Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
6
Cevap
709
Tıklama
0
Öne Çıkarma
BEn Q DAN UZAK DURUN
R
18 yıl (99 mesaj)
Çavuş
Konu Sahibi

45 günde tamir etmiyorlar yenisini vereceğiz deseler de bugün 72 gün geçmiş olmasına rağmen hala bekliyorum
35952800057844 imei numaralı BenQ siemens marka telefonumu 20 temmuz tarihinde arıza nedeniyle antalya basasrı servisine gönderdim.aradan 45 gün geçti sonuç:yurt dışından ekran bekleniyor. 6 eylülde yeni telefon isteğinde bulundum. tamam kısa sürede gönderceğiz dediler. 20 eylül de gönderdik dediler. 2 ekim telefon yurt dışından gelecekmiş bana yine kısa sürede gönderilecekmiş. yazık bunklara koskoca BenQ Türkiye nin bana verecek 1 telefonu yas45 günde tamir etmiyorlar yrenisini vereceğiz deseler de bugün 72 gün geçmiş olmasına rağmen hala bekliyoruma 297 ytl si yokmuş herhalde böyle giderse zekatımı da bunlara göndereceğim. o zaman bana geçici kullanmam için telefon verin dedim. olmaz telefonu kargoyla göndermişsin elden vermen gerekiyodu kısa bir süre bekleyeceksin dediler.bir de her iki kelimeden biri haklıymışım.resmen dalga geçiyorlar.sonuç hayatımda bu kadar rezil bir servis görmedim

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



T
18 yıl (2586 mesaj)
Yüzbaşı

1: İmei numaranı silersen senin için daha iyi olur.
2: Lütfen küçük bir sorunu markaya mal etmeyelim.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
F
18 yıl (387 mesaj)
Yüzbaşı

Bu işin "markaya mal etmeyelim" i olurmu. Küçük yada büyük. tek sorun yada değil. Sonuç olarak bir tüketici benq tercih ettiği için 72 gün bekliyor. Resmen eziyet çekiyorsa bunun olmamasını sağlamakla yükümlü olan firma bir yerde hatalı demektir. Servis hatalıysa, servisi gözden geçirsim. Yurtdışından gönderecekse uçakla özel olarak göndersin v.s. yani bu sorunlar tüketiciyi hiçbir şartta bağlamazki... Sen Benq olarak malını satarken " bak biz problemliyizş şöyle şöyle sorunlarımız var" diyormusun? Hayır... (Zaten dese ozaman tüketici o malı almazya neyse) öyleyse, sattığın malın her türlü sorumluluğunu ( her basamakda oluşabilecekleri dahil) yüklenmek zorundasın.... Son birşey daha acaba aynı durum avrupada yaşansaydı aynı şekildemi hareket ederlerdi.... Niçin Tüketicinin ön planda olduğu ülkelerde " BÖYLE UFAK TEFEK-TEK TÜK- v.s. SORUNLARI MARKAYA MAL ETMEYELİM" mantığı yürümüyor....
not: lütfen o ülkelerdede böyle şeyler oluyor demeyin. Şahsen olmadığını çok iyi biliyorum... TÜKETİCİ (söz konusu mal üzerinde) ÜCRETİNİ ÖDEYEREK ÜZERİNE DÜŞEN SORUMLULUĞU YAPTIĞI SÜRECE O MAL ÜZERİNDE , KARŞI TARAFIN SORUMLULUKLARINI GETİRMESİNİ BEKLEME HAKKINA HER ZAMAN SAHİPTİR. Teşekkür ederim.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
_
18 yıl (1004 mesaj)
Yüzbaşı

ayrıca senin küçük olarak gördüğün bi sorun küçük falan değil aylarca sen teelfonsuz kal bakalım ne kadar küçük oluyor o sorun bende benq siemens yüzünden arkadaşla benzer durumdayım bana denk olmayan cihaz önerildi aylarcada boşuna bekledim şimdi tüketici hakları kararını bekliyorum


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
18 yıl (1727 mesaj)
Binbaşı

ben de ayni sorundan 3 ay bekledim. sonra siemens almanya'ya bi mail attim. haftasinda geldi telefon. burda musteriye gereken onlem verilmiyo maalesef...


Bu mesaja 1 cevap geldi.
N
18 yıl (1864 mesaj)
Yüzbaşı

Ben BenQ P50 almak gafletine düşmüştüm. Artık kolay kolay almam o markayı. .


Bu mesaja 1 cevap geldi.
C
18 yıl (2059 mesaj)
Binbaşı

benim el71 imde yapılmadı 50 işgünü oldu nerdeyse tüketici haklarına müracaat ettim 10 gün önce para iadesi için bekliyorum şimdir...



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.