Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
17
Cevap
1269
Tıklama
0
Öne Çıkarma
İnternet Kesintisi
D
4 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Selamlar herkese,

Başıma gelen olaydan bahsedeceğim sizlere. 05.10.2021 tarihinde oturduğum apartmanın iki yanındaki binayı yıktılar ve bu tarihten itibaren internete erişimim kesildi. Gün içerisinde işte olduğum için kesintiyi tespit etmem akşam saatlerini buldu. Türknetten hizmet almaktayım ve o da Türk Telekom altyapısını kullanmakta. Aynı gün arıza kaydı açtım ve o gün akşamında binaya gelen bakır kablonun kopuk olduğunu gözlemledim. Arıza kaydı açarken bu durumu not olarak düştüm. Türknetten gelen cevapta durumu Türk Telekom’a ilettiklerini ve onlardan yanıt geldiğinde benimle iletişime geçeceklerini söylediler.

Bir gün geçti, iki gün geçti arıza ile ilgili bir gelişme yok. Üçüncü günde bina yıkıntılarını tam anlamıyla temizlediler ve bakır kablo kabak gibi meydana çıktı. Kopuk bir şekilde sokağın ortasında sallanıyor. Durumu fotoğraflarıyla beraber Türknete hem online işlemler hemde Twitter üzerinden ilettim. Aynı zamanda Türk Telekom’a da yazıyorum ama müşterisi olmadığım için ne bana bilgi veriyorlar ne de yardımcı oluyorlar. BTK üzerinden de şikayetimi bildirdim. Türknet cevap yazıyor ama ne kesin bir tarih var ne de bu bina yıkımında bakır kablonun kopmasının normal olup olmadığı söylemiyorlar.

Türknet online işlemler üzerinden arıza sorgulama yaptığımda sürekli olarak arızanın tahmini onarım süresi ileri tarihe atmakta. Şu zamanda internetsiz kalmak insanın elini kolunu bağlıyor resmen, ne işimi halledebiliyorum ne de akşam uzanıp film vs izleyebiliyorum. Evde maalesef telefonumda tam çekmiyor bu yüzden telefonumun internetini de kullanamıyorum.

Şimdi merak ettiğim konu şu bina yıkımında böyle bir şeyin olması normal mi? Normal değilse hangi birime şikayet dilekçesi verebilirim. Eğer normal ise bu konu hakkında daha önce bilgilendirilmem gerekmez mi? Örneğin şu tarihte şöyle bir çalışma olacak vs gibisinden. Bakır kablonun görselini sizlerle paylaşıyorum.

Sizce bu durum normal midir?

İstanbul / Bahçelievler-Siyavuşpaşa Mah.

< Resime gitmek için tıklayın >

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi daredevil60 -- 11 Ekim 2021; 9:56:57 >

< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @TurkNetDestek
L
4 yıl
Binbaşı

D
4 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Çok teşekkür ederim, en kısa zamanda arayacağım.



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @LittleEinstein
T
4 yıl
Yarbay

Merhaba, yaşadığınız sorun nedeniyle üzgün olduğumu iletmek isterim. Arızanızı kontrol ederek yardımcı olabilmem için müşteri numaranızı ve konunun linkini PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
4 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

PM üzerinden istediğiniz bilgileri sizlere ilettim.

Mobil uygulama kaynaklı PM birden fazla gönderilmiş, bunun için kusura bakmayın.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi daredevil60 -- 11 Ekim 2021; 11:41:7 >

< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @TurkNetDestek
T
4 yıl
Yarbay

Merhaba, arıza kaydınızla ilgili çalışmaların önceliği için net uzmanı arkadaşıma bilgi verdim. Ekiplerden bilgi alarak gelişmeleri sizinle paylaşacaktır.




Bu mesajda bahsedilenler: @daredevil60
D
4 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Merhaba, online işlemlerden genel kesinti olduğuna dair bilgi geldi. Fakat genel bir kesinti değil maalesef, ayrıca diğer sorularımında cevabını alabilirsem çok mutlu olurum.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi daredevil60 -- 11 Ekim 2021; 14:56:18 >

< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @TurkNetDestek
T
4 yıl
Yarbay

Merhaba, bina yıkımında yerleşik operatör altyapı kablosunun hasar alması durumunda bu tarz sorunlar yaşanabiliyor. Yerleşik operatör altyapısı üzerinden hizmet verdiğimiz için genel arıza durumlarında yerleşik operatör tarafından tespit edilerek genel arıza bildiriminde bulunuluyor. Bu durumda online işlem merkezimizde genel arıza bildirimi yer alıyor.

Aynı binada hizmet alan abonelik var mı? Varsa destek kaydı üzerinden teknik uzmanlarımıza adreste kullanım olduğunu iletebilir misiniz? Arkadaşlarım ekiplerden bilgi talep ederek sizinle paylaşacaktır.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @daredevil60
D
4 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Merhaba, bulunduğum apartmanda herkes kablonet kullanıyor sanırım tek akıllı olarak ben Türknet kullanıyorum. Vaktim olsa Türk Telekom müdürlüğüne gidip bildireceğim. Maalesef sizin tarafınızdan herhangi bir gelişme kaydedemiyoruz. Biliyorum alt yapı size ait değil fakat hizmeti veren sizlersiniz, ama ben sizlerden daha fazla uğraşmak durumunda kalıyorum.

Görüntüyü gönderdim hal ortada ve arıza gününden beri aynı şekilde, gelen giden birileri yok. Umarım daha fazla sürmez diyeceğim ama fazla bir beklentim yok.



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @TurkNetDestek
T
4 yıl
Yarbay

Merhaba, sadece sizin hattınızda sorun olduğu bilgisini net uzmanı arkadaşım ile paylaştım. Hattı tekrar kontrol ederek size dönüş sağlayacak.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @daredevil60
D
4 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Herhangi bir gelişme var mıdır? Türk Telekom saha ekipleri kablonun kopuk olduğunun tespitini yapmışlar mı? Gelip en azından bakma zahmetinde bulunmuşlardır sanırım. Yeni kablo çekseler bu kadar uzun sürmez, yıkılan binanın yerine yeni bina yapılana kadar bekleyecekler mi yoksa ona göre bilgi alalım da ISS mi değiştiriyoruz yoksa taşınıyor muyuz ona karar verelim.



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @TurkNetDestek
T
4 yıl
Yarbay

Merhaba, biraz önce net uzmanımız size arama yaparak bilgi vermiş ama sorun aynı şekilde devam ettiği için tekrardan bildirimde bulunduk. Gelişme olması durumunda bilgi vereceğiz.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @daredevil60
D
4 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Merhaba, beni arayan olmadı yanlış arıza kaydına bakıyor olmayasınız?



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @TurkNetDestek
T
4 yıl
Yarbay

Merhaba, özür dilerim sanırım hata oldu. Gün içinde net uzmanı arkadaşıma bu konuda bilgi vermiştim ama henüz dönüş olmadı. Güncel bilgi alarak gelişmeleri sizinle paylaşacağız.




Bu mesajda bahsedilenler: @daredevil60
D
4 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Merhaba, kendi işimi kendim çözdüm maalesef Türknet'in süreci hızlandırmak adına yaptığı/yapabileceği bir şey yok. Türk Telekom müdürlüğüne gidip sorunumu çözdüm. Bu tarz durumlarda ilk olarak bulunduğunuz yerin Türk Telekom müdürlüğünü ziyaret edin.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
T
4 yıl
Yarbay

Merhaba, sorunun çözümlendiğine sevindim. Keyifli kullanımlar dilerim.




Bu mesajda bahsedilenler: @daredevil60
D
4 yıl
Binbaşı

Hocam nasil yaptiniz 17 gun sure verdiler banada. Baska operatore basvurdum onlar internet verecek mi bakalim



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @daredevil60
D
4 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Türk Telekom Müdürlüğüne gidin, planlama bölümü var orda yardımcı oluyorlar.




Bu mesajda bahsedilenler: @derniere
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.