1. sayfa
|
sayın: ronsard Hiç bir sorun olmaz bizim montaj subaru çokdur aynı aracdan bende var şu anda lpg kulanıyorum 1 yıl 50 bin km oldu sübaplarını motor lambası öyle bir hata olmadı bırakın 100 tane subaru araçlarımız var şu anda lpg çalışan bunlardan çoo turbo araclar sizin söylediniz arızalar yapar ama nasıl ?? 1 fakır karışım 2 zengin karışım 3 yanış montaj Fiyatlar 990 tl başlayan 2300 tl ,kadar Lpg sistemleri var bakınız garanti şartları en iyi olanı tercih ediniz ? saygılar |
|
Ustam yanıtınız için teşekkür ederim. Sizde de benimle aynı araç varmış; peki en önemli nokta şu: tasarruf oranı nedir? Mesela şu an sizin araç km'de kaç TL yakıyor LPG ile? Bir de kit Prins olursa valve care sistemini mutlaka öneriyor musunuz uzun ömürlü sübaplar için? Selamlar. |
|
Sayın: ronsard 260 300 arasında kuruş yakıyor valve care gerek yok benim aracımda sistem 1400 tl sistem var üstünde ve diyer uyguladımız araclarda karışık lpg sistemleri mevcutdur. saygılarla |
|
Bilgiler için teşekkür ederim... Epey bir tasarruf edileceği ortada LPG ile şu durumda. Aslında marka tartışmasını çok açmak istemiyorum ama acaba Prins gibi pahalı kitler yerine senin dediğin 1400 civarı kitlere yönelirsek çok sorun yaşar mıyız bizim Subaru araçlarda? |
|
sayın:ronsard Düzgün kalite montaj yapıldı zaman hiç bir sorun olamaz nerde montaj yapdırıyorsanız bagla şemasını ayarlarını anlatıyım baglatın sorun yaşarsanız beni arayınız yeterli teknik destekleri verriz. saygılarla. |
İlgi ve desteğinize teşekkür ederim. Şu anda karar verme ve de kit maliyetini toparlama sürecindeyim, bakalım inşallah en kısa sürede yaptıracağım. Selamlar. |
|
Tekrar merhaba ustalar, Ömer Usta henüz LPG yapmadım, Ramazan'ın sonlarına kalacak gibi görünüyor iş güçten. Başka bir sorum daha olacak; bizim araca Prins şart mıdır? Prins'in kalitesinden hiçbir şüphem yok ancak maliyet olarak beni çok zorlayacak ve yaptığım harcamanın bana dönmesi epey zaman alacak; en nihayetinde 2.5 motor, yaptığı tasarrufla 2300 TL'yi amorti etmek zor olacak. Daha uygun fiyatlı kitlere yönelmemde bir sakınca var mıdır? Boxer motor için mutlaka yüksek kit bedeli mi ödememiz lazım? Aklımda olan markalar: - Landirenzo - BRC - Zavoli Yukarıdaki markaların boxer motora/Subaru'ya uygun kitleri var mıdır? Randıman verir mi? Dediğim gibi arıza lambası, rölanti tutmama, vb. sıkıntılarla uğraşmak istemiyorum; zira bunlar ufak ama çok can sıkan, tamirciye her gün git-gel yaptıran hadiseler biliyorsunuz... Yukarıda belirttiğim üç markanın usta ve uzmanlarından fikir, görüş ve ortalama fiyat (dilerlerse pm yoluyla) göndermelerini istiyorum mümkünse. Değerli fikir paylaşımlarına ihtiyaç duyuyorum, çünkü başağrısı çekmek istemiyorum tasarruf ederken... Hepinize şimdiden sonsuz teşekkürler, hayırlı kandiller. |
Ustam numaramı PM'den gönderdim. Haberlerinizi bekleyeceğim... |
İlginize teşekkürler Ömer Usta. En yakın zamanda görüşmek üzere. |
1. sayfa
1997 model, 210.000 km'de otomatik vites bir Subaru Legacy sahibiyim. Aracım 2500 cc hacimli, 165 beygir gücünde 4 silindirli oldukça performanslı bir motora sahip. Yakıt tüketimim şehiriçi 100 km'de 12-13 lt, şehirdışındaysa 9-10 litre civarında seyretmekte. Bakımları hiç aksatmam, araç 7 yıldır bizde ve yakalayabildiğim en düşük değerler bunlar. Bu güçte, otomatik ve sürekli 4x4 bir araç için normal olduğunu düşünmekle birlikte benzine gelen son zamlarla ve biraz da çok gezmem gerekmesiyle beraber artık ciddi olarak LPG dönüşümü yapmayı düşünmeye başladım. Bu konuda da değerli fikirlerinize ihtiyacım var.
Öncelikle aracımın motorunun yaklaşık 7000 km önce tamamen orijinal parçalarla değişip, rektifiye edilip sıfırlandığını belirtmek isterim. Aracım şu an maaşallah iyi durumda ve kısmetse epey bir süre daha binmeyi arzuluyorum, bu nedenle de dizel, vb. araç değişimi yerine LPG'ye yönelmek istiyorum.
Boxer motor olması, LPG'nin uzun vadede özellikle Japon arabalarının sübaplarını - hatta tamamen motoru - yediği yönündeki bir takım söylentilerden ötürü ve de herşeyden öte motorumun sıfır olmasından ötürü epeyce çekincelerim var. Bu konudaki düşünceleriniz nedir? O kadar çok fikir-söylenti var ki ortada, LPG bir kabus mu yoksa harikalar diyarı mı düşüncesine kapılmadan edemiyorum açıkçası
Marka olarak Subaru'ya uygun boxer motor kitleri olduğunu duyduğum Prins, Teleflex ya da Landirenzo var aklımda. Bunlardan hangisini Subaru boxer motor için önerirsiniz? Boxer motora uygun kitlerin fiyatları ne civardadır?
En önemlisi de, yukarıda verdiğim benzin tüketim değerlerini göz önüne aldığımızda LPG bana ne civarda bir tasarruf sağlar? Harcayacağım dönüşüm parasına değer mi? (Ayda ortalama 1500-2500 km civarı yol yapıyorum aracımla)
Çokça sorum oldu, kusuruma bakmayın lütfen. Cevaplayıp fikir veren arkadaşlara şimdiden çok teşekkür ederim.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ronsard -- 4 Temmuz 2011; 22:48:06 >