Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
12
Cevap
1342
Tıklama
5
Öne Çıkarma
Silinebilir. Teşekkürler TürkNet.
J
5 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Sorunum TurkNet ekibi tarafından çözülmüştür. İlgi ve alakaları için teşekkür ederim. Konu silinebilir

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jacopman -- 1 Nisan 2021; 0:2:25 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

S
5 yıl
Yüzbaşı

Bir kurumun nasıl MH temsilcisi olmaz? Daha bugün geçecektim referans kodum da hazırdı. İnternette birkaç araştırma yaptım çevrimiçi destek diye bir şey uydurulmuş. Yazıyorsunuz bazen 3 gün bazen 5 gün hatta bazen yazmayı bile unutuyorlar diyeni gördüm. İki ayda zor iptal ettirmiş. O sırada da haybeye fatura gelmiş. Karşınızda bir muhattap bulamıyorsunuz diye milletin baya canı yanmış. Buradan da anlaşıldığı gibi ucuz etin yahnisi yavan olur diye boşuna dememişler.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
G
5 yıl
Yüzbaşı

İptal de artık e faksa geçtiler atrık o sorun değil e devlette tek tuşla iptal ediliyor. Çağrı merkezine gelirsek destek kaydı oluşturunca bakıyorlar hocam bazen uzun sürebiliyor arıza çözümleri v.b deneyip görmek lazım abone olup çok mutlu olanlarda var mutlu olmayanlarda denemek lazım.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Symbianist
G
5 yıl
Yüzbaşı

Sorun çözülünce destek kaydı açın hocam kullanamadığınız günlerin faturasını geri veriyorlar.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-E2D77F344 -- 11 Ocak 2021; 10:10:39 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

V
5 yıl
Teğmen

Ayrıca şikayeti BTK dan açınca daha hızlı çözüldüğünü iddia eden üyeler var. Bu yolu da deneyebilirsiniz.



T
5 yıl
Yarbay

Türknet müşteri hizmetlerini birimini iptal etti galiba. Bana da 10 gündür dönüş yapmadılar.



T
5 yıl
Yarbay

Merhaba, yaşadığınız sorun ile ilgili arkadaşlarım yerleşik operatör ile yazışma başlatarak iletişime geçmiştir. Ben de sürecin uzaması üzerine önceliğini ilettim. Arıza sürecinde kullanamadığınız günleri arkadaşlarım indirim olarak tanımlayacaktır. Hizmetiniz ödenmeyen faturalardan dolayı kısıtlanmıştır.



J
5 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Bu arada ekipler geldi, sagolsunlar tesisatı kople değiştirdiler. İlginiz için teşekkür ederim. İnternet olmayınca 2 hafta fatura da ödemedim, şuanda hızım 26 Megabit, 32 Megabite çıkarılmasını nasıl sağlayan biliriz.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
5 yıl
Yarbay

Merhaba, sorunun çözümlendiğine sevindim. Hat değerleriniz ile ilgili güncelleme yaptım. 35 Mbps'e setli durumdadır. Sorun devam ederse www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı oluşturabilir misiniz?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @jacopman
B
5 yıl
Teğmen

zırlamaya gerek yok bence harika firma aylardır kullanıyorum hiç bi sıkıntı yaşamadım heleki ttnetten sonra ilaç ilaç


Bu mesaja 1 cevap geldi.
J
5 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Tamamdır çok teşekkür ederim.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @TurkNetDestek
J
5 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Zirlama?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

T
5 yıl
Yarbay

Ben teşekkür ederim. İyi günler dilerim.




Bu mesajda bahsedilenler: @jacopman
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.