Merhaba arkadaşlar bundan 2 3 ay önce trendyol'dan ürün almıştım rengini beğenmediği den dolayı iade etmek istedim iade kodu alıp kargoya götürdüm kargo firma adres yetersizliğinden dolayı tekrar bana geri döndü mh görüşüp tekrar kod alıp iade ettim yine geri döndü aradım ilgelenicez mail atıcaz bekleyin dediler bekle bekle mail gelmedi tekrar mh arıyıp durumu öğrenmek istedim ilgelenicez diyolar halbuki ilgilenmiyolar bi de kurumsal firma olacaklar benim gibi insan int alışveriş yaparken çekiniyorsa diğer insanlar ne yapsın daha önce amazon.de ürün aldım aradım mh arıyıp ürün yanlış iade etmek istiyorum dedim ürünü göndermeyin parasını gönderelim dediler özet bu.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >