Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
21
Cevap
799
Tıklama
1
Öne Çıkarma
21 Mayıs'tan İtibaren Devam Eden ve Çözülemeyen Arıza
E
4 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

@TurkNet Destek

Herkese merhaba. Mayıs ayı içerisinde TurkNet'e geçiş işlemlerimi tamamladım. Özgür İletişim Paketi yani 100 Mbit kullanıcısıyım sözde. Altyapı FTTH bu arada. İnterneti aktif etmemle birlikte bu zamana dek geçen sürede gün içerisinde bağlantıda sıkça dalgalanmalar yaşadım. İlk günlerde bu durumu normal karşılasam da peşine gelen günlerde bu sıkıntının başımı ağrıtacağını anladım ve 21 Mayıs günü Online İşlemler'den destek kaydı oluşturdum. Açtığım destek kaydında gerekli incelemeler yapılıp sorunun çözülmediğine olumsuz yanıt vermem sonrasında 24 Mayıs günü destek kaydıma gelen yazı şu şekilde: "Merhaba, Sistemde açmış olduğunuz arıza kaydına istinaden hat detaylarını kontrol ettim. Hızınızda sorun olduğunu fark ettim." Bu süreçte son güncellemeyle dahil yaşadığım bağlantı problemi 6 kez saha ekiplerine iletildi. Daha önceki 5 bildirimde destek kaydıma ilişkin mesaj şu şekildedir (6. bildirim henüz sonuçlanmadı):

Telekom Sistem Mesajı
Türk Telekom Sisteminden Gelen Durum Güncellemesi
Arıza Bildirim Tarihi : 21-05-2021 16:10:00
Görev : SAHA ISLAH
Görev Bildirim Zamanı : 22-05-2021 20:21:00
Arıza ID :2021052200085677934
Arıza Durum Açıklama : Arıza kontrolü yapıldı
Ekip Tipi Açıklama : Teknik Saha Ekibi
İş Emri ID : 2021052200205791021
İş Emri Durum Açıklama : Arızanız gerekli kontrol ve işlemler sonucunda çözümlenmiştir
İşlem Sonuç Kodu : ENERJİ SORUNU
İşlem Sonuç Grubu : Müşteri Sorumluluğunda - Giderilemedi

Bu yapılan açıklamadaki sıkıntı şu ki hiçbir destek ekibi tarafından evime gelip bir kontrol ekibi gerçekleştirilmedi. Ayrıca işlem sonuç kodu kısmında yazan enerji sorununu yaşamadım bile. Destek kaydıma evde elektriğimin olmadığına dair bir asılsız ifade bırakılarak sorumluluk sahibinin ben olduğum ve bu sebeple arızanın giderilemediği ancak arıza gerekli kontrol ve işlemler sonucunda çözümlendiği yazıyor.

Genel olarak internet hızı düşüklüğümün yanı sıra saat başında ping'im 1000'lere fırlıyor. Bana verileceği söylenen 100 Mbit hızın en iyi ihtimalle 35 Mbit'ini alabiliyorum o da nadiren.

< Resime gitmek için tıklayın >
Pingin fırladığı anlardan bir hız testi sonucu.




< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
Hız testlerimden bazıları.

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Euthyphron -- 1 Haziran 2021; 15:30:58 >


Bu mesajda bahsedilenler: @TurkNet Destek
T
4 yıl
Yarbay

Merhaba, üyeliğinizin başında yaşadığınız olumsuz deneyim için üzgünüm. Hizmetinizi kontrol ederek size yardımcı olmak isterim. Konu linki ile birlikte destek kaydı numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
E
4 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

Destek numarası: 43985030.




Bu mesajda bahsedilenler: @TurkNetDestek
T
4 yıl
Yarbay

Merhaba, kontrol ettiğimde saha ekiplerine 27.05.2021 tarihinde ilettiğimiz iş emrinde enerji sorunu olduğunu belirtmişler. Ekiplerin çalışmaları şu anda devam ediyor ve teknik arkadaşım yakından takibini yapıyor. Bende çalışmaların önceliği adına kendisine bilgi verdim. Gelişmeleri sizinle paylaşacağız.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
E
4 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

Müşteri sorumluluğunda olan enerji sorunu ne olabilir acaba? Bilmek istediğimden soruyorum sadece. Gelip evimde sorunu incelemeye engel olacak kadar. Ya da farklı günlerde farklı saatlerde aynı ne tür bir enerji sorunu yaşayabilirim?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @TurkNetDestek
T
4 yıl
Yarbay

Çalışmalar tamamlandığında ekiplerden bu konuda bilgi alarak sizinle paylaşacağız.




Bu mesajda bahsedilenler: @Euthyphron
E
4 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

Son güncelleme bu şekilde. Maalesef yine saha ekiplerinden kimse bana ulaşmadı. Sorunum devam ediyor.

< Resime gitmek için tıklayın >


@TurkNet Destek





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Euthyphron -- 1 Haziran 2021; 18:13:0 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @TurkNet Destek
T
4 yıl
Yarbay

Merhaba, arıza kaydınızla ilgili çalışmalar için teknik arkadaşıma tekrardan bilgi verdim. Gelişmeleri sizinle paylaşacağız.




Bu mesajda bahsedilenler: @Euthyphron
E
4 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

Öğlen saatlerinde sorunum çözüldü. Teşekkürler. @TurkNetDestek


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @TurkNetDestek
T
4 yıl
Yarbay

Sorunun çözümlendiğine sevindim. Ben teşekkür ederim. Keyifli kullanımlar dilerim


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Euthyphron
E
4 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

Aynı sıkıntı tekrar başladı. Bu sefer internet çok daha kötü. @TurkNetDestek Destek Numarası: 44561646
< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Euthyphron -- 19 Haziran 2021; 11:23:25 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @TurkNetDestek
T
4 yıl
Yarbay

Merhaba, yaşadığınız sorunu 19.06.2021 tarihinde alarak teknik uzmanlarımıza ilettik. Arkadaşlarım ve saha ekipleri kontrol ederek bilgi verecektir. Konuyu ben de yakından takip ediyorum.




Bu mesajda bahsedilenler: @Euthyphron
T
4 yıl
Yüzbaşı

Dostum Turknet Saha Ekiplerine Söz geçiremiyor 4 aydır bir Arızamı gideremediler sende benim gibi çok beklersin gelip bakacaklar diye


Bu mesaja 1 cevap geldi.
N
4 yıl
Yarbay

Almayın şu useless İSS'den abonelik falan. 1 kere aldım 2 ay sorunum çözülmedi iptal ettirene kadar canım çıktı. Yazın ortasında en çok internete ihtiyacım olduğu zaman internetsiz kaldım Temmuz Ağustosta.

Yıllar sonra ikinci bir şans verdim bu sefer aynı şekilde beter bir hizmet verdiler.

Tövbe billah bir daha bu rezil İSS'den hizmet almam.

Ne doğru düzgün müşteri hizmetleri vardır, ne işi gerçekten çözüme ulaştırmak isteyen saha elemanları, ne de insanların parasını sömürmekten başka bir şey isteyen bir yönetim anlayışı.

Tecrübelerime dayanarak konuşuyorum sonuna kadar kepaze bir İSS. Daha kötüsü yok.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
4 yıl
Yarbay

Merhaba, arıza kaydınızı kontrol ettiğimde çalışmaların devam ettiği sırada kaydın kapatılmasını talep etmeniz üzerine işlemler sonlandırılmıştır. Yaşadığınız sorunu teknik uzmanlarımızın ve saha ekiplerinin tekrar kontrol edebilmesi için www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı oluşturabilir misiniz?




Bu mesajda bahsedilenler: @Tyres
T
4 yıl
Yarbay

Merhaba, yaşadığınız memnuniyetsizlik nedeniyle üzgünüm. Bizden hizmet alıyorsanız müşteri numarasını benimle paylaşmanız durumunda kontrol ederek size yardımcı olacağım.




Bu mesajda bahsedilenler: @Numenorian Man
E
4 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

Telekom saha ekiplerine yönlendirildi arıza kaydı. Daha önce Telekom saha ekipleri tarafından giderilebilen bir problem tekrar ortaya çıktığında bu sefer başka sebepler bahane gösterilerek müşteri sorumluluğunda diyerek konudan kaçmaya çalışılıyor. Geçen sefer aynı sıkıntı oluştuğunda Enerji Sorunu bahane edilmişti şimdi ise
İşlem Sonuç Kodu : KURUMSAL MÜŞTERİ SWİTCH / ROUTER / MODEM / TEÇHİZAT PROBLEMİ
İşlem Sonuç Grubu : Müşteri Sorumluluğunda - Giderilemedi belirtiliyor.

Sorunum hala devam etmektedir.

@TurkNetDestek


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @TurkNetDestek
T
4 yıl
Yarbay

Merhaba, ekipler bu bildirimi bize yapıyorlar. Kaydınızla ilgilenen teknik arkadaşım da kontrol ederek olumsuz teyit verecektir. Gelişmeleri sizinle paylaşacağız.




Bu mesajda bahsedilenler: @Euthyphron
E
4 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

Buraya tamamen benzer sıkıntıları yaşayacak arkadaşları bilgilendirmek için yazıyorum. @TurkNetDestek

Telekom saha ekipleri tarafından dün arandığımda komik bir konuşma gerçekleştirdik. Arayan kişi yapacakları bir şey olmadığını, her zaman yüksek hızda internet kullanamayacağımı, hızımdaki dalgalanmaların normal olduğunu belirtti. Gün içerisinde modem sürekli açık bırakarak hata yaptığımı da ekledi. Daha önce hız düşüklüğü ile ilgili sorunum çözüldüğünde yapılan işlemin tekrarlanmasını istediğimde kendilerinin bir şey yapmadıklarını söyledi.

Türknet'teki destek kaydı ile ilgilenen görevli tekrar saha ekiplerine bildirdi. Yine bir önceki arıza kaydı gibi Enerji Sorunu - Müşteri Sorumluluğunda bilgisi girilmiş saha ekipleri tarafından.

Güncel hız testimi paylaşıyorum:

< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Euthyphron -- 22 Haziran 2021; 8:55:11 >


Bu mesajda bahsedilenler: @TurkNetDestek
E
4 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

19 Haziran günü açtığım kayıt hala güncelliğini devam ettiriyor. Bir ilerleme kat edemedik maalesef. Destek kaydında Türk Telekom tarafından iletilen mesajda "İşlem Sonuç Kodu : ENERJİ SORUNU İşlem Sonuç Grubu : Müşteri Sorumluluğunda - Giderilemedi" yazmasına karşın Türknet Müşteri Temsilcisi arkadaşım "İletmiş olduğunuz arıza için Telekom saha ekipleri arızanın gerekli kontrol ve işlemler sonucunda çözüldüğünü iletti. Kullanım yapmanızı rica ederim.Sorunun devam etmesi durumunda tekrar destek kaydı oluşturabilirsiniz. İyi günler dilerim." diyerek destek kaydını kapatmaya çalışıyor. Açıkça giderilemedi yazan bir durum için nasıl oluyor da çözüldüğünü anlıyor?

Müşteri sorumluluğunda bir enerji sorunu olmadığı daha önceki destek kaydımda da açıktır. Diğeri çözüldüyse bu da çözülebilir. @TurkNetDestek


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @TurkNetDestek