Arkadaşlar 2004 model Megane II sahibiyim aracımı değiştirmek istiyorum. Megane 3 leri incelereken bu model dikkatimi çekti donanımına göre fiyatı çok uygun ancak bu motor artık ülkemize gelmiyormuş. Araç bulabilirsem lpg li bulamazsam kendim taktırmayı düşünüyorum. Bu motor lpg uyumu nasıldır. Birde artık üretilmeyen bir motora sahip aracı almak ilerde sorun çıkarırmı?
Manifold dan beslemeli bir motor.Direkt enjeksiyonlu değil.O yüzden direkt enjeksiyonlu motorlara göre biraz fazla yakar ama 1.6 atmosferik kadarda değil.Performans olarak kısa şanzıman oranlarıyla özellikle ara hızlanmalarda çok iyi verilere sahip bir motor. LPG ile sübap sorunu olabilir ama yinede Prins VSi gibi bir kitle LPG taktırılıp sorunsuz kullanılabilir bence. Motor Türkiye ye gelmediği için parça değişimleri normalden pahalı olacaktır.Tek kafamı kurcalayan sorun bu olur .Onun dışında kalitesiyle , donanımıyla bence ikinci elde en iyi fiyat performans oranına sahip C- sınıfı araç.
Arkadaşlar 2004 model Megane II sahibiyim aracımı değiştirmek istiyorum. Megane 3 leri incelereken bu model dikkatimi çekti donanımına göre fiyatı çok uygun ancak bu motor artık ülkemize gelmiyormuş. Araç bulabilirsem lpg li bulamazsam kendim taktırmayı düşünüyorum. Bu motor lpg uyumu nasıldır. Birde artık üretilmeyen bir motora sahip aracı almak ilerde sorun çıkarırmı?
Teşekkürler arkadaşlar. Aracı büyük ihtimalle benzinli alıp kendim kaliteli bir lpg taktırcam. Birazdan servisdeki arkadaşı arayıp parça konusunu soracağım çok sıkıntı olurmu diye. Bunuda halledersem sorun kalmayacak gibi.
Motor bildiğim kadarıyla hala üretimde, Türkiye'ye ithalatı durdu...
O yüzden parçalara biraz zor ve maliyetli de olsa ulaşılır. Ancak ben olsam tercih etmezdim, ciddi bir parça arızalandığında çok uzun beklemeler yaşanabilir...
Motor bildiğim kadarıyla hala üretimde, Türkiye'ye ithalatı durdu...
O yüzden parçalara biraz zor ve maliyetli de olsa ulaşılır. Ancak ben olsam tercih etmezdim, ciddi bir parça arızalandığında çok uzun beklemeler yaşanabilir...
Serviden arkadaşlarla görüştüm ilerki dönemlerde aynı motor gelebilir dedi parça durumunu öğrendikten sonra bilgi verecek.
Aracı yeni aldım 5 gün oldu. Normalde dizel bir araç düşünüyordum astra yada focus. Renault aklımda bile yoktu, sevmezdim. Aracı tanıdık bir galeride gördüm ve gördüğüm anda tamam bu dedim. Donanım olarak herşey var araçta. Virajda dönen farları çok sevdim. Benimkinde birde sunroof olsaydı tam olacaktı. Yakıt konusunda, şehir içi ortalama 10un altına düşürmeniz için çok kasmanız lazım. Ama uzun yolda 6. vites 80-90'a sabitleyin 5 lt yakıyor. Motor gücünü tork olarak fazla hissetmiyorsunuz dizel gibi fakat hızlanması mükemmel.
1.6 atmosferik tercihim olurdu.
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Forumda bir arkadaş direk enjeksiyonlu değil eski tip manifoldan beslemeli yazmış. Sanırım lpg de bu sorun yaratmayacaktır haksızmıyım ?
Bu mesaja 2 cevap geldi. Cevapları Gizle
Ben de TSI'dan farklı yapıda, LPG uyumunun olduğuna dair netten bir şeyler okudum mesajı yazdıktan sonra.
bu motora LPG uygulaması yapılıyor
kullanıcı görüşleri:
http://translate.google.com/translate?sl=de&tl=en&js=n&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fwww.scenic-forum.de%2Fscenic%2Fviewtopic.php%3Ft%3D11591
bu da aynı motora sahip scenic'in tüketim değerleri
http://www.spritmonitor.de/en/detail/427799.html
benzinli atfosferik motorlar megane ürün gamından kaldırılacak 0.9 90bg 0.9 110bg 1.2 120 bg ve 1.4 140 bg motorlar Türkiye'ye yeniden gelecek ama ne zaman bilmiyorum
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi baybars_ -- 6 Temmuz 2012; 10:28:07 >
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
O yüzden parçalara biraz zor ve maliyetli de olsa ulaşılır. Ancak ben olsam tercih etmezdim, ciddi bir parça arızalandığında çok uzun beklemeler yaşanabilir...
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Serviden arkadaşlarla görüştüm ilerki dönemlerde aynı motor gelebilir dedi parça durumunu öğrendikten sonra bilgi verecek.
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle