Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
19
Cevap
2073
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Macbook Pro 16'' Sıvı Hasarı Hk.
O
5 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Merhaba arkadaşlar 2019 Macbook Pro 16'' cihazıma maalesef yarım bardak çay döküldü, hemen temizleyip pirince yatırdım ancak klavyedeki bazı tuşlar çalışmadığından dolayı servise gönderdim. Önce temizleme işlemiyle kurtarmayı deneyeceklerini, düzelmezse parça değişimine gideceklerini iletmişlerdi. Anakart ve pilli üst kasanın hasar aldığını ve değişmesinin gerektiğini, 9973 TL masraf olduğunu ilettiler. Ödemeyi yaptım parça temini için bekliyorum. Merak ettiğim konu, bu parçaların değişimi sonrasında cihazı eskisi gibi kullanabilir miyim? Çayın bıraktığı kalıcı bir hasar ya da ileride soruna yol açacak bir durum olur mu?

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



M
5 yıl
Binbaşı

Öncelikle geçmiş olsun cihazın kendisi pahalı olunca parçası da tek başına bilgisayar parası kadar oluyor.

Direkt olarak MacBook'da başıma gelmedi fakat başka bir dizüstünde asitli sıvı teması sonucu yapılan onarımdan sonra cihazı bir sorun yaşamadan kullanan çalışma arkadaşım oldu. Ki Apple tarafında buna daha çok dikkat edeceklerdir. Sorun oluşturacak tüm parçalar değiştikten sonra sorunsuz kullanırsınız.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
O
5 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Teşekkür ederim. Ben de öyle düşünüyorum kasa gelmiş fakat anakart henüz gelmediğinden dolayı teslim edilemiyor. Telefonla konuştum parça değişiminden sonra tekrar teste sokuyoruz hiçbir sorun yoksa teslim ediyoruz dediler.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @mct2002
P
5 yıl
Yarbay

Öncelikle çok geçmiş olsun hocam,
soruna gelecek olursak hayır herhangi bir sıkıntı yaşamazsınız.
zaten zarar görmüş olan ve olabilecek parçalar değişiyor.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
O
5 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Teşekkür ederim henüz teslim almadım cihazı umarım sonrasında sorun yaşamam. Ben de pek sanmıyorum.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @PwaGG
G
5 yıl
Binbaşı

Hocam geçmiş olsun..


konuyla alakasiz olarak; 16’’ Pro’nun ekran kalitesini yorumlayabilir misiniz? Almayi düşünüyorum. Özellikle fiyatını(20.199₺) hak ediyor mu sizce?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
O
5 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Teşekkür ederim. Ekran kalitesi olarak hiçbir şüpheniz olmasın kesinlikle pişman etmez özellikle ekran için alıyorsanız. Bana göre muazzam bir ekran kalitesi var.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @edwinnarc
G
5 yıl
Yüzbaşı

İçim cız etti. Ben de çok kahve içiyorum bilgisayarın başında ve en büyük korkum kahveyi bilgisayara dökmek. O nedenle ev değilsem kapalı mug ile içiyorum. Evde de kahve ile bilgisayar arasında yarım metre mesafe oluyor hep. Malum başına bir şey gelirse bu ekonomide almak zor. Konudan bağımsız olarak daha çok ne için kullanıyorsunuz bilgisayarı?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
O
5 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Maalesef bir anlık dalgınlıkla çok büyük masraf açtı bana. Daha çok eğitim ve iş amaçlı kullanıyorum.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Kampaku
O
5 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Uzun süren bekleme sonunda cihazı dün teslim aldım. Anakart değişiminde parmak izi okuyucusunun da değişmesi gerektiğinden ve bu parçanın gelmesi çok uzun sürdüğünden dolayı süreç çok uzadı. Apple'a birçok kez konuyla ilgili şikayetimi iletmem sonucunda yaşanan mağduriyet nedeniyle ürün için vermiş olduğum tamir ücretini iade edeceklerini ilettiler. İsterseniz 4-5 hafta bekleyin kapalı kutu cihaz gönderelim dediler ancak artık beklemeye daha fazla sabrım kalmadığından dolayı ücret iadesini tercih ettim. Cihazda hiçbir sorun yok ekran hariç görünen çoğu parçası değiştirildi. Buna ek olarak anakart ve parmak izi okuyucusu da değişti. Sıfır kasa ve klavye takıldı.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OnurD7 -- 3 Eylül 2020; 15:30:47 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
C
5 yıl
Binbaşı

Hocam öncelikle geçmiş olsun. Bu tarz sorunlar insanın canını sıkıyor gerçekten. Ben sırf bu yüzden çay, kahve içerken aşırı dikkat ediyorum. Umarım bir daha başınıza gelmez.

Bahsetmiş olduğunuz ücret adesi en başta bahsettiğiniz ücretin tamamı olarak mı gerçekleşti? Eğer böyle bir şey olduysa gerçekten şahane olmuş.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @OnurD7
O
5 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Teşekkür ederim. Evet tamir için 9.973 TL ödemiştim Apple’a servisten alacağım faturayı ilettikten sonra 1 hafta 10 gün içerisinde ücretin hesabıma yatırılacağı iletildi. Şu an servisin faturayı göndermesini bekliyorum.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @ciho.
C
5 yıl
Binbaşı

Yani gerçekten işte bu yüzden Apple dedirtecek bir olay. Adamlar müşteri memnuniyetine o kadar önem veriyor ki neredeyse bir MacBook Air parası kadar olan tamir ücretini iade ediyorlar. Benim en sevdiğim özellikleri bu ve bu yüzden vazgeçemiyorum. Kapalı kutu cihaz göndermeyi bile teklif etmeleri de bunu destekliyor zaten.

Kazasız belasız kullanın hocam cihazınızı. En azından yanında çay, kahve içerken daha dikkatli olursunuz artık :)


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @OnurD7
O
5 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Evet telefonla görüştüğüm her temsilci 20 iş günü kuralının Apple için çok önemli olduğunu ve bu sürenin aşılması halinde farklı aksiyonlar alacaklarını iletmişlerdi. Yardımcı oldular sağolsunlar. Bundan sonra çok dikkat edeceğim tabii ki.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @ciho.
P
5 yıl
Yarbay

Hocam konunuzu okuduğum ilk günü hatırlıyorum da ben de yeni bilgisayar siparişi vermiştim ve tamir ücretini gördüğümde sanki kendim ödemişim gibi içim bir kötü olmuştu :D
Şimdi sizden bu mesajı gördüğümde çok sevindim, cihazınızı iyi günlerde kullanın.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @OnurD7
O
5 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Çok teşekkür ederim benim de içim kötü oldu ama yapacak bir şey yok deyip geçmiştim. Bu şekilde güzel bir sürpriz oldu.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @PwaGG
T
5 yıl
Çavuş

veriler gitti mi kurtarabiliyorlar mı ? hdd anakarta gömülü bu modellerde o yüzden soruyorum benzer bir durum başımıza geldi umarım veriler kurtarılıyordur


Bu mesaja 1 cevap geldi.
O
5 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Veriler silindi yedeğiniz yoksa gidiyor maalesef. Benim önemli bir verim olmadığı için önemsemedim.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @tutku.
T
5 yıl
Çavuş

quote:

Orijinalden alıntı: OnurD7

Veriler silindi yedeğiniz yoksa gidiyor maalesef. Benim önemli bir verim olmadığı için önemsemedim.
teşekkürler



Y
5 yıl
Yarbay

Hocam çok geçmiş olsun. Bu gibi kazaların yaşanmaması için klavye için koruyucu kullanmak önemli diye düşünüyorum. Koruyucu önerisi olan var mı?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.