Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
6
Cevap
5763
Tıklama
0
Öne Çıkarma
outlook ta mail alabiliyorum ama gönderemiyorum ??
T
18 yıl
Onbaşı
Konu Sahibi

arkadaşlar outlook kurdum mailleri okuyabilioruz, gönderilen mailller geliyor. fakat biz mail gönderirken şöyle bir hatayla karşılaşıyoruz

"Sunucu bağlantısı başarısız oldu. Hesap: 'mail.isot.com.tr', Sunucu: 'mail.isot.com.tr', İletişim Kuralları: SMTP, Bağlantı Noktası: 25, Güvenli(SSL): Hayır, Yuva Hatası: 10051, Hata numarası: 0x800CCC0E"

yazdığım kullanıcı adları doğru olmasına rağmen yinede böyle bir hata veriyor.. şirkette kurunca çalışmıyor bölye bir hata veriyor evde denedim evde çalışıor hem mail alıyor hemde mail gönderiyor acaba sorun ne olabilir kafayı yedim lütfen birisi yardımcı olsun

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



B
18 yıl
Yarbay

Evden hesap ayarlarını kaydet bilgisayarına.o ayarları şirkete götür.ordan da outlooka okutmayı denedin mi?

Evden;
Araçlar>Hesaplar>Posta sekmesinde hesabı seçip Ver e tıklayın.

Şirketten de aynı yerde Al'a tıklayıp dosyayı gösterin.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Blackblue -- 19 Eylül 2007; 11:33:53 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
R
18 yıl
Binbaşı

Giden sunucum (SMTP) için kimlik doğrulaması gerekiyor seçeneğinin yanındaki kutuyu işaretleyin ve Gelen posta sunucum ile aynı ad ayarlarını kullan'ı seçin.


Gelişmiş sekmesine tıklayın ve Gelen Sunucu (POP3)'ün altında, Bu sunucu şifreli bir bağlantı (SSL) gerektirir seçeneğinin yanındaki kutuyu işaretleyin.


yazdıklarımı deneme yanılma yoluyla yapın çünkü birine ihtiyaç duyarken diğerine duymayabilir.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
18 yıl
Binbaşı

Mail adresin ne? pop3 desteklimi eğer değilse sadece gelenleri alırısın gidenleri alamazsın


Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
18 yıl
Onbaşı
Konu Sahibi

sağolun arkadaşlar ilgilendiğiniz için.. ama ben bu yollarıda denedim yine olmadı...


Bu mesaja 1 cevap geldi.
C
18 yıl
Yarbay

mail servis sağlayıcını ara onlarda sorun olabilir muakkak bir yerde hatada yapalirisin ofis 2007 nin outlugunu kullan sadece kullanıcı adını ve sifrenin girmen yeterli oluyor ayarlarıını otomatik yaparak mail alıp gönderiyor


Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
18 yıl
Onbaşı
Konu Sahibi

sağolun arkadaşlar yardımlarınız için.. ama ben sonunda çözdüm sorunumu..

çözüm:

şirkette statik ip kullanıyoruz mail gönderirken spam posta olayını engellemek için t.telekom dan smtp (25 numaralı port) kapatılmış sabit ip lerde kapatılmıyormuş. t.telekomu aradım hattı resetlediler sorunum düzeldi... dinamik ip lerde böyle bi sorun olmuomuş... ben yandım başkaları yanmasın 2 günümü aldı bunu çözmek.. daha fazlası için şu siteye gözatmanızda fayda varhttp://karaliste.ttnet.net.tr/



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.