Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
4
Cevap
486
Tıklama
0
Öne Çıkarma
TurkNet Dondurduğum hattımı tekrar aktif edemiyorum !!
V
7 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

Merhaba arkadaşlar

TurkNet internet hattımı bir süre kullanmayacağım için dondurmuştum. Şimdi tekrar aktif hale getirmek istiyorum ama ne telefonla ne online işlem merkezi üzerinden ne de Donanımhaber üzerindeki TurkNetDestek hesabı üzerinden aktif halle getirebildim. OIM'de aktovasyon diye sekme var ama bir işlevi yok. Telefonla aradığınızda hat dondurma menusune girdigimde telefonu otomatik kapatıyorlar ve herhangi bir şekilde müşteri temsilcisi falan olmadığından o şekilde de yardım alamadım. Donanımhaber üzerindeb destek hesabına ulaştım bazı bilgilet istedi gönderdim ama ondan da bir dönüş alamadım.

Bir önerisi olan var mı acaba? Artık gerçekten sıkıldım iki günde bir işlemi yaptıramadım bu şekilde devam ederse iptal ettiricem. Tabi iptal ettirmek için birilerine ulaşabilirsem...

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

U
7 yıl
Er

müşteri memnuniyetini hiçe sayan bir firma. 2 ay sonra zaten herkes AKN'yi kaldıracak. Başka firmaya geç en azından sorun yaşadığında derdini anlatacak birileri olur.



V
7 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

Ya zaten ben Kablonet kullanıyorum.Pahalı ama çok memnunum. Evde ailem kullansın ucuz oluyor diye 2. hat olarak tutuyordum TurkNeti ama ne yazık ki haklısın.



İlk başlarda çok iyiydiler sonradan çok bozdular. Hatta ilk başlarda TurkNeti kullanmaya başladığımda hiç bir yerde yokken 16 mbps 200gb akn vermişlerdi. Sonra başka firmalar 7-8 mbps veremezken hızı 24e çıkarıp aknyi kaldırdılar bu dönemde çok iyiydiler. Ama şimdi 12-14 arası hızı zar zor veriyor. Birde aktif edemiyoruz. İptal yolu gözüktü gibi. Ikinci bir Kablonet bağlatıcam galiba.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

V
7 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

İptal etmek içinde iletişim sağlayamadım Turknette BTK'ya şikayet oluşturdum orası olmazsa da tüketici hakem heyeti ve tüketici mahkemesine başvuru yapıcam. Artık sınırı aştılar iyice. Sorun yaşayan herkes BTK üzerinden şikayet oluştursun bence.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
7 yıl
Yarbay

Sitenin iletişim kısmında 0212 li bir numara var orayı arayın



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @visoge61
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.