Arıza hala çözülemedi. Çok ilginç şeyler oluyor. Apartmanda birisi türknet abonelik başlattı. ve ekiplerin apartman dolabına işlem yaptıgi gün(19.11.2020) benim İnternetim gitti. Yerinde destek talep ettim müşteriden kaynaklı bir durum bulunmadı dediler.
Türk Telekom otomatik mesajında hala müşteri kaynaklı arıza deniliyor çok ilginç.
Günlerdir dogalgazimi açamıyorum, İnternete bağlı idi kombi.
Kimse neden ilgilenmiyor. Tuketici hakem heyetine başvuracağım yarın...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi superstarr1907 -- 25 Kasım 2020; 0:44:3 >
Öncelikle geçmiş olsun yol yakınken dönmelisin başka bir iss bak bu aralar türknete çok şikayet var işin bir rast gitmedimi türknette dahada rast gitmez.
Daha yolun başındasın benim 3 aydır internetim yokmuş. Bir Türknet destek ekibi de durumu farketmemiş. 18 Gündür arızanın giderilmesini bekliyorum. İnternetsiz yaşama hoşgeldin
3 gündür İnternetim yok. Destek talebi yolluyorum ancak saha ekiplerimiz baktı herhangi bir sorun yok deniliyor.
İç tesisatımda herhangi bir değişiklik yapmadım. Modemde kırmızı ışık yanmakta.
Modeme bağlandığımda ise (modemde kırmızı ışık var)
Arayüzde belirtilen hata,
ppp0.1--WAN port takılı değil! Takmanız gereken kablo telefon kablosu bunun içine
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >