Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
7
Cevap
2651
Tıklama
0
Öne Çıkarma
15 Janttan 17 Jant a Geçiş
S
2 yıl (14649 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

Merhabalar
2018 1.0 tsi polom var. Üzerinde 185 65 r15 jant var. Orijinal ebatlarda 195 55 r16, 185 60 r16 ve 215 45 r17 jantlar alabiliyorum.
15 janttan 16 veya 17 janta geçsem araç yükselir mi alçalır mi?
Ya da bunların yerine 3 cm spor yay düşünüyorum piyasa da bu kasa için Xt, Ultra Racing gibi markalar var . Daha önce kullanan varmı en az konfor kaybı hangisinde olur

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

P
2 yıl (6754 mesaj)
Yarbay

15'den 17 janta geçersen aracın 4 mm yükselir hissetmezsin bile
inşaat demirinden bozma yaylar alma yay önemli bir konu orjinal yaylara kesinlikle kesme preslemede yaptırma
bulabilirsen biraz paraya kıy eibach,st,kw gibi global pazarda yeri olan markalar tercih et.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
2 yıl (14649 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

Teşekkürler hocam.
Fakat bu kasa için parça bulmak zor. Eibach gibi marka yayları bulmak çok zor. Piyasada Xt, Ultra Racing, Apexi gibi markalar mevcut.
Yay presleme kesme gibi işlemleri kesinlikle düşünmüyorum



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @PatlıcanMusakka
S
2 yıl (2245 mesaj)
Yarbay

Yuvarlanma dairesi korunacağı için 15 janttan 18'e bile geçseniz -ör. 215/40R17- yükseklikte farkedebilir değişim olmayacak.

17 jantta 15'e göre görüntü iyileşir. direksiyon tepkisi ve hassasiyet artar. kullanılan lastiğe göre de biraz tutunma düzeyi artar, gerisi dezavantaj.. daha önce yolda umursamadığınız bozukluklar, hatalar, çukurlar hep anlaşılacak. süspansiyon kısa küt darbelerde ses çıkaracak. viraj içi engebelerde sekme ihtimali olası. yol sesi artacak, yakıt tüketimi artacak, performans biraz düşecek.

çukurda kesme hasar balon ihtimali falan oralar nasip kısmet artık.

ben 17 jantlı 1.0 tsi Polo'ya da bindim, 14 minicik jantlı 1.0 impression boş Polo'ya da. 14 jantlı olan bir üst sınıf araç gibi akıyordu, yol sesi sıfır yok gibiydi ne yalan söyleyim şimdi. büyük jantlar özellikle bu sınıflardaki araçlara zarardan başka birşey vermiyor bu bir gerçek. yine de görüntü için takıyoruz.

en optimum çözüm sanıyorum 15'ten 16 janta geçip eibach prokit gibi konforlu bir yaya geçmek olur.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SuperVeloceJota -- 3 Ocak 2024; 23:26:1 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
2 yıl (14649 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

Sağol hocam. 15 jant pro kiti de düşündüm Tr de satan bir yer bulamadım. Önler için coil arkaya birsey yapmasam nasıl olur peki



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @SuperVeloceJota
S
2 yıl (2245 mesaj)
Yarbay

S
2 yıl (14649 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

Evet aw kasa 1.0 tsi. Ben baktığımda gorememistim.
Konfor olarak en iyisi pro kit mi hocam





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SHIHAD -- 4 Ocak 2024; 11:2:57 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @SuperVeloceJota
S
2 yıl (14649 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

https://sporyay.shop/vw-polo-serisi3030mm_-spor-yay-seti0
Bu yay hakkında bilgisi olan varmı? Çok sert olur mu?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.