1997 model 1.8T limited passat 86000 km de orjinal ,buna inanmazsınız tespit ettim orjinal olduğunu, aracada baktırdım motor kaparto iyi ,birkaç parçada boya var oda mümkündür,
1-Bu araç hakkında olumlu olumsuz tüm görüşlerinizi acil bekliyorum,
2-aracın turbosuda dahil birşeyinde sorun yok,sıralı sistem tüp taktırmam lazım performans çok düşermi ve ne marka önerirsiniz,
3-bunların 90000 km de bakımları varmı ? varsa ne kadar tutar söylermisiniz?
1997 model 1.8T limited passat 86000 km de orjinal ,buna inanmazsınız tespit ettim orjinal olduğunu, aracada baktırdım motor kaparto iyi ,birkaç parçada boya var oda mümkündür,
1-Bu araç hakkında olumlu olumsuz tüm görüşlerinizi acil bekliyorum,
Kaça alacağınızı yazmamışsınız.Konforlu,kaliteli,bakımları aksatılmadığında uzun süre kullanılır.
2-aracın turbosuda dahil birşeyinde sorun yok,sıralı sistem tüp taktırmam lazım performans çok düşermi ve ne marka önerirsiniz,
Performansı fazla düşmez.BRC,Zavolli,Landi-Rezzo,Prins takılabilir.
3-bunların 90000 km de bakımları varmı ? varsa ne kadar tutar söylermisiniz?
Var;ama ne kadar tutar bilmiyorum.90 bin km. bakımının ağır bakım olması lazım,triger kayışı falan değişiyor.
4-yedek parçaları çok pahalımıdır?
Sanayide çok pahalı değildir.
5-ikinci eli nasıldır,kolay satabilirmiyim ?
Araçta sorun yoksa,uygun fiyat isterseniz kolayca satarsınız.
1- Turbo passat oldukça güzel bir arabadır. Üç farklı turbo passatım oldu, hepsinden de oldukça memnundum. Tavsiye ederim. Ancak 97 modeller ilk çıkan modellerdir. Göstergeler yeşil, sinyaller sarıdır. İç aksamda değişiklikler vardır. 98 de birçok malzeme elden geçmiş ve değişmiştir. Örneğin dikiz aynalarının kumanda düğmesi bile farklıdır ve sadece 97 lerde değişiktir. Ayrıca motorda da bir iki önemsiz farklılık vardır. Ancak bunlar sorun olacak şeyler değildir. Çoğunluğu görsel farklılıklardır.
2- LPG düşünürseniz muhakkak manifold basıncını kontrol eden, map sensörü bulunan bir kit düşünün. Turbo kitli diye satıyor lpg ciler. Ayrıca dikkat edilmesi gereken noktalar da var. Mesela atmosferik araçlar gibi 5mm lik boru değil 8 mm lik boru kullanılmalı. Enjektörlerin debisi yüksek olmalı. Genius en az 1500 mb olmalı. Manifold sökülerek, alttan delinmeli. vs... İyi bir kitle, ve turbo montajında tecrübeli bir usta ile sorunsuz binersiniz.
3- Normalde 90 bin bakımında triger ve diğer kayışlar, rulmanlar, devirdaim pompası değişir. Ama 10 yaşını aşmış arabada bunlar km beklenmeden yapılmalıdır. Yani önceden yapılmış olma ihtimali yüksek. Eğer bu bakım yapılmamışsa aksatmadan yaptırın. Sadece triger seti devirdaim ile birlikte 400tl civarı tutar. Tabi bakıma girince çıkabilecek diğer ufak tefek şeyleri saymıyorum.
4- Bu aracın tahmin edemeyeceğiniz kadar çıkma ve yan sanayi parçası var. Motor 95 yılından 2005 yılına kadar kullanıldı. Mekanik parçalar farklı kalite ve fiyatlarda mevcut. Parça sıkıntısı yaşamazsınız. Ancak parçalar çok da ucuz değildir. Sınıfına göre normaldir. Ama sınıfına göre en rahat bulunan parçalar 1.8 T nin parçalarıdır.
1.8T yu hep beğenmişimdir. Bunların yakıt durumu nasıl?
Turbo beslemeli araçta yakıt çok değişkendir. Üst limit tamamen kullanıcıya bağlıdır.
Uzun yolda sabit hızla 6.5 litre/100km ye kadar düşürebilinir. Şehiriçi çok değişken olmakla birlikte normal trafik ve normal kullanımla manuel vitesle tüketim 10 litre/100km civarıdır.
Şehirdışında 10 litre görmek, şehiriçinde 17-18 litre görmek de sürüşe bağlı mümkündür...
arkadaşlar iyi günler. Bende 97 model 1.8T passat var dayımda ise 2000 model 1.8T passat var.. Benim aracım AEB motor dayımınki ise APU motor olarak geçiyor. İllaki aralarında fark var ama benim aracımla dayımın aracı arasında aşırı bir çekiş farkı var onda gaza dokunamıyorsun benimkinde köklüyorsun gene aynı performans yok .. Bu kadar çekiş farkı normalmi yoksa benim turbomda bir sıkıntımı var kullanıcılar bilgi verirse çok sevinirim teşk ..
1997 model 1.8T limited passat 86000 km de orjinal ,buna inanmazsınız tespit ettim orjinal olduğunu, aracada baktırdım motor kaparto iyi ,birkaç parçada boya var oda mümkündür,
1-Bu araç hakkında olumlu olumsuz tüm görüşlerinizi acil bekliyorum,
2-aracın turbosuda dahil birşeyinde sorun yok,sıralı sistem tüp taktırmam lazım performans çok düşermi ve ne marka önerirsiniz,
3-bunların 90000 km de bakımları varmı ? varsa ne kadar tutar söylermisiniz?
4-yedek parçaları çok pahalımıdır?
5-ikinci eli nasıldır,kolay satabilirmiyim ?
Tüm görüşlerinizi bekliyorum arkadaşlar.