Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
14
Cevap
2650
Tıklama
13
Öne Çıkarma
TurkNet Şeffaflık Raporu (komedi içerir)
V
5 yıl (2055 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Geçenlerde Turknet online işlemlerde denk geldim. Tarifi zor içerikli bir rapor oluşturmuşlar. Turknet kullanıp ufak da olsa bir sorun yaşamış herkes ne demek istediğimi anlayacaktır. Tıklayıp gülebilirsiniz.

LİNK

Arıza kayıtlarına 24 saat içindeki geri dönüş oranı %100
Destek taleplerinize 24 saat içindeki geri dönüş oranı %96

Adamlar sistemin otomatik mesaj atma özelliğine geri dönüş ismini takmışlar
Hiç bir önemli veri yok listede. Örneğin kaç tane destek ve arıza için sesli görüşebilecek MH var(ya da var mı) - kaç tane abone edindirme servisinde çalışan ürün satıcısı var (çalışanlar zaten sırf abonelik işlerinde çalışıyorlar) Şeffafız diyerek konuya hakim olmayan gariban insanları böyle kandıralım diyorlar.

Allah için bir de çözülen arıza ya da destek kayıt yüzdesini de paylaşsanız. Ya da yüzdeden ziyade süresini belirtseniz. Ben ufacık bir hız arttırımı için 2 hafta bekledim mesela.


< Resime gitmek için tıklayın >


Bir de bakın ne yazmışlar :

Bizim sektörde bu bilgiler pek paylaşılmaz, şirket içinde kalır, çünkü bazen kırık notunuz da olur; onu kimse görsün istemezsiniz. Biz iyisini kötüsünü açıkça paylaşalım dedik. Böylece hem TurkNet'liler hem de TurkNet’li olmayı düşünenler sayılara bakıp bizi değerlendirsin istedik.

Yuuuuh. Hem kel hem fodulsun Turknet...





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VeterözeR -- 15 Aralık 2020; 21:2:42 >

F
5 yıl (290 mesaj)
Yüzbaşı

"Arıza kaydı açtım"
"Altyapı sahibinde arızayı ilettik"
"20 dakikadır bağlı görünüyorsunuz sorun yok"

Bunları cevap-çözümden saydıkları için tabii ki karne güzel çıkıyor.

Saat 20-24 arası nperf skorlarınızı, ortalama pinglerinizi, ortalama hızlarınızı paylaşın.
Ya da daha objektif bir karne vereyim. Aboneniz size bağlantı yok diye ulaştı. Panelden VAE açık olarak tekrar bağlantı sağlandı olması ortalama kaç ay?
Hız-ping veya bağlantı sağlanamaması gibi bir durumda, sizin keyfinize göre aylar sonra çözmeden kapattığınız kayıtlar haricinde, yüzde kaç sorunum çözüldü geribildirimi alıyorsunuz? Ortalama kaç ayda.

Kaç abonenizi talebi bilgisi olmadan VAE'den yapaya alıp portunu kaybetmesine neden oldunuz. Memnun kalmazsanız taahhüt yok diyorsunuz, YAPA'dan operatör değiştirilmiyor. Kaç kişi ADSL ile ADSL'den hallice YAPA veya hiç internet- rezil YAPA arasında kalıp sizde çakılı kaldı zorunlu olarak?



B
5 yıl (2869 mesaj)
Binbaşı

Bi gülme tutuyor beni



F
5 yıl (638 mesaj)
Yüzbaşı

Arkadaş ne zaman bir arıza olsa dönüp bana sistemde sorun görünmüyor diyorlar. Zaten telefonla kimseye ulaşamıyorsunuz. Sizi aptal yerine koyan bir firma. Yakın zamanda fiber gelecek çıkmak için onu bekliyorum dört gözle. Alternatifiniz varsa hiç bulaşmayın.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
5 yıl (175 mesaj)
Teğmen

aylardır üç-dört günde bir gece 2 den sonra internetim kesiliyor, bazı günler gece üst üste de kesilebiliyor, arıza diyorlar ama bu arıza falan değil, neredeyse bir yıldır oluyor böyle.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
5 yıl (124 mesaj)
Çavuş

Türknet mükemmeldir. Taki ilk arıza olana kadar. Ama 3 gün ama 3 yıl...



T
5 yıl (43378 mesaj)
Yarbay

Merhaba, yaşadığınız sorunu ve GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşmanız durumunda size yardımcı olacağım.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @furiii
T
5 yıl (43378 mesaj)
Yarbay

Merhaba, yaşadığınız sorunu www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı açarak iletmeniz durumunda teknik uzmanlarımız kontrol ederek bilgi verecektir.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Araştırann
F
5 yıl (638 mesaj)
Yüzbaşı

PM den detaylı bir cevap gönderildi. Gelişmeleri buraya yazacağım. İlginize teşekkür ederim.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @TurkNetDestek
S
5 yıl (1001 mesaj)
Yüzbaşı

Kadıköy'e 1000mbps diye reklam yapıp bana 1mbps bağlayıp sonra mh tarafını arayınca 2mbps en yüksek verebiliyoruz diyen firma değil mi bu



T
5 yıl (43378 mesaj)
Yarbay

Merhaba, yaşanan sorunun DNS kaynaklı olabilir. Google DNS'lerini tanımlayarak test edebilir misiniz? Bu konuda sizden dönüş bekliyorum.

Son zamanlarda yoğunluk nedeniyle performans sorunları yaşanıyor. Arka planda network ekiplerimiz çalışma gerçekleştiriyor. Bazı bölgelerimizdeki sorunları çözümledik. Diğer sorun yaşanan bölgelerimiz için de şu an çalışmalar devam ediyor. İlerleyen zamanlarda akşam saatlerinde yaşanan performans ve ping sorunlarını kalıcı olarak çözümlemiş olacağız. Bölgenizdeki sorunu da tespit ettik.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @furiii
F
5 yıl (638 mesaj)
Yüzbaşı

Merhaba, ps da ve pc de halihazırda google dns ayarlı. Ayrıca modemde de ayarlamam gerekir mi ? Bir de statik ip kullanıyorum modemde aynı ip mi girilmesi gerekiyor? Hem dns hem ip otomatik ayarlarda.




Bu mesajda bahsedilenler: @TurkNetDestek
V
5 yıl (2055 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

konuyu arıza konusuna çevirdiniz teşekkkürleeer



D
5 yıl (23482 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

Merhaba, yaşadığınız sorunu www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı açarak iletmeniz durumunda teknik uzmanlarımız kontrol ederek bilgi verecektir.
teknik uzmanlarımız

teknik uzmanlarımız

teknik uzmanlarımız

< Resime gitmek için tıklayın >


Bu mesaja 1 cevap geldi.
V
5 yıl (2055 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: DH | equ*

teknik uzmanlarımız

teknik uzmanlarımız

teknik uzmanlarımız

< Resime gitmek için tıklayın >


Alıntıları Göster
Takım lideridir bu



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.