Merhaba, faturanızda hata olduğunu düşünüyorsanız www.turk.net/oim sayfamızdan fatura inceleme kaydı oluşturun. Arkadaşlarım inceleme yaparak size bilgi versin.
Hocam normalde detay üzerine detay verdim sonra dedim ki acaba arıza bölümünde açmış olduğum yere yazdığım için mi ilgilenmiyor dedim fatura bölümüne girdim teknik destekte oraya yazdım bakalım 24 saat içinde döneceğiz dedi dün daha dönen olmadı inşallah bana bu faturayı faizi ile ödetmezler
1. Fatura 85.99 olması gerekirken 88.32 neden?
2. Hızınız 75 mbit dendi ama 50 ölüyorum her yerde (kendi sitesinde dahil)
Müşteri hizmetleri ile sürekli mailleşiyoruz arama yok çünkü 5 tir soruyorum faturam hakkında cevap dahi yok. Hızıma Türk Telekoma iletilmiş
Ne yapmalıyım acaba 🙂
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >