Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
1
Cevap
1008
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Hatalı Gönderilen Ürünle İlgili Tavsiye
H
6 yıl (883 mesaj)
Teğmen
Konu Sahibi

Merhaba, perşembe günü trendyoldan aşağıdaki ürünü aldım.

< Resime gitmek için tıklayın >

Ürünün linki;
https://www.trendyol.com/intel/core-i5-9400-1151-soket-2-9ghz-9mb-on-bellek-14nm-islemci-bx80684i59400-p-6827468?boutiqueId=316717&merchantId=118479


Bugün ürün geldi ve paket içinden kutusuz 9400F işlemci çıktı. Piyasa fiyatlarına bakıldığında ise

< Resime gitmek için tıklayın >

Telefonla görüştüğümde biz barkod giriyoruz o barkoddan trendyol kendisi başlık atıyor gibi laflar ettiler. Bütün konuşmalarımızı da kaydettim. İşin daha da sinir bozucu tarafı ben bu adamları cuma günü arayıp ürünle ilgili teyit aldım ve ürünü kargoladıklarını söylediler. İncehesap'ın gaming gecesinde de tereddütte kaldığım iki işlemci de indirimde ve çok güzel bir fiyata satılıyordu. Kendi aldığım ürünün yeterli olacağını düşündüğüm için de stok varken bu işlemcilerden herhangi birisini satın almadım.

Bu durumla ilgili olarak THH'ye başvurabilir miyim? Sonuç ne kadar sürede çıkar? Bu adamlar bunu kasıtlı yapıyor gibi geldi. Şu niye şöyle bu neden nöyle, ucuza ürün almıştın ne bekliyordun gibi gereksiz yorumlar yapmadan kanuni haklarımla ilgili bilgilendirebilecek birileri tavsiyede bulunursa memnun olurum.

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



S
6 yıl (3590 mesaj)
Binbaşı

Değişimi kabul etmiyorlar mı?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.