Gibirnet firması keyfi olarak aboneliğimi iptal etmiştir. Herhangi bir iptal talebim yoktur. 15.46 saatinde memnuniyetsizlik nedeniyle aboneliğimin sonlandirildigi mesajini aldim. İnternetimin açılmasını aksi halde anayasal hakkım olan iletişim hakkımı engelledikleri için gerekli hukuki başvuruları yapacağımı bildiririm. < Resime gitmek için tıklayın >
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
Hizmet sözleşmesinde, işletmecinin hizmeti istediği an tek taraflı olarak iptal edebileceği yönünde madde var. Tabi bu durumun ardından, iptalin sebebini öğrenmek lazım. Onun da yolu şuradan geçmektedir ;
Sebepsiz yere hizmeti iptal etmezler, bir sebepleri vardır diye düşünüyorum.
Not: İşletmeci listesinde hizmet aldığınız işletmeciyi göremiyorsanız, Cimer üzerinden "Bilgi teknolojileri Kurumu" başlığı ile, hizmet aldığınız işletmeciyi listede göremediğiniz için Cimer üzerinden ulaştığınızı beyan edin ve durumu anlatın. Sonraki ekranda ilgili kurum seçeneğinde "iletişim başkanlığı" seçiniz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-733E6E0F7 -- 28 Mayıs 2023; 14:56:55 >
Herhangi bir iptal talebim yoktur.
15.46 saatinde memnuniyetsizlik nedeniyle aboneliğimin sonlandirildigi mesajini aldim.
İnternetimin açılmasını aksi halde anayasal hakkım olan iletişim hakkımı engelledikleri için gerekli hukuki başvuruları yapacağımı bildiririm.
< Resime gitmek için tıklayın >
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >