Sorununuz anlattığınızdan anladığım kadarıyla modem kaynaklı. Airties firması ile bir iletişime geçin derim![]() |
Bakalım Airties'a bi mail attım. Ama aklımı kurcalayan ilk şey, tüm bunlar 1mbit sınırsızdan 8mbit netlimitsiz tarifeye geçtikten sonra başladı. Öncelikle ping ve hız düşme sorunu yaşıyordum belirli saatler arasında, o halledildi dendikten sonra şimdide böyle bir sorun ortaya çıktı. Bundan daha öncede CNet modem kullanıyordum ve bağlantı kopması, MSN'de yazdıklarımın gitmemesi gibi sorunlar yaşamıştım. Modemi değiştirip, bu modemi aldığımda tüm hepsi düzelmişti. Şimdi tekrar buna benzer şeyler yaşıyorum. Buda acaba modemden mi kaynaklanıyor endişesi doğuruyor. Of kafam çok karıştı ya.![]() |
Hocam bende de aynı sorun var ışıklarda yanıp sönme olmamasına rağmen modem arayüzüne girince net kopuyor. Bendeki modem de rt 211 |
Bulunduğunuz semtte sık sık elektrik kesilmesi veya voltajda ani yükselmeler ve düşmeler varsa modemdeki iç aksanda bir arızaya neden olmuş olabilir. Airties firmasından gelecek cevaba göre hareket etmenizi tavsiye edebilirim. |
Çok garip bir sorun ya. Paranoyak etti bu internet iyice. ![]() ![]() |
Aynı modemden bende de var. Modem sayfasından raporlara tıkladığımda bende de internet gitmişti ama şimdi öyle bir sorun yok.Modem ilk üç gün çok iyi çalıştı bu gün bir iki defa gitti geldi şu anda adsl hızım düşük 256/704 gözüküyor fakat ben sorunun modemin kendisinden kaynaklandığını düşünmüyorum. Daha önce de farklı modem kullanırken adsl hızım arada düşüyordu. Ama bence de Airties hizmet programında bir sorun var gibi. |
Bende sorun yaklasık bir yıldır mevcut bulunduğum bölgede elektrik çok sık kesiliyor. Siz airties dan cevap alınca sonucu buradan paylasın ona göre biz de hakkımızı arayalım |
Tabiki de paylaşırım, inşallah en yakın zamanda dönerler. Aslında normalde de bir problem oluyor mu ondan da şüpheliyim. Hızım normal ama mesela eski modemde de herşey normaldi, ama msn'de yazdıklarım gitmiyordu ve hiç bir hata vermiyordu. Tesadüfen üst üste gele gele böyle birşey olduğunu farkettim. Açıkcası şuanda öyle birşey yaşıyormuyum bilmiyorum. Çok saçma bir durum ya.![]() |
Aynı sorunu bende yaşıyorum. RT-205 modelini kullanıyorum. Rapor menüsüne girince sayfanın yarısı görüntüleniyor ve donup kalıyor, internet bağlantısı gidiyor ve modeme reset atmam gerekiyor. Rapor menüsüne hiç giremiyor değilim. Modeme reset attıktan sonra girip bakabiliyorum ama modemin açık kalma süresi yüksek olduğu zaman girdiğimde bağlantıyı koparıyor. |
Sorunumuz aynı. Yanlış hatırlamıyorsam firmware güncelledikten sonra olmaya başladı ben de. Modem AirTies RT-102. |
Evet herkesin sorunu aynı sanırım. Benimde tam olarak arkadaşın anlattığı gibi. Ama ben hiç firmware falan güncellemedim, zaten yeni çıkan firmware falan da yok RT-211 için. Bakalım Airties'dan ne cevap gelicek. Ona göre bir garantiye göndermek lazım. |
Bugun Airties'tan cevap gelmis. Gun icinde aramayi dusunuyorum. Bir gelisme olursa tekrar yazarim. ******************* Değerli Müşterimiz Yapılması gereken kontroller açısından geniş kapsamlı bir konu olacağı için, bu konu ile ilgili olarak elinizdeki ekipman’a göre birebir destek vermemiz daha uygun olacaktır. 0212 444 0 239 numaralı destek hattımızı arayarak 7/24 size uygun bir saat’te birebir destek almanızı rica ediyoruz. Airties ürünlerini tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz. Saygılarımızla |
Aradım ve yetkili ile konuştum. Uzun süren bir konuşmanın ardından, anladığım kadarıyla pek gönüllü olmadan arıza kaydı açtı, fakat pek birşey çıkmayacağı izlenimi uyandırdı. Aslında ona da hak vermek lazım sürekli olan birşey değil, çok enteresan bir problem. Dikkatimi çeken daha önce böyle bir arızayla karşılaşmadık dedi. Rapor sayfasına girince modemin kitlenmesi gibi bir arıza görmedik falan dedi. Aslında o anda burası aklıma geldi, ben size bir link atayım, görürsünüz diyecektim ama sonra vazgeçtim. ![]() ![]() |
Bugün modemi teknik servisten aldım. Tahmin ettiğim gibi herhangi bir işlem yapmamışlar. Bakalım bir süre deneyeceğim, yine aynı sorunu yaşarsam haftaya tekrar götüreceğim. 12 saat test etmişler ama bir soruna rastlamamışlar. Bakalım ben kaç saat içinde rastlayacağım.![]() ![]() |
Bende de aynı sorun devam ediyor kitlenip kalıyor modem bir dahaki sefer bu konunun linkini de ver hocam adamlara. Bence daha ne kadar çok insan vardır aynı sorunu yaşayana ama modem arayüzlerine girmedikleri için bilmiyorlardır. |
Şimdi denedim tekrar ve 3 saati biraz aşkın bir sürede yine aynı sorunu yaşadım.![]() ![]() |
Teslim ettiğiniz modeme hiçbir işlem yapmamışlar gibi görünüyor. Aldıkları gibi geri vermişler. Ben bu sorunu Zoom X6 modemle de yaşamıştım. Ama X6'tıda panele girdiğim anda gidiyordu net. X6'ya yaklaşık 15m kablo ile bağlanıyordum bundan kaynaklıda olabilir çünkü kablosuz olarak farklı bir bilgisayardan bağnadığımda net gitmiyordu. Konuştuğunuz yetkili bu soruna hiç rastlamadıklarını belirtmiş, şurada açtığınız konuda bile 4 kişi aynı şikayette bulunmuş. Belki kullanan birçok kişi modem arayüzünden veya rapor sekmesinden haberdar bile değildir veya benim gibi bu problem için modemi servise göndermeye, yoğun telefon görüşmelerine girişmek istemiyordur. |
aynı mesj iki kere gitmiş... |
Çağrı merkezindeki adam da onları sordu. Ben tüm bilgisayarlarda aynı sorunu yaşıyorum. Kablolu yada kablosuz farketmiyor. Hatta telefonla bile denedim yine sorun yaşadım.![]() Kesinlikle bu kadar kişi aynı sorunu yaşadığına göre, modemlerde ya donanımsal yada yazılımsal bir sorun var. @KLLAXON dediğin gibi belkide daha çok kişide var ama çoğu kullanıcının haberi bile yoktur rapor menüsü olduğundan. |
Upstream Sınırı 11
Downstream Sınırı 25
Downstream Hat Zayıflaması 20
Upstream Hat Zayıflaması 9
CRC Rx Fast 0
CRC Tx Fast 0
Değerler hemen hemen bu şekilde. Aradan belirli bir süre geçtiğinde Airties Adsl hizmet programı modeme bağlanamamaya başlıyor. O durumda hala internet var. Kendim modemin ayar sayfasına girdiğimde, Rapor kısmına tıkladığım anda internet gidiyor ve modemi resetlemek zorunda kalıyorum. Eğer reset atmazsam, artık modemin sayfasınada ulaşamıyorum. Görebildiğim kadarıyla değerlerde, bazen çok belirgin bazen de az bir düşme ve
CRC Rx Fast
CRC Tx Fast bu iki değerde artış görüyorum. 30,40 gibi bir değerler oluşuyor. Şimdi ben bunu gün içinde bir kaç kez yaşıyorum. Bundan önceside ping sorunu ve hız düşmesi yaşıyordum. Aradım ve hallolduğunu söyledir. Gerçektende hız düşmesi ve ping sorunu yaşamıyorum artık, ama böyle bir problem çıktı. Bu sorunun kaynağı ne olabilir? TTNet'le mi görüşmeliyim, yoksa modemden kaynaklanan bir sorun olabilir mi?
Edit : Internet kopuyor dememden kasıt, modemin tüm ışıkları yanıyor. Bir sorun yok gibi gözüküyor fakat internete bağlanamıyor.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nastyboy -- 4 Şubat 2011; 15:33:45 >