git direk müşteri memnuniyetsizliği belirt yanlız anlamadım nie özür diliyosun... neyse git adamlara derdini anlat bir sorun çıkacağını sanmıyorum tabi ürünüde yazmamışsın ama keşke ne olduğunu yazsaydın
tüketici koruma kanuna göre mağazalaradan yapılan alışverişlerde ürünün iade edebilmeniz için üründe kusur olması gerekir.İnternet üzerinde yapılan satışlar kapıdan satış sınıfına girer ve iade için herhangi bir şart aranmaz bir hafta içinde iade edebilirsiniz.Ancak büyük mağazaların bir çoğu bir haftalık değiştirme veya iade imkanı sağlıyor sanşını dene derim benim yanlış bildiğimi iddia edecek olanlara kanunu okumalarını öneririm http://www.sanayi.gov.tr/webedit/gozlem.aspx?sayfano=952
02.09.08 Tarihinide MediaMarkt dan Bi ürün Aldım Kutu,Fatura, Her şey mevcut Ve herşey Sağlam. Üründe En ufak çizik dahi Yok.
Tek sebebim Alışamamış olmam ve ilk gün aldğımda donmasıydı. Nasıl geri iade edebilirm. Benim haklarım nelerdir.
Yardım ederseniz Çok minnettar olurum..
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
                        
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.