Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
16
Cevap
1286
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Xg2402 ölü piksel iade
F
8 yıl (2186 mesaj)
Binbaşı
Konu Sahibi

Merhaba

Bugün hepsiburadadan xg2402 model monitör aldım ekranda ölü piksel çıktı ürünü iade etmek istiyorum. Sizce ölü piksel var diye yollasam mı daha az uğraşırım yoksa ürünü beğenmedim diyip yollarsam mı daha hızlı ilerler süreç?

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



S
8 yıl (980 mesaj)
Yüzbaşı

Ürünü beğenmediğini söyle yoksa başına iş alırsın Konusu vardı forumda...




_____________________________

Eski kullanıcı adı: S7erto


C
8 yıl (6453 mesaj)
Yarbay

Cayma hakkınızı kullanın.



Diğer türlü ürün servise gidecek 1 adet ölü piksel garanti kapsamında değil diyecekler. Siz tüketici haklarına başvuracaksınız. Onun sonuçlanması 2 ayı bulacak sonra paramızı geri alacaksınız. Bir sürü uğraş olmuş olacak.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

A
8 yıl (12099 mesaj)
Yarbay

ürünü beğenmedim iade etmek istiyorum seçeneği ile iade edin öbür türlü arıza var derseniz yok servise göndericez sonrasıda değişim olursa olur olmazsa para iadesi falan şeyler ortaya atabilirler.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

F
8 yıl (2186 mesaj)
Binbaşı
Konu Sahibi

beğenmedim diye yolladım aynı gün iade ettiler



B
7 yıl (2754 mesaj)
Binbaşı

Cuma indirimleriyle güzel fiyata bir Msı Optix MAG241C monitör aldım ama 1 adet ölü piksel çıktı ve ışık sızması var. Bu monitörü iade etmek istemiyorum çünkü şuan bu fiyata böyle bir monitör alacak bütçem yok. Değişim yapmak istiyorum ama değişimde sorun çıkabilir.

Sizce ne yapmalıyım ?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
7 yıl (1975 mesaj)
Binbaşı

Genel olarak 14 gün iade hakkınız vardır.. açıklamaya üstüne para koyup daha iyisini alırım de dersin başka bir modelini alırım da dersin 14 günü geçirme



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
7 yıl (14563 mesaj)
Yarbay

hadi ya, benim de monitör yarın gelir diye düşünüyorum. monitör ile ilgili bu sorunlar dışında görüşlerin nasıl


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @berbatine
B
7 yıl (2754 mesaj)
Binbaşı

Şuan bu monitör stokta mevcut. Dediklerinizi tam anlamadım, biraz açar mısınız ?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Mr.Unstoppable
B
7 yıl (2754 mesaj)
Binbaşı

konusunu açtım oradan bakabilirsiniz.




Bu mesajda bahsedilenler: @designr
M
7 yıl (1975 mesaj)
Binbaşı

Ben iade konusunda örnek verdim hocam.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @berbatine
B
7 yıl (2754 mesaj)
Binbaşı

Hocam şuan Hepsiburada.com'da satıcı Hepsiburada değil. Değişim için gönderirsem muhtemelen paramı iade edecekler ama bu benim işime yaramaz çünkü indirimden aldım. Bir kaç ay kullanıp Hepsiburada satışa sunduğu zaman MSI servisine gönderip öyle değişim aldırmayı düşünüyorum. Siz ne tavsiye edersiniz ?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Mr.Unstoppable
M
7 yıl (1975 mesaj)
Binbaşı

İndirimden aldıysan evet paranı iade ettiklerinde amaç üzücek.. bence de bir ay kadar kullan bekle sonrasinda servise gönder durduk yere ölü pixel çıktı dersin zaten panelden anlaşılır kullanıcı hatası olmadığı diğer türlü değişim isteğinde de bulunabilirsin ama biraz şans meselesi hocam belki bu sefer de ürün yok para iadesi diyebilirler söz konusu Garantin var ve yeni olduğu için bence servis ihtiyacı karşılar ama tamamen size kalmış hocam bunlar bi seçenek:)



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @berbatine
B
7 yıl (2754 mesaj)
Binbaşı

Şuan Hepsiburada satmaya başladı ürünü tekrardan. MSI servisinin değişim raporu vermesi ne kadar sürüyor hocam ? 2 adet bitişik ve 1 adet farklı yerde ölü piksel var. MSI ServisPoint yan çizmez değil mi böyle bir durumda ?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Mr.Unstoppable
M
7 yıl (1975 mesaj)
Binbaşı

Çizmesi çok absürt olur cizmemeli hocam msi onurlu bir marka daha yeni almışsınız rahatsız edecek kadar ölü pixel bulunuyor acaba ticket mi atsaniz aldığım gün gördüm vs en azından bilgi alırsınız yinede halledilir yani ölü pixel kullanıcı hatası değil dir tabi o bölge darbe almadiysa



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @berbatine
B
7 yıl (2754 mesaj)
Binbaşı

Hocam Hepsiburada servise göndermeden 14 gün iade aşamasında değişim yapıyor mu ?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Mr.Unstoppable
M
7 yıl (1975 mesaj)
Binbaşı

Ben hepsi burada dan telefon kılıfı almıştım 5 gün kullandım sonrasinda saçma şekilde kılıf ın rengi atmaya başladı bende iade etmek istedim ve gönderdim 3 gün içinde param geri geldi ama değişim yaparlar mı bilmiyorum hocam işte nunun için hepsi burada.com un iletişim merkezi ni arayıp bilgi alabilirsiniz yada siz direkt arayip probleminizi anlatın dinleyeceklerdir site kötü bir site değil beklemenize gerek bile kalmaz belki yardım ederler hemen..



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @berbatine
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.