Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
0
Cevap
606
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Telekom 1 soru
M
14 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Bina dışındaki telefon panosu ile evin içindeki ankastre arasındaki hatlarda aşınmadan kaynaklı problem var.
Evin içindeki (müstakil ev) ankastre sağlam, evin içindeki bağlantılarda sorun yok.

Türk telekom çağrı merkezi panodan ankastreye kadar olan kısım Türk Telekomu ilgilendirir diyor, telekomdan gelen elemanlar çağrı merkezi bu işi bilmez bunu sizin halletmeniz gerekiyor diyorlar. Benden panodan eve kadar kablo geçirmemi ve hatta toprağa gömmemi istiyorlar..

Şahsi fikrim telekomun evin önündeki (veya içindeki) ankastreye kadar olan kısmı yapmak zorunda oldukları yönünde, bununla ilgili net bilgisi olan var mı?

Şimdiden teşekkürler.

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.