Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
5
Cevap
703
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Telekom 1 soru..
M
14 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Bina dışındaki telefon panosu ile evin içindeki ankastre arasındaki hatlarda aşınmadan kaynaklı problem var.
Evin içindeki (müstakil ev) ankastre sağlam, evin içindeki bağlantılarda sorun yok.

Türk telekom çağrı merkezi panodan ankastreye kadar olan kısım Türk Telekomu ilgilendirir diyor, telekomdan gelen elemanlar çağrı merkezi bu işi bilmez bunu sizin halletmeniz gerekiyor diyorlar. Benden panodan eve kadar kablo geçirmemi ve hatta toprağa gömmemi istiyorlar..

Şahsi fikrim telekomun evin önündeki (veya içindeki) ankastreye kadar olan kısmı yapmak zorunda oldukları yönünde, bununla ilgili net bilgisi olan var mı?

Şimdiden teşekkürler.

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



1
14 yıl
Yarbay

Sen kabloyu çek telekoma bağlat


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
14 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: 06_EMRE

Sen kabloyu çek telekoma bağlat

Kabloyu çektim hatta bağladım ve şu an bağlıyım, benim meselem kabloyu yeraltına kim gömecek? 35 Metre var arada.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
14 yıl
Yüzbaşı

Soruna net cevap ve yardım etmem için şu sorularımı cevapla;
Şimdi senin bina içindeki telefon kutusuyla dışardaki telekom kutusu(Gri kapaklı kutu) arasında ne kadar mesafe var kutu direktemi yoksa bina dışında montelimi?
Nerede oturuyorsun?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
1
14 yıl
Yarbay

Ben gömerim sen yorulma






























Tabiki şaka yaptım aslında asli görev telekomun ama çok uğraşırsın asfalt filan var mı peki yoksa toprakdan mı çekeceksin?



T
14 yıl
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: Met5n1k

Bina dışındaki telefon panosu ile evin içindeki ankastre arasındaki hatlarda aşınmadan kaynaklı problem var.
Evin içindeki (müstakil ev) ankastre sağlam, evin içindeki bağlantılarda sorun yok.

Türk telekom çağrı merkezi panodan ankastreye kadar olan kısım Türk Telekomu ilgilendirir diyor, telekomdan gelen elemanlar çağrı merkezi bu işi bilmez bunu sizin halletmeniz gerekiyor diyorlar. Benden panodan eve kadar kablo geçirmemi ve hatta toprağa gömmemi istiyorlar..

Şahsi fikrim telekomun evin önündeki (veya içindeki) ankastreye kadar olan kısmı yapmak zorunda oldukları yönünde, bununla ilgili net bilgisi olan var mı?

Şimdiden teşekkürler.


Ben ciddiydim seni yönlendirebilir belkide yaptırtabilirdim.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.