Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
19
Cevap
3129
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Sadece Öne Spacer Takılır Mı ?
O
6 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Araç fluence ve yol müsait oldukça virajlarda limitleri görmeyi seviyorum ancak araç biraz fazla önden kayıyor.Araştırdığım zaman;
Ön iz genişliği 1541 mm
Arka iz genişliği 1563 mm
olduğunu gördüm ve gözle görülür şekilde ön tekerler biraz içeride bunun sebebini de arka tarafın torsiyonlu olmasına bağladım.Ben bu aracın önden kaymasını azaltmak için sadece önlere 10-12mm spacer takarsam sağlıklı olur mu yoksa 4 tekere de 10-12 mm takmak daha mı mantıklı olur ?

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



İki tane Fluence makyajlı kasa otomatik kullandım. Temiz binileni çok dengeliydi. Sonra ağır hasardan toplanmış başka bir tane kullandım. Şehir içi limitlerde bile arkasını çoğu zaman s...
Yoruma Git
Yorumun Devamı Ben Kemal Geliyorum - 6 yıl +3
O kadar küçük bir değişimle beklediğiniz fark oluşmaz, kaliteli lastik + alt takımda değişikliğe gitmek lazım daha sportif yaylar ve amortisör gibi
Yoruma Git
FurkanNoyan4134 - 6 yıl +3
B
6 yıl
Yarbay

Önden kayma varsa lastikleri yemişsiniz. Virajlarda limit gördükçe aşınma artıyor. Ayda yaklaşık 8 bin km yaparak tecrübe ettim. Hızlı alınan virajlar lastiğin ömrünün yarısını alıyor.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
O
6 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Lastikler sıfırken de böyleydi bu araç ayrıca lastikler ön arka değişiyor arada



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Ben Kemal Geliyorum
B
6 yıl
Yarbay

İki tane Fluence makyajlı kasa otomatik kullandım. Temiz binileni çok dengeliydi. Sonra ağır hasardan toplanmış başka bir tane kullandım. Şehir içi limitlerde bile arkasını çoğu zaman salıyordu.

Belki ön takım boşluk yapmıştır veya ayar istiyordur. Jantın konumu değiştiğinde kamber ayarı fabrika açısında bırakılırsa rulmanları da kısa zamanda bozabilir. Orijinal üzerinden yol alınmasını tavsiye ederim.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

H
6 yıl
Yarbay

Flanş oldum olası sağlıklı olmadığını düşündüğüm bir parçadır. Hem flanş takıp hem viraj kasacaksanız kefeninizi de taşıyın bagajda.



F
6 yıl
Yüzbaşı

O kadar küçük bir değişimle beklediğiniz fark oluşmaz, kaliteli lastik + alt takımda değişikliğe gitmek lazım daha sportif yaylar ve amortisör gibi



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

G
6 yıl
Yarbay

https://urun.n11.com/spor-yay/renault-fluence-apexi-spor-yay-50mm-P332877346

Bunu al bide Michelin pilot sport al



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
O
6 yıl
Yarbay

Güvenli olmadığını düşünüyorum.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

M
6 yıl
Yarbay

Spor yay ve sağlam lastik öneririm. Spacer ı çok sağlıklı bulmuyorum garantisi yok.. Ayrıca ön takımları da bi kontrol ettirin. Bazen tekerler eşit oranda temas etmiyor yere



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

F
6 yıl
Yüzbaşı

Linktekini alma.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Renault S.A.
G
6 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: FurkanNoyan4134

Linktekini alma.
Niye kötü mü



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
F
6 yıl
Yüzbaşı

Hem kötü hem de aracı amortisörlere dokunmadan o kadar çok düşürürseniz geometriyi bozarsınız eskisinden kötü hale gelebilir. Eibach vogtland gibi markaların 3 maksimum 3.5cm lik kitleri alınmalı.5cm çok büyük değişiklik günlük kullanımda zorlar.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Renault S.A.
E
6 yıl
Yarbay

yay değişecekse en iyi sistem coilover bence.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

B
6 yıl
Yarbay

Sen en iyisi onu satıp astra, focus falan al



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

G
6 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: FurkanNoyan4134

Hem kötü hem de aracı amortisörlere dokunmadan o kadar çok düşürürseniz geometriyi bozarsınız eskisinden kötü hale gelebilir. Eibach vogtland gibi markaların 3 maksimum 3.5cm lik kitleri alınmalı.5cm çok büyük değişiklik günlük kullanımda zorlar.
Ülke ekonomisi sağolsun artık o markalar kalmadı piyasada.

En mantıklı iki marka coil-ex ve apexi kaldı.

Coil-ex 4.5cm ve 3.5cm var diye biliyorum apexi 5cm

Diğer markalar bilmediğim marka.

Ülke artık eskisi gibi değil.

Hiçbir şey kalmadı üllede.


Ben 5cm dedim yere yakın olacak hem görüntü bakımından güzel hemde yol tutuş daha iyi olur.

Eksi yanı konfor bitme noktasına geliyor.

Edit: vogtland markada 5cm kadar arabanın amortisörleri değiştirmeye gerek yok diyordu yanılmıyorsam





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-DFABFCB25 -- 26 Şubat 2020; 18:43:41 >

< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
F
6 yıl
Yüzbaşı

Vogtland km lerce test etmiştir modeline göre süspansiyonun değişip değişmediğini belirtmiştir ama 500 liralık yayda neyin testi yapılmış? Yol tutuşu daha kötü bile olabilir en ufak bozuklukta sekip yoldan çıkar, bu şekilde patlayan çok scirocco oldu.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Renault S.A.
G
6 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: FurkanNoyan4134

Vogtland km lerce test etmiştir modeline göre süspansiyonun değişip değişmediğini belirtmiştir ama 500 liralık yayda neyin testi yapılmış? Yol tutuşu daha kötü bile olabilir en ufak bozuklukta sekip yoldan çıkar, bu şekilde patlayan çok scirocco oldu.
Yani doğru, ama ben 3-4 aydır göremiyorum vogtland ve eibach.

Benim 500l için vogtland var 3.5cm 950₺ küsür.

Bazen alsam mı diyorum bu markalar on numara yol tutuş biraz daha iyi olur ayrıca görüntü daha güzel olur diye.

Ama benimki aile aracı sonuçta.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
F
6 yıl
Yüzbaşı

950 çok da değil, araç tekerlerin üzerinde ilerliyor ve tekerler gövdeye süspansiyon sistemi ile bağlı yani 400 500 lira için ailemin canını riske atmam. Yerinizde olsam 500L ye hiçbişey yapmam çünkü stock hali gayet güzel ha belki ayna kapakları ızgara piano black olabilir daha ötesi yakışmaz.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Renault S.A.
G
6 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: FurkanNoyan4134

950 çok da değil, araç tekerlerin üzerinde ilerliyor ve tekerler gövdeye süspansiyon sistemi ile bağlı yani 400 500 lira için ailemin canını riske atmam. Yerinizde olsam 500L ye hiçbişey yapmam çünkü stock hali gayet güzel ha belki ayna kapakları ızgara piano black olabilir daha ötesi yakışmaz.
Tabi ondan dolayı yapmadım ama hocam öyle bi içimde kaldıki, 20 yaşımda çok istedim E36 nasip olmadı

Bazen diyorum alayım genişliği 9 olan offsetli karpuz jant alayım bide vogtland yay yere yakın olsun.

20 yaşımda yapamadığımı 31 yaşımda yapıp hevesimi alayım.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
F
6 yıl
Yüzbaşı

Heves işte geler geçer



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Renault S.A.
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.