1. sayfa
bi sır mı paylaşacan hocam..çekinme bizden yau |
| vodafonu arayıp cep aranmı yapacaksın. bunda bu kadar önemli ne var anlamadım ki? |
| ben bi kac gun once gecmiştim 300 dk mi aldım simdi 275 dk falan kaldi buyur istedigini sor... |
|
arkadaşlar benim bugün bi sorunum oldu. PAtlıcan Avea bedavalarım bitti, Avea aramalarım normal ücretleniyor, 300 dk paketimde 240 küsür dakika olmasına karşın ordan düşmüyor, var mı böyle bir durumla karşılaşan? Kayıt oluşturdu bugün müşteri hizmetleri, dönüşü bekliyorum; sonucunu yazarım.. |
| benim var 600 dakika.. sorun neydi merak ettik |
saçmalık bastürkemin nasıl olmaz nasıl bir sistem işleyişidir bu sonucu bizimle paylaşırsan sevinirim |
|
ilk ay içinde 100 kontör yüklediniz mi ? Şuradaki açıklamara bir bakın isterseniz. http://teltarifeleri.com/mobilhatlar/avea/kampanya/numarani-avea-ya-tasi-her-yone-toplam-600-dakika-hediye |
|
Müşteri Hizmetleri ile yaptığım 26 dk 18sn. lik görüşme sonucunda; - Müşteri Temsilcisi incelemenin yapıldığını ancak farklı bir kontör düşüşü olmadığını belirtti. - NT ile geldiğimi, çok kötü bir önyargı yarattığını dosyanın tekrar açılıp, olayın incelenmesini talep ettiğimi belirttim. - Tekrar incelemenin gereksiz olduğunu, tek kişi tarafından inceleme yapılmadığı ve bir ekibin bu konunun sonucunu onayladıktan sonra müşteriye bilgi aktarıldığını belirtti. - İstersem gün olarak 0,8 kontör karşılığında arama detaylarımı ücretsiz taahütlü posta ile 5 gün için 4 kontör karşılığında talep edebileceğimi belirtti, ve detaylarımı isteyerek inceleme yapabileceğimi ve belki gözümden birşey kaçtığını ve detaylarda fark edebileceğimi, eğer hata varsa tekrar dosya oluşturmamız gerektiği yönünde bilgi aktardı. - Sistemde yapılan incelemede görülmeyen kontör düşümünün detaylarda da görünmeyeceğini, boşuna kontör ve zaman harcayacağımı belirttim. Nufüs Cüzdan fotokopimi ve dilekçemi faxlamak istemediğimi, bunun süreci çok daha uzatacağını belirttim. - Kontör düşüşlerimi aşırı dikkatli takip etmeme, zamanlarını belirtmeme karşın, tüm detayların sistemde onlar tarafından görülemediğini ve mutlaka detay talep etmem gerektiğini söyledi. - Kararsız kalarak, bir kez daha bu ülkedeki işlere lanet ederek görüşmeyi sonlandırdım. - Yıllardır kullandığım Avea hattımı kullanmaya devam edeceğim, ama numara taşıma sonrasındaki yaşanan bu ufak bug'ı yine sinemde bir köşeye not düştüm. Bu yapılan 3. yamuk.. Her operatördeki bu tarz sorunlardan artık çok bunaldım.. - ilave: giden kontörüm için bana bir neden belirtin, helal olsun dedim. derdim kontör değil, bir neden belirtirseniz kabul edebilirim ama bu şekilde belirttiğinizde güvenimi kaybedersiniz dedim. detay isteyin dedi. içimden hay senin detayına dedim. günde en az 30 kişi kazandırıyorum sana Avea dedim, ama bana bile bunu yapıyorsun dedim; adam nerden bilsin tabi.. |
1. sayfa
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.