Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
2
Cevap
926
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Merhaba vodafone ile ilgili bi sorunsal?
B
14 yıl (5321 mesaj)
Binbaşı
Konu Sahibi

Şimdi ben Turkcell'den vodafone'a faturalı hattımı taşıdım. Vodafone hattım bu ayın 13 de açıldı. Cep özgürün 500 dakikalık heryöne tarifesini seçtim.
Bana dün mesaj geldi. 150 dk tanımlanan dakikanız bitmiştir diye.

Şimdi nu durumda benim hattıma ne zaman tekrar 600 veya 500 dk tanımlanır. Hesap kesim falan bir şeyleri varmış.
Bi aydınlatır mısınız?

Aynı zamanda da güncel görüşmede paket bittikten sonraki ufak görüşmeleim 2 gün geçmesine rağmen görülmüyor.

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



V
14 yıl (602 mesaj)
Yüzbaşı

Müşteri Hizmetlerini arayıp fatura kesim tarihinizi öğrenin. 150 dk bittiğine göre numara taşındıktan sonra 1 hafta - 10 günlük bir süre varmış fatura zamanına ama arayıp emin olun derim 444 0 542'yi..


Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
14 yıl (5321 mesaj)
Binbaşı
Konu Sahibi

Aradım. Sorun çözüldü.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.