TT'den aldığım internet hizmetinde sürekli kopmalar yaşadığım gibi paketimin içerdiği hıza da ulaşamıyorum. Değerler şu şekilde:
Mode: ADSL2+ Traffic Type: ATM Mode Link Uptime: 1 day: 4 hours: 8 minutes ============================================================================ ADSL Port Details Upstream Downstream Line Rate: 0.727 Mbps 10.643 Mbps Actual Net Data Rate: 0.716 Mbps 10.615 Mbps Trellis Coding: ON ON SNR Margin: 8.4 dB 8.3 dB Actual Delay: 0 ms 0 ms Transmit Power: 12.6 dBm 19.4 dBm Receive Power: 4.7 dBm 4.7 dBm Actual INP: 0.0 symbols 0.0 symbols Total Attenuation: 11.7 dB 12.0 dB Attainable Net Data Rate: 0.708 Mbps 12.036 Mbps
Durum ise şöyle; bulunduğum sitede evlere kadar ulaşan bir telefon hattı mevcut değil fakat sitenin içinde telefon hattı çekebileceğiniz ana bir dolap var. Bu dolabın TT dolabına uzaklığı yaklaşık 150m. Kendi imkanlarımla benim bu dolaptan eve kadar çektiğim hattın uzunluğu ise yaklaşık 300m ve hattın son 20 metresi basit telefon kablosundan oluşuyor. TT'ye şikayet kaydı oluşturduğumda ise, eleman yalnızca site içindeki ana dolaba kadar olan hattı kontrol ediyor ve bir sorun bulunmadığını söylüyor. Sizce sorun modem kaynaklı mı, son 20 metredeki kabloyu cat6 ile değiştirmemin bir faydası olur mu yoksa tamamen TT ile alakalı bir durum mu?
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
Adsl kullanımında kablo değiştirmenin bir faydası olmaz.Net hızınızı 8'e düşürürseniz kopma problemini minümum azaltırsınız belki de hiç kopmadan standart alırsınız.
Adsl kullanımında kablo değiştirmenin bir faydası olmaz.Net hızınızı 8'e düşürürseniz kopma problemini minümum azaltırsınız belki de hiç kopmadan standart alırsınız.
Benim durumumda upload hızını düşürmem daha mantıklı olmaz mı?
TT'den aldığım internet hizmetinde sürekli kopmalar yaşadığım gibi paketimin içerdiği hıza da ulaşamıyorum. Değerler şu şekilde:
Mode: ADSL2+
Traffic Type: ATM Mode
Link Uptime: 1 day: 4 hours: 8 minutes
============================================================================
ADSL Port Details Upstream Downstream
Line Rate: 0.727 Mbps 10.643 Mbps
Actual Net Data Rate: 0.716 Mbps 10.615 Mbps
Trellis Coding: ON ON
SNR Margin: 8.4 dB 8.3 dB
Actual Delay: 0 ms 0 ms
Transmit Power: 12.6 dBm 19.4 dBm
Receive Power: 4.7 dBm 4.7 dBm
Actual INP: 0.0 symbols 0.0 symbols
Total Attenuation: 11.7 dB 12.0 dB
Attainable Net Data Rate: 0.708 Mbps 12.036 Mbps
Durum ise şöyle; bulunduğum sitede evlere kadar ulaşan bir telefon hattı mevcut değil fakat sitenin içinde telefon hattı çekebileceğiniz ana bir dolap var. Bu dolabın TT dolabına uzaklığı yaklaşık 150m. Kendi imkanlarımla benim bu dolaptan eve kadar çektiğim hattın uzunluğu ise yaklaşık 300m ve hattın son 20 metresi basit telefon kablosundan oluşuyor. TT'ye şikayet kaydı oluşturduğumda ise, eleman yalnızca site içindeki ana dolaba kadar olan hattı kontrol ediyor ve bir sorun bulunmadığını söylüyor. Sizce sorun modem kaynaklı mı, son 20 metredeki kabloyu cat6 ile değiştirmemin bir faydası olur mu yoksa tamamen TT ile alakalı bir durum mu?
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
                        
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.