Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
16
Cevap
642
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Vodafone Hat Taşıma Rezaleti
A
4 ay (478 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Merhaba arkadaşlar,

Vodafone kısmında ciddi anlamda ilgisizlikler var. Yanlış yapılan işlem hakkında çözüm sunamıyorlar. Bu konuda bana yol gösterici olabilir misiniz ? Şikayetvar üzerinden yapmış olduğum şikayeti direk buraya kopyalarak yaziyorum...

Yanlış Numara Taşıma Ve İlgisiz Müşteri Hizmetleri Mağduriyeti

Merhaba,

14.07.2025 tarihinde Vodafone İnternet kanalı üzerinden 0544*****74 numaralı hat için başvuruda bulundum. Teslimat için mağazayı seçtim. Akşam saatlerinde Hilal İletişim adli mağazanıza/bayinize gittim. Sistem hatasından dolayı işlem gerçekleştiremediler. Tekrar sıfırdan taşıma işlemi denediler olmadı. En son 1 saat sonra sistem açıldı, gelin taşıma işlemini gerçekleştirelim dediler. Gittim oraya işlemi yaptılar ama vermiş olduğum iletişim numarası için taşıma işlemi yaptılar. İletişim numaram olarak 0546*****62 numaralı yanlışlıkla taşıdılar. Mağazada ufak bir tartışma yaşadık. İptal edin dedim, şikayet edeceğim dedim. Nereye şikayet ederseniz edin dediler. Ben mağazadan çıktım. Kaynarca'daki mağazaya yetişmek istedim, ama yetişemedim. Vodafone çağrı merkezini aradım, iptal işlemi yapıldı dediler. Bende söz uçar yazı kalır dedim. Bilgilendirmesini istedim. 10 dakika sonra mail ile gelir dendi, ama herhangi bir bilgilendirme gelmedi. Sabah saatlerinde ise taşıma işleminin onaylandığı ile ilgili tarih ve gün bildiren mesaj geldi. Tekrar müşteri hizmetlerini aradım ama hiçbir konuda yardımcı olmadılar. Bayi tarafından yapılan işlemlere müdahale edemiyorlarmış.

Daha öncesinde bana 2 tane numara verildi. Taşıma işlemi ile ilgili destek alabileceğim bir numaraymış ama bu numaralar çalmıyor bile. (054*************4808131)

Sabah birkaç arama gerçekleştirdim. Bunlardan birinde bana size SMS göndereceğim. Buradan link üzerinden gerçekleştirebilirsiniz dendi. Bir sonraki aramamda bu mesajı onay mesajı anlayan bir müşteri temsilcisi bayi aramış diyerek bana lanse ettiler.

En son sosyal medyadan yazdım. Talep oluşturuldu saat 10.00 civarı, Ama saat 19.55 olmasına karşın halen bir aksiyon alınmadı. Bu saate kadar yaşadığım sinir ve stres ile günü geçiriyorum. Çözüm konusunda numara taşıması gerçekleştirildikten sonra mı yardımcı olmayı düşünüyorlar. Anlam veremiyorum. Konuyu buraya taşıdım en son olarak. Çözüm konusunda yardımcı olmanızı rica ederim.

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >

P
4 ay (619 mesaj)
Yüzbaşı

Kimse işini doğru dürüst yapmıyor hocam bu sadece gsm operatörleri için değil çoğu sektör için böyle. İşini layıkıyla yapan insanlar tabiki de var ama çoğunluğu işini doğru dürüst yapmıyor, yalan söylüyor, müşteriyi yanlış yönlendiriyor.

Ben mesela hattımı Türk Telekom’a taşımak için bayiye gittim. Hattımı şu faturasız pakete taşımak istiyorum dedim.

-Yalnız o paketi hattını taşıyanlar alamıyor yeni hat alanlar için geçerli

+Olur mu internet sitesinden baktım ben hattını taşıyanlar da faydalanabiliyor bu kampanyadan

-(Biraz durduktan sonra biraz geveledi) Online ve mağaza kanallarımız farklı olduğu için böyle. O online’a özel.

+Tamam o zaman kalsın

Araştırmayan bir müşteri olsa hemen inanmıştı ama ben yemem bu numaraları. Beni yeni hat almaya veya faturalıya geçirmeye çalıştı kendini çok kurnaz zannederek. Hemen karşısındaki bir başka bayiden hattımı taşıdım hemen.

Sorunuza gelirsek üzücü bir durum tabi. Diğer hattınıza taşınma gün ve tarih SMS’i geldikten sonra taşıma işlemi iptal edilemez hocam. Bu mesaj gelmeden önce iptal edilmesi gerekirdi ama iptal etmemişler. Vodafone’a hiç bulaşmasaydınız keşke çağrı merkezi doğru dürüst çalışmıyor bile. Siz ilgili yerlere şikayetinizi iletin umarım bir an önce sonuçlanır.

Taşınan hattınız faturalı mı faturasız mıydı? Faturasızsa geri taşırsınız eski operatörünüze. Faturalıysa sıkıntı taahhüt bitime çok varsa özellikle. Her yere şikayet edin.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi phoenix3434 -- 16 Temmuz 2025; 21:42:40 >

< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
4 ay (478 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Hattım taahhütlü. Bugün akşam saat 5.30 civarı aradılar. Bayiden savunma beklemişler, 12 saat cevap vermemişler. Haklı durumda gözüküyorum. Bana cayma bedelini karşılayacaklarinı söylediler. Eve gelince Turkcell'i aradım, taşıma işlemi yapıldı gözü ile bakıyorlar. Bakalım ne olacak. Şimdi bende herhangi bir sim kart vs yok. İletişim de kesilecek gibi gözüküyor. Böyle durumda ne yapacağımı tam olarak bilmiyorum. Bütün aramaların ses kayıtlarını alabildiğimi yasal olmamasına karşın kendimi savunmak adına aldım. En kötü kanıt olarak kullanacağım.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @phoenix3434
P
4 ay (619 mesaj)
Yüzbaşı

İyi yapmışsınız. Cayma bedelini karşılıyorlarsa çok iyi. Bir zahmet karşılasınlar zaten kendi hataları. Bence bundan sonra sizin adınıza olmayan bir hattı iletişim numarası olarak verin. Bir tanıdığınızın numarası olabilir mesela. Ben öyle yapıyorum hep. Bu durumda size ait olmayan bir hat için numara taşıma talebi oluştursalar bile onaylanmayacak ve talep iptal edilecek.



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @aligultekin34
A
4 ay (478 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Yani tamamda bende 5 tane hat var hepsi benim üstüme. Ev halkı kullanıyor. Şimdi bakalım numara eğer ki kapanırsa ne yapacağım onu düşünüyorum. Sonuçta bütün banka onay mesajları, iş arkadaşlarım ile görüşmeler, aile içi görüşmeler askıya alınmış olacak. Saat 23.00 olunca belli olacak. Yani maddi ve manevi açıdan zarar görmüş olacağım. Bundan sonrasında ne yapacağım bilmiyorum. Turkcell'e geçecek olsam aynı tarifeyi alabilecek miyim o da belli değil. Her türlü zarardayim



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @phoenix3434
P
4 ay (619 mesaj)
Yüzbaşı

Haklısınız. Size ait olan bir numarayı iletişim numarası olarak verseniz bile onu taşımalarının hiçbir mantığı yok zaten. Taşınacak numarayı başta söylemişsiniz buna rağmen iletişim numarasını taşımışlar.

Ben bu tür iş bilmez kişilerin yapacağı hatalara karşı önlem olarak bundan sonra size ait olmayan bir hattı iletişim numarası olarak verin dedim sadece. Naçizane bir tavsiye. Taşıma işleminden sonra size sim kart verilmemişse hat Vodafone’a geçtikten sonra bayiden yeni sim kart alabilirsiniz. Ama parasını alırlar taşıma yapılmadığı için.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi phoenix3434 -- 16 Temmuz 2025; 22:4:42 >

< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @aligultekin34
A
4 ay (478 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Anladim hocam sağolun. Adamlardan beni arayin diye haber bekliyorum cevap bile vermiyorlar artık..



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @phoenix3434
P
4 ay (619 mesaj)
Yüzbaşı

Rica ederim hocam. Umarım bir an önce sonuçlanır. İnsanlar çok kurnaz olmuş. Özellikle gsm operatörü çalışanları müşterileri yeni hat almaya veya faturalıya geçirmeye çalışıyorlar dikkat etmek lazım.



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @aligultekin34
B
4 ay (3408 mesaj)
Binbaşı

Numara taşıma sıraya girdi ise iptal olmaz geçmiş olsun en iyi sunabilecek çözümleri Turkcell deki cayma faturasını Vodafone faturanız dan mahsup edebilirler.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Birkanbey -- 16 Temmuz 2025; 23:32:38 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
4 ay (478 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Evet taşıma işlemi gerçekleşti. Hat taşındıktan sonra arıyorum müşteri temsilcisini. Arkadaşlar iptal etmeye çalışmışlar diyor. Sabah aradığımda işlem iptal diyordu başka temsilci. Şimdi de iptal etmeye çalışmışlar. Bana hiçbir konuda yardımci olmuyorlar. Böyle saçma bir firma görmedim



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Birkanbey
M
4 ay (4233 mesaj)
Yarbay

Başlık hatalı açılmış, doğrusu herkesin yaka silktiğini firmaya bulaşan cesur yürekli korkusuz müşteri olacaktı



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
4 ay (478 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Hata yapıyorlar, ben kendi operatörümdeki çıkacak cayma bedelinden söz ediyorum. Onlar da bana 300 lira gibi bir cayma bedeli çıkar diye kendilerinden söz ediyor. Yani bu kadar bilgisiz alakasız müşteri temsilcileri görmedim.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @maaart
B
4 ay (3408 mesaj)
Binbaşı

Turkcell size Fatura çıkarınca Vodafone btk şikayet sistemine yükleyin kayıt açın size iade gelince havuza gelir isterseniz borç alacak kısmından iban ile iade alırsınız veya çıkacak faturalardan düşer.
Anladığım kadarıyla sim kartı alınmamış, bayi sisteme girdiği kartı atmadı ise çünkü 1 kullanımlık başka birine satamaz aynı sim kartı onu talep edin atıldı ise herhangi bir bayiden yedek sim kart çıkarın fişini alın onu da aynı şekilde şikayet sistemine ekleyin.

quote:

MADDE 19/A – (Ek :RG-28/11/2015-29546)


(1) İşletmeci kaynaklı sebeplerle abonenin talebi olmaksızın numarasının taşındığı durumlarda; abonenin ödemek zorunda kaldığı cayma bedeli, fatura ve benzeri ücretler ilgili işletmeci/işletmeciler tarafından karşılanır.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Birkanbey -- 17 Temmuz 2025; 1:6:43 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @aligultekin34
A
4 ay (478 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Yani öyle de ben 60 GB sosyal medya + 30 GB şeklinde paket kullanıyordum. Tekrar geçiş yapacak olsam 470 TL yerine 600 istiyor adamlar. Birde 90 gün tobileri geçiş yapılmıyor diyor başka operatöre... Yani böyle bir sistem yok.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Birkanbey
B
4 ay (3408 mesaj)
Binbaşı

Hat sıfır ise 90 gün geçiş olmaz, hat yeni değilse 1 gün sonra bile geçebilirsiniz sınırlama yok.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @aligultekin34
A
4 ay (478 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

< Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın >

Bayinin attığı iptal görselleri. Yaptık, ettik diyorlar. Kaç tane temsilciyle konuştum, hepsi iptal diyor. Sonuç başvuru onaylandı. Geçiş yapıldıktan sonra arıyorum. Arkadaşlar dememişler iptali olmamış. Yani böyle saçmalık başka yerde yok



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >

B
4 ay (3408 mesaj)
Binbaşı

Her ne kadar bayinin hatası olsa da bayinin iptali için sistem yoğun değilse 6 saat sonraki iptal süreci bayilik değil yani istese de iptal edemez verici işletme onay verdikten sonra Btk nts işleyişi iptal izin vermiyor.
Sizin olay da Taşımayı durduracak Turkcell olabilirdi ama onay sonrası onlar da durduramıyor süreç uzun olsaydı manuel müdahale için Btk müdahale edebilir oda çölde kutup ayısı.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Birkanbey -- 17 Temmuz 2025; 0:55:3 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.