Kasım 2021 de eşime aldığım Huawei Band 6 akıllı bileklik önce tuşu zor basmaya başladı. Daha sonra sürekli tuşu basılıymış gibi açılıp kapanarak pili bitene kadar kapanma açılma devam etti. Şarj edip açtığımızda saat çalışıyordu ama tuş tamamen çalışmaz olmuştu. Huawei Müşteri hizmetlerine telefonla ulaştığımda fatura ve seri numarası ile sorgulayıp garantisinin devam ettiğini, dilersem verecekleri kargo kodu ile servise gönderebileceğimi söyledi. Genpa servis yoğun çiziklerden dolayı bilekliğin garanti dışı kaldığını ve benden tamir için 2617.26 TL yatırmamı istedi. Sıfırı 819 TL olan bilekliği 2617 Lira 26 Kuruşa tamir edeceğini beyan ettiler. Kabul etmeyince bilekliği bana alıcı ödemeli olarak tamir etmeden gönderdiler ve 72 TL kargo parası ödedim.
Resimlere bakarak siz söyleyin arkadaşlar, bileklikteki çizikler garantiyi bozar mı?
Tüketici hakem heyetine kayıt oluşturdum. Bakalım ne olacak. Bir daha Huawei, xiaomi gibi markalardan ürün almam. Hangi ürününü alsam garanti ya bitmeden yada biter bitmez bozuldu. Garanti süresinde bile servis alamıyoruz.
Resimlere bakarak siz söyleyin arkadaşlar, bileklikteki çizikler garantiyi bozar mı?
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.