Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
3
Cevap
2085
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Yeni bina Fiber (var gözüküyor) Şebeke Sorunu ? -YARDIM-
J
6 yıl (14820 mesaj)
Binbaşı
Konu Sahibi

Merhabalar, başka bir konuda belirtmiştim ama TürkTelekom altforumunda sormak daha doğru sanırsam.
Yeni binaya taşındım. Binanın altyapısını sorguladığımda (Milleni-Netspeed ve telefonla Türktelekomdan onaylattım), fiber altyapı olduğunu ve 100mbps hız alabileceğimi söylediler. Ancak mevcut firmamdan nakil talebinde bulunduğumda şebeke sorunu var diyorlar. Mevcut firma Netspeed, şuan iptal için başvuru yaptım. Kapattırıp kesinleşinceye kadar bekleyeceğim.

Binanın içine saha satış temsilcileri kartlarını bırakmış internet için ama aradığımda ulaşamıyorum.

Şimdi ben interneti bağlatmak için nasıl yok izlemeliyim ? Şebeke sorunu denen dalga nedir ? Tahminen yeni farklı bir firmaya başvuru yapsam oradan da aynı cevap gelecek.

Türk Telekom müşteri hizmetlerine bağlanmaya çalışyıroum ama ulaşamıyorum.

Nasıl bir yol izlemem gerekiyor. Şimdi Millenicoma yeni başvuru yapmayı planlıyorum, ancak onlarda da tahminen böyle bir sorun ortaya çıkacaktır. Şimdi bağlayamadıkları internete ücret ödemekte istemiyorum.

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



G
6 yıl (34682 mesaj)
Yarbay

Merhaba.
Bİnanızda şebeke vardır, ancak aktif olmamış olabilir. Bu konuyla ilgili detaylı bilgiyi bağlı olduğunuz telekom müdürlüğünün planlama biriminden öğrenebilirsiniz.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
J
6 yıl (14820 mesaj)
Binbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: Guest-733E6E0F7

Merhaba.
Bİnanızda şebeke vardır, ancak aktif olmamış olabilir. Bu konuyla ilgili detaylı bilgiyi bağlı olduğunuz telekom müdürlüğünün planlama biriminden öğrenebilirsiniz.
Üstad cevap için çok teşekkürler. Ben altyapı gözükünce direk alabiliyoruzdur gibi düşünmüştüm. Türk Telekomu arayınca bilgi vermiyorlar, madem il telekom müdürlüğüne gidip bi soraym. Tekrardan çok sağolun bilgilendirme için.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
G
6 yıl (34682 mesaj)
Yarbay

Estağfurullah rica ederim. Bağlı olduğunuz telekom müdürlüğüne gittiğinizde planlama birimine başvuracaksınız. Oradan net bilgi alabilirsiniz.




Bu mesajda bahsedilenler: @J.McNulty
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.