Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
7
Cevap
1363
Tıklama
1
Öne Çıkarma
Rüzgarnet Son Hızla Dolandırmaya Devam Ediyor
W
2 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

1 .Müşteri Hizmetlerine Ulaşmanız İmkansız
2. Taahhütsüz paket bile alsanız abonelik sonlandırma aşamasında extra ücret çıkarıyorlar.
3.Abone ve hizmet numaranızı sözleşmeye eklemiyorlar talebi yazılı istiyorlar evrak gönderiyorsun cevap vermiyorlar.
4.Neredeyse Her Ay Tarifeye zam yapıyor
5.Arıza Kaydı Açarsın sorun çözülmeden Kaydı kapatırlar
6.Kısaca Mafyanın İnternet operatörüne dönüşmüş hali diye biliriz
7.Sözleşmeye ---- Sosyal medya (Facebook, Twitter, Instagram vb.) veya sikayetvar.com gibi tüketici platformlarında, ticari itibarımızı etkileyecek asılsız yorumların
yapılması durumunda, aboneliğin tek taraflı fesh edileceğini ve cayma bedeli(yerinde kurulum, port tahsis, tarife indirim, yargı ve tazmin bedelleri)ni
peşin olarak ödeyeceğimi kabul ve taahhüt ederim. diye madde koyduran firma
8.Gelecekte Ali cengiz oyunlarının tillahını bulacağınızı adeta tahahhüt eder.
9. BTK şikayet hattında ismi geçmeyen firma

< Resime gitmek için tıklayın >

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wellman -- 10 Mayıs 2023; 22:0:46 >


W
2 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

W
2 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

Sözde taahütsüz bir tarife sözleşmesi yarı ayrılıyorum desen hemen 568 tl talep edecekler..
< Resime gitmek için tıklayın >



G
2 yıl
Yarbay

sıkıntı bol uzak durmak lazım



Y
2 yıl
Yüzbaşı

Superonline, Vodafonenet, Turknet, Netspeed, Millenicom
Bu firmaların haricinde sözde ucuz diye alacağınız hizmetlerde her an sürpriz yaşayabilirsiniz. Kimi hizmetinizi keyfe keder keser, kimisi hakaret eder, kimisi yarım yamalak hizmet verir müşteri hizmetlerine ulaşamazsınız vs vs.



W
2 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

ABONELİK SÖZLEŞMELERİ YÖNETMELİĞİ MADDE 10 – (1) Satıcı veya sağlayıcı,abonelik süresince tüketicilerle imzalamış oldukları sözleşme ve taahhütnamenin bir örneği ile tüketicinin abone olduğu tarifeye ilişkin ayrıntıları, talep etmesi halinde tüketiciye yazılı olarak veya kalıcı veri saklayıcısı ile ücret almaksızın vermek ya da kendi internet sayfaları üzerinden tüketicinin erişimine sunmak zorundadır.... Denmesine rağmen @rüzgarnet firması abonenin imzalamış olduğu sözleşmeyi ve tarifesi hakkındaki bilgileri Göndermekten İmtina etmektedir zorluk çıkarmaktadır.



W
2 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

sözlenmelerinde  Taahhüdü Biten Aboneliklerin İptal edilmesi için abonenin en az 10 gün öncesinde yazılı olarak ve ıslak imzası ile iptal talep etmesi zorunludur. Aksi halde Yeni Fiyat kurgusu ile almış olduğu eski taahhüt SÜRESİNCE yeniden kullanmayı ve ödeme yapmayı taahhüt beyan ve kabul eder.
Türkiye Cumhuriyeti vergi kanunlarında veya vergi oranlarında değişiklikler olması halinde bu değişiklikler abonenin tarife ücretine yansıtılacaktır... Diye kendi kafalarına göre madde eklemişler Oysaki ABONELİK SÖZLEŞMELERİ YÖNETMELİĞİ 52 (3) Belirli süreli abonelik sözleşmelerine sözleşmenin belirlenen süre kadar uzayacağına ilişkin hükümler konulamaz; ancak abonelik sözleşmesinin kurulmasından sonra, sözleşmenin sona ereceği tarihe kadar tüketicinin talepte bulunması veya onay vermesi hâlinde abonelik sözleşmesi uzatılabilir. diyor yani abonenin rızası olmadan taahhüd uzatılamaz



W
2 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.