkilememiş olduğu 1920’lerde,Hız istediğinizde size ciddi miktarda güç gerekirdi.1928 Model Mercedes SSK’nın 7 litrelik süpersarjlı motoru 300 hp ve 677 Nm lik torkuyla saatte 193 km hız sağlıyordu.


Şimşek gibi hızlanma ve güç taleplerine anında:Kompresörlü safkan bir yarış otomobilinin büyüleyiciliği.
A.G. Douglas Clease (14 Aralık 1928)


“Kompresörlü büyük bir Mercedes piyasa da satılan en hızlı standart üretim olan otomobillerden birisi.Uzun,ince hatları gittiği her yerde dikkatleri üzerine çekiyor.İçgüdüsel olarak onun safkan bir yarış otomobili olduğu fark ediliyor.

Karayolunda bu aracın tam gücünü her seferinde birkaç saniyeden fazla süreyle serbest bırakmak mümkün değil.Azami hız saatte 190 Km/h civarında ama son derece seri olan hızlanma insanı uyarıcı bir ilaç etkisi yapan müthiş bir heyecan veriyor.1. vitese takın,debriyajı bırakırken hafifçe gaz verin ve daha sonra gaz pedalına sonuna kadar basın.Gittikçe keskinleşen bir hızlanma sesiyle kompresör devreye giriyor ve koltuğun sırt dayanağına sanki yapışıyorsunuz. 2.vitese taktığınızda bu işlemler tekrarlanıyor tabii yol boşsa. Zira ne olup bittiğini kavrayasıya kadar dakikada 1.5 km den fazla yol yapıyorsunuz.

En büyük viteste kompresör çalışmazken ve saatte 95 km hızla yol alırken bile aracın aniden ileri doğru atıldığını hissetmek için sadece gaz pedalına iyice basmanız yeterli.

Bu sırada bu büyük otomobil hep kontrol altında ve direksiyonun en ufak bir hareketine anında tepki veriyor.Fren pedalı otomobili sanki dev bir el yakalamış gibi yavaşlatıyor.Sanki çelikten yapılmış bu insan yapısı makine canlıymış gibi.Dahası sanki bir ruha sahipmiş gibi.

Hızın ve gücün bedelini ödemek gerek ama garajında böylesi safkan bir otomobili bulundurmaya gücü yeten bir kişi için benzin ve lastik masrafı nedir ki? Ne olursa olsun bu güzel ve tepkili makineyi kullanmanın verdiği keyfe karşı düşük bir bedel”

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >

Videoyu izlemek için tıklayınız

Videoyu izlemek için tıklayınız

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



B
13 yıl (4951 mesaj)
Binbaşı

Şöyle arabaları bana göstermeyin.Böyle bir arabanın hayaliyle yanıp tutuşuyorum.İmkanım olsa düşünmeden alırım


Bu mesaja 1 cevap geldi.
L
13 yıl (6578 mesaj)
Yarbay

Bindiklerimiz araba değil cidden. Şuna bakarmısın ya.



O
13 yıl (68 mesaj)
Çavuş

SSK lafi gecince aklima eski sosyal sigortalar kurumu aklima geldi.Saka bir yana son gunlerdeki paylasimlarinizin devami ni dileerim.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
K
13 yıl (9105 mesaj)
Binbaşı

alman çöpü



İ
13 yıl (14602 mesaj)
Yarbay

egzostları kes aga



A
13 yıl (3349 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: FTSE100


İyi akşamlar Değerli arkadaşlar Bu akşam ki konu: 1928 Mercedes SSK’nın, 1928 Yılında yapılmış sürüş izlenimi. Umarım Beğenirsiniz.(Kaynak: AutoCar Özel koleksiyon sayısı)

Aerodinamiğin yaygın olarak kullanıldığı otomobilleri henüz etkilememiş olduğu 1920’lerde,Hız istediğinizde size ciddi miktarda güç gerekirdi.1928 Model Mercedes SSK’nın 7 litrelik süpersarjlı motoru 300 hp ve 677 Nm lik torkuyla saatte 193 km hız sağlıyordu.


Şimşek gibi hızlanma ve güç taleplerine anında:Kompresörlü safkan bir yarış otomobilinin büyüleyiciliği.
A.G. Douglas Clease (14 Aralık 1928)


“Kompresörlü büyük bir Mercedes piyasa da satılan en hızlı standart üretim olan otomobillerden birisi.Uzun,ince hatları gittiği her yerde dikkatleri üzerine çekiyor.İçgüdüsel olarak onun safkan bir yarış otomobili olduğu fark ediliyor.

Karayolunda bu aracın tam gücünü her seferinde birkaç saniyeden fazla süreyle serbest bırakmak mümkün değil.Azami hız saatte 190 Km/h civarında ama son derece seri olan hızlanma insanı uyarıcı bir ilaç etkisi yapan müthiş bir heyecan veriyor.1. vitese takın,debriyajı bırakırken hafifçe gaz verin ve daha sonra gaz pedalına sonuna kadar basın.Gittikçe keskinleşen bir hızlanma sesiyle kompresör devreye giriyor ve koltuğun sırt dayanağına sanki yapışıyorsunuz. 2.vitese taktığınızda bu işlemler tekrarlanıyor tabii yol boşsa. Zira ne olup bittiğini kavrayasıya kadar dakikada 1.5 km den fazla yol yapıyorsunuz.

En büyük viteste kompresör çalışmazken ve saatte 95 km hızla yol alırken bile aracın aniden ileri doğru atıldığını hissetmek için sadece gaz pedalına iyice basmanız yeterli.

Bu sırada bu büyük otomobil hep kontrol altında ve direksiyonun en ufak bir hareketine anında tepki veriyor.Fren pedalı otomobili sanki dev bir el yakalamış gibi yavaşlatıyor.Sanki çelikten yapılmış bu insan yapısı makine canlıymış gibi.Dahası sanki bir ruha sahipmiş gibi.

Hızın ve gücün bedelini ödemek gerek ama garajında böylesi safkan bir otomobili bulundurmaya gücü yeten bir kişi için benzin ve lastik masrafı nedir ki? Ne olursa olsun bu güzel ve tepkili makineyi kullanmanın verdiği keyfe karşı düşük bir bedel”


hocam maşallah sizde iyiden iyiye mercedes hayranlığı var :) bende çok içli dışlıyım ama henüz hayranlığa dönüşmedi ... daha önce sohbet etmiştik galiba s320 hakkında :) bu arada paylaşım için teşekkürler..





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi avensis42 -- 23 Ekim 2012; 9:45:08 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
D
13 yıl (7995 mesaj)
Yarbay

G
13 yıl (4286 mesaj)
Yarbay

vay be.. tornet tarzında arabalardan nerelere geldik.. teknoloji güzel şey..



F
13 yıl (298 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: avensis42

quote:

Orijinalden alıntı: FTSE100


İyi akşamlar Değerli arkadaşlar Bu akşam ki konu: 1928 Mercedes SSK’nın, 1928 Yılında yapılmış sürüş izlenimi. Umarım Beğenirsiniz.(Kaynak: AutoCar Özel koleksiyon sayısı)

Aerodinamiğin yaygın olarak kullanıldığı otomobilleri henüz etkilememiş olduğu 1920’lerde,Hız istediğinizde size ciddi miktarda güç gerekirdi.1928 Model Mercedes SSK’nın 7 litrelik süpersarjlı motoru 300 hp ve 677 Nm lik torkuyla saatte 193 km hız sağlıyordu.


Şimşek gibi hızlanma ve güç taleplerine anında:Kompresörlü safkan bir yarış otomobilinin büyüleyiciliği.
A.G. Douglas Clease (14 Aralık 1928)


“Kompresörlü büyük bir Mercedes piyasa da satılan en hızlı standart üretim olan otomobillerden birisi.Uzun,ince hatları gittiği her yerde dikkatleri üzerine çekiyor.İçgüdüsel olarak onun safkan bir yarış otomobili olduğu fark ediliyor.

Karayolunda bu aracın tam gücünü her seferinde birkaç saniyeden fazla süreyle serbest bırakmak mümkün değil.Azami hız saatte 190 Km/h civarında ama son derece seri olan hızlanma insanı uyarıcı bir ilaç etkisi yapan müthiş bir heyecan veriyor.1. vitese takın,debriyajı bırakırken hafifçe gaz verin ve daha sonra gaz pedalına sonuna kadar basın.Gittikçe keskinleşen bir hızlanma sesiyle kompresör devreye giriyor ve koltuğun sırt dayanağına sanki yapışıyorsunuz. 2.vitese taktığınızda bu işlemler tekrarlanıyor tabii yol boşsa. Zira ne olup bittiğini kavrayasıya kadar dakikada 1.5 km den fazla yol yapıyorsunuz.

En büyük viteste kompresör çalışmazken ve saatte 95 km hızla yol alırken bile aracın aniden ileri doğru atıldığını hissetmek için sadece gaz pedalına iyice basmanız yeterli.

Bu sırada bu büyük otomobil hep kontrol altında ve direksiyonun en ufak bir hareketine anında tepki veriyor.Fren pedalı otomobili sanki dev bir el yakalamış gibi yavaşlatıyor.Sanki çelikten yapılmış bu insan yapısı makine canlıymış gibi.Dahası sanki bir ruha sahipmiş gibi.

Hızın ve gücün bedelini ödemek gerek ama garajında böylesi safkan bir otomobili bulundurmaya gücü yeten bir kişi için benzin ve lastik masrafı nedir ki? Ne olursa olsun bu güzel ve tepkili makineyi kullanmanın verdiği keyfe karşı düşük bir bedel”


hocam maşallah sizde iyiden iyiye mercedes hayranlığı var :) bende çok içli dışlıyım ama henüz hayranlığa dönüşmedi ... daha önce sohbet etmiştik galiba s320 hakkında :) bu arada paylaşım için teşekkürler..

tesekkur ederim.Evet daha önce S320 hakkında özellikle Lpg uyumu hakkında birkac soru sormustum,gerekli cevapları verdiniz. Mercedes fanatikliğine gelince, evet diyebilirim bugüne kadar kendi paramla almış olduğum 2 araçta Mercedes 89 300E ve 2003 E 320 1 hafta önce iş arkadaşım sıfır km d segmenti dizel arac aldı. Hemen hemen aynı paraya. inanın 9 yaşındaki aracımın donanımı konforu, sürüş hakimiyeti hala bir kaç gömlek üstün. Tamam çok ekonomik ama sırf ekonomi için keyfimden de o kadar taviz vermem. Otomobil benim için bir tutkudur, Bu tutkuyu ölesiye kadar yaşamayı istiyorum.
Saygılarımla



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

E
13 yıl (15268 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: ortadogu06

SSK lafi gecince aklima eski sosyal sigortalar kurumu aklima geldi.Saka bir yana son gunlerdeki paylasimlarinizin devami ni dileerim.

SSK sadece bir kurum adı değilmiş.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
F
13 yıl (298 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: EPICA

quote:

Orijinalden alıntı: ortadogu06

SSK lafi gecince aklima eski sosyal sigortalar kurumu aklima geldi.Saka bir yana son gunlerdeki paylasimlarinizin devami ni dileerim.

SSK sadece bir kurum adı değilmiş.

Mercedes yeni super spor modele SGK desin bari malum SSK artık tarihe gömüldü



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
13 yıl (128 mesaj)
Teğmen

Aspava ssk gibi araba...

Angaralılara selam ederim.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.