Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
5
Cevap
432
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Tüketici Hakem Heyeti Değişim Kararı Teknosa
E
geçen yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Merhaba arkadaşlar, teknosa'dan aldığım AirPods pro 1.nesil kulaklığımda seri numarası farklı olduğu için garanti alamadım ve tüketici hakem heyetine gittim. Hakem heyeti beni haklı buldu ve ürünün ayıpsız misliyle değişimine karar verdi fakat Teknosa ellerinde artık 1.nesil AirPods pro olmadığı için sadece fatura bedelini iade edebileceklerini söylüyor ki güncel model 8000 tl iken benim fatura bedelim yalnızca 2200 tl.
Merak ettiğim nokta şu, ayıpsız misliyle değişim sadece birebir ürün ile değişim anlamına mı geliyor yoksa muadili olan ürünü de vermek zorunda mı firma aslında ? Şu an AirPods pro 2.nesil satılıyor muadili olarak. Eğer birebir olma şartı yoksa icraya gitmeyi düşünüyorum.
Bu konuda bilgisi olan arkadaşlar varsa yardım edebilirlerse çok sevinirim.

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



O
geçen yıl
Yarbay

Muadil vermek zorunda hocam normalde. Misli ile değişim demek muadil yada üst model ürün demek.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Egeozbaran
E
geçen yıl
Yarbay
Konu Sahibi

O halde icraya gitmem gerekiyor hocam sanırım. Onun da nasıl olduğunu bilmiyorum ama öğreneceğim bir şekilde artık.



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @onatba
O
geçen yıl
Yarbay

Adem beye danışın isterseniz. Bilirkişilik yapıyor aynı zamanda. Bkz.
https://www.instagram.com/ademhelvaci_/

Bu arada süreç oldukça uzun ve yorucu olabilir. Ancak sonunda lehinize sonuçlanacaktır. Firmalar diretiyor.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onatba -- 27 Şubat 2024; 18:32:18 >

< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Egeozbaran
3
geçen yıl
Er

benimde benzer durumum var laptop aldım 4. ayında touch pad sorun çıktı
ürünün güncel fiyatını alabilir miyim ürün 2 defa sıfır ile değişti bu 3. elimdeki hala aynı sorun touch pad takılmalar yapıyor yada üst modeli ile degişim istiyorum bu modelde kronikmiş herhalde muadil dediginiz tam olarak bizim istegimize mi baglı





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 35Lastzero03 -- 28 Şubat 2024; 14:54:21 >

A
geçen yıl
Yüzbaşı

marmara forumdaki teknosa 'dan 2 yıl önce logitech kulaklık almıştım. bayağıda pahalıydı sonra kendiliğinden kulak kısımları soyuldu. gittim kutusuyla beraber marmara forumdaki teknosaya gidip durumu anlattım. hiç itiraz etmediler ürünü alıp incelemeye götürdüler 1 hafta sonra ücretsiz değişim oldu. hiçbir zorluk yaşamadım. sizin olayınız ilginç olmuş.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.