Arkadaşlar merhaba. 16 NİSAN 2020 tarihinde aynı gün kargo ile satış yapılan masaüstü pc ve monitör aldım. Bu ürünler aynı gün kargolanacak diye düşünürken iş iyice yılan hikayesine döndü. Anlatayım.. Yoğunluktan dolayı 2-3 gün geç kalınabilinir diye düşünüp pek üstünde durmadım 21 Nisan tarihinde fatura kesilip mail adresime geldi. Bende iyi dedim bugün kargoya verirler. 22 Nisan günü kargo takip no girilmeyince whatsaptan yazdım ürünleriniz dün aras kargoya verilmiş dediler tamam dedik bekledik 23 Nisan günü yine bir numara yok tekrar yazdım whatsaptan ürün bizden çıkmış aras kargo irsaliye kesmediği için takip no girilmiyor deyip salladılar tabi bu arada talep oluşturdular 24 Nisan günü aradım canlı müşteri temsilcisine ulaşmak tam bir işkence!! Neyse bağlandık anlattım. Ürünleriniz kargoya verilmemiş ee nerde bilmiyoruz konunun aciliyetini belirtip daha önceki talebe eklediler 25 Nisan günü yine aynı muhabbetler whatsap yazışmaları telefonla defalarca görüşmeler. Yine bir sonuç yok. 26-27-28 aynı şeyler bu arada şikayetvar.com a şikayet kaydı açtım ordan da standart cevaplar hesabım üzerinden mesajlardan gelişmeleri takip edin diye sallamalar. İnstagramtwitter her yerden yazmama rağmen aşağıda belirttiğim standart cevaplar dışında hiçbirşey yapılmadı.Tabi bu arada defalarca görüştüm sonuç.. YAŞANAN DURUMDAN DOLAYI ÖZÜR DİLERİZ TALEBİNİZE ACİLİYETİNİ BİLDİRİP GEREKLİ DEPARTMANA GÖNDERDİM 22 NİSAN DAN İTİBAREN TALEBİNİZ 2 GÜN İÇİNDE SONUÇLANIP SİZE BİLGİ VERİLECEK BİZ BURDAN BİRŞEY YAPAMIYORUZ GERİ DÖNÜŞÜMÜZÜ BEKLEYİN
Hiçbir şekilde müşteri memnuniyetini düşünmeyen MARKA olduğu için şimarmış bir firma haline gelen bu alışveriş sitesi aynı gün kargo diye ürünleri satıp hızlı bir şekilde fatura kesip (iptal edilmesin diye) ürünleri göndermeyen ürünlerin nerde olduğunu 13 gündür bulamayan müşteri hizmetleri tam olarak amatör 3-4 kalıp cümle kurma dışında müşteriye yardımcı olmayan insanları mağdur edip umursamayan bir duruma gelmiştir.
Öncelikle gecikme tabiki olabilir buna eywallah burda en can sıkıcı olan durum firmanın direk telefon açıp sizin ürünleriniz ile ilgili şöyle bir sorun var en yakın zamanda çözeceğiz bize güvenin diye müşteriyi adam yerine koyduğunu hissettirse tamam dersin en azından için rahattır çünki bu sorunu gerçekten çözmeye çalıştıklarını anlarsın.Ama tam tersi hiçbir şekilde konuyu takip edip çözmeye çalıştıkları ile ilgili bir durum yok 10 gündür bütün gün arıyorum yıldım yemin ederim hayattan soğudum bunların ilgisizliği yüzünden.Bu site kesinlikle profesyonel olarak yönetilmiyor. Herşeyi her yere aynı kişi sayısı ile satmaya çalışınca böyle patlıyor diye düşünüyorum. Altyapınız yok ise aynı gün kargo yazmayacaksınız eğer yazıyorsanız göndereceksiniz ama umurlarında değil çünki marka imajları iyi.Tabi bence bu zamanla baya düşecek.
Yaklaşık 8-9 yıldır gözüm kapalı sürekli alışveriş yaparım buradan yeri gelir pahalı olsa bile arkasında hepsiburada var diye alırım tereddüt etmeden fakat bu durum beni o kadar yordu ve yıprattı ki bu siteden bir daha alışveriş yapmak ahmaklık olur.
Arkadaşlar fotoğrafları ekliyorum.Aynı durumu yaşayanlar destek olurlarsa sevinirim
İnsan başına gelene kadar anlamıyor malesef hocam. Mesela ben de son 2 haftadır epey alışveriş yaptım farklı ürün ve kategorilerde ama hiç sorun yaşamadım. Maks 5-6 günde elime ulaştı ürünler. Hatta gece 2-3 gibi verdiğim sipariş bugün teslim ile öğlen 2 gibi kapımdaydı.
Dediğiniz gibi Hepsiburada'da iletişim sorunu var ve pek umursamıyorlar gibi gözüküyor. Geçmiş olsun, umarım en kısa sürede hallolur.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yeminlihipokrat -- 29 Nisan 2020; 0:42:57 >
16 NİSAN 2020 tarihinde aynı gün kargo ile satış yapılan masaüstü pc ve monitör aldım.
Bu ürünler aynı gün kargolanacak diye düşünürken iş iyice yılan hikayesine döndü.
Anlatayım..
Yoğunluktan dolayı 2-3 gün geç kalınabilinir diye düşünüp pek üstünde durmadım 21 Nisan tarihinde fatura kesilip mail adresime geldi. Bende iyi dedim bugün kargoya verirler.
22 Nisan günü kargo takip no girilmeyince whatsaptan yazdım ürünleriniz dün aras kargoya verilmiş dediler tamam dedik bekledik
23 Nisan günü yine bir numara yok tekrar yazdım whatsaptan ürün bizden çıkmış aras kargo irsaliye kesmediği için takip no girilmiyor deyip salladılar tabi bu arada talep oluşturdular
24 Nisan günü aradım canlı müşteri temsilcisine ulaşmak tam bir işkence!! Neyse bağlandık anlattım. Ürünleriniz kargoya verilmemiş ee nerde bilmiyoruz konunun aciliyetini belirtip daha önceki talebe eklediler
25 Nisan günü yine aynı muhabbetler whatsap yazışmaları telefonla defalarca görüşmeler. Yine bir sonuç yok.
26-27-28 aynı şeyler bu arada şikayetvar.com a şikayet kaydı açtım ordan da standart cevaplar hesabım üzerinden mesajlardan gelişmeleri takip edin diye sallamalar. İnstagramtwitter her yerden yazmama rağmen aşağıda belirttiğim standart cevaplar dışında hiçbirşey yapılmadı.Tabi bu arada defalarca görüştüm sonuç..
YAŞANAN DURUMDAN DOLAYI ÖZÜR DİLERİZ
TALEBİNİZE ACİLİYETİNİ BİLDİRİP GEREKLİ DEPARTMANA GÖNDERDİM
22 NİSAN DAN İTİBAREN TALEBİNİZ 2 GÜN İÇİNDE SONUÇLANIP SİZE BİLGİ VERİLECEK
BİZ BURDAN BİRŞEY YAPAMIYORUZ GERİ DÖNÜŞÜMÜZÜ BEKLEYİN
Hiçbir şekilde müşteri memnuniyetini düşünmeyen MARKA olduğu için şimarmış bir firma haline gelen bu alışveriş sitesi aynı gün kargo diye ürünleri satıp hızlı bir şekilde fatura kesip (iptal edilmesin diye) ürünleri göndermeyen ürünlerin nerde olduğunu 13 gündür bulamayan müşteri hizmetleri tam olarak amatör 3-4 kalıp cümle kurma dışında müşteriye yardımcı olmayan insanları mağdur edip umursamayan bir duruma gelmiştir.
Öncelikle gecikme tabiki olabilir buna eywallah burda en can sıkıcı olan durum firmanın direk telefon açıp sizin ürünleriniz ile ilgili şöyle bir sorun var en yakın zamanda çözeceğiz bize güvenin diye müşteriyi adam yerine koyduğunu hissettirse tamam dersin en azından için rahattır çünki bu sorunu gerçekten çözmeye çalıştıklarını anlarsın.Ama tam tersi hiçbir şekilde konuyu takip edip çözmeye çalıştıkları ile ilgili bir durum yok 10 gündür bütün gün arıyorum yıldım yemin ederim hayattan soğudum bunların ilgisizliği yüzünden.Bu site kesinlikle profesyonel olarak yönetilmiyor. Herşeyi her yere aynı kişi sayısı ile satmaya çalışınca böyle patlıyor diye düşünüyorum. Altyapınız yok ise aynı gün kargo yazmayacaksınız eğer yazıyorsanız göndereceksiniz ama umurlarında değil çünki marka imajları iyi.Tabi bence bu zamanla baya düşecek.
Yaklaşık 8-9 yıldır gözüm kapalı sürekli alışveriş yaparım buradan yeri gelir pahalı olsa bile arkasında hepsiburada var diye alırım tereddüt etmeden fakat bu durum beni o kadar yordu ve yıprattı ki bu siteden bir daha alışveriş yapmak ahmaklık olur.
Arkadaşlar fotoğrafları ekliyorum.Aynı durumu yaşayanlar destek olurlarsa sevinirim
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >