geçen pazartesi hava güzel, bi Eymir'e gidelim dedik. En son geçen sonbaharda gitmiştim. Eymir'e girdikten sonra yol bayaa bir bozuktur, asfaltta krater misali çukurlar vardır, bunlar kışın yağmur ve karla daha da derinleşmiş, adam düşse bacağını kırar o derece. (biraz abarttım herhalde) ben de bu kraterlerden birini geç farkettim kökledim freni, sağında ve solunda başka kraterler var, ben kaderime razı oldum ve önümdekine girdim. tabi yol kumlu olunca ABS sağolsun aracı yavaşlatmaktan aciz kaldı. çukura girip çıkınca tamam dedim, 2. vitese alıyım da yavaş yavaş gideyim. (manual vites) Araba 2. vitese geçmiyor 1'i denedim 1 e de geçmiyor. vites kolu 3-4 hizzasından sola doğru çekilmiyor, kilitlendi sanki orda. Aha dedim şimdi s.tık güç bela sağa çekip durdum, 10 dakika sonra tekrar denedim vitesler geçiyor, neyse yoluma devam ettim, yolda bir kere daha tekrarladı. ertesi sabah Honda Bora'ya gittim, derdimi anlattım, yol testi yaptık ustayla, herşey yolunda, bi problem yok. Usta dedi bi de lifte kaldırıp bakalım. Sonuçta usta vites kolunun alttan bağlı olduğu körüğün arasından 2 tane mıcır çıkarttı, buyrun hocam taşlarınız diye elime verdi neredeyse imkansız biyere taş sıkışıp ilginç bi probleme neden olmuş. başka kimsenin başına gelmeyeceğini biliyorum ama paylaşayım dedim.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
Eğirdir'den(ıspartanın ilçesidir) merkez istikametine giderken, Eğirdir halkının su basmasın diye asfalttan yaptığı bir tümseği gördüm ileride, araçta 5 yetişkin vardı,bagaj dolu idi... Oraya biraz hızlı yaklaştım,arkamda da Şahin vardı.. Ani bi fren yaptım bi baktım şahin dokundu dokunacak hemen bastım gaza ancak o esnada aracın altı bi vurdu ki o sete....
Neyse Isparta'ya geldim benzinlikte bi eğildim baktım pek bişey anlamadım
Sual:Bu araçların altında şu koruyucu kaplama mı,demir mi onlardan var mı?Bi sorun oluşmuş mudur(ki olmamıştır heralde olay 2 mayısta oldu)..
eymirin yolları hep çukurludur. o yolda 3. vitese atmak için aracı ve içindekileri hiç umursamamak lazım genelde orda 2. vitesde gidilir hep artislik olsun diye basanlar hariç
o çukurlardan birinde tamponu bırakmadığınıza dua edin
ben de bu kraterlerden birini geç farkettim kökledim freni, sağında ve solunda başka kraterler var, ben kaderime razı oldum ve önümdekine girdim.
çukura girip çıkınca tamam dedim, 2. vitese alıyım da yavaş yavaş gideyim. (manual vites)
Araba 2. vitese geçmiyor
1'i denedim 1 e de geçmiyor.
vites kolu 3-4 hizzasından sola doğru çekilmiyor, kilitlendi sanki orda.
Aha dedim şimdi s.tık
güç bela sağa çekip durdum, 10 dakika sonra tekrar denedim vitesler geçiyor, neyse yoluma devam ettim, yolda bir kere daha tekrarladı.
ertesi sabah Honda Bora'ya gittim, derdimi anlattım, yol testi yaptık ustayla, herşey yolunda, bi problem yok. Usta dedi bi de lifte kaldırıp bakalım.
Sonuçta usta vites kolunun alttan bağlı olduğu körüğün arasından 2 tane mıcır çıkarttı, buyrun hocam taşlarınız diye elime verdi
neredeyse imkansız biyere taş sıkışıp ilginç bi probleme neden olmuş.
başka kimsenin başına gelmeyeceğini biliyorum ama paylaşayım dedim.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.