Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
15
Cevap
649
Tıklama
0
Öne Çıkarma
HEPSİBURADA.COM bir şey alma aldırma...
B
9 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Hepsiburada.com dan 12-12-2016 da xiaomi mi5 ithalatçı garantili telefon aldım.
"bugün kargoda" demelerine rağmen tam 8. gün kargoya verdiler.
Üstüne bir de yurtiçi kargo rezalati eklenince gidip şubeden kendim almama rağmen telefona 13 gün sonra ulaşabildim
Burada bir dip not: aliexpress den ücretsiz kargo ile alıp da 12-14 günde elime ulaşan ürünlerim mevcut.
Herneyse açtım telefonu biraz kullanınca ekranında tam orta kısımda bir karartı farkettim. "ÖLÜ PİKSEL" çok canım sıkıldı biraz daha kullanınca ekranın dokunmatiğinin bir kaç dakikada bir 5-10 sn boyunca tepki vermediğini ve çalışmadığını farkettim.
Bu şekilde telefonu kullanamayacağımı anlayınca zaman geçirmeden yasal süre içerisinde iade talebinde bulundum. Telefonu hepsiburadaya gönderdim. Bir kaç gün sonra servis raporu bulunmadığından bahisle iade talebim reddedildi. Halbuki iade sürecinin hiçbir yerinde servisten rapor almam gerektiğine dair ne bir yazı ne de bir uyarı yapılmamıştı. Ayrıca sen kendin göndersene servise, saçmalık işte. Neyse dedim. Bu defa ürünü servise göndermeleri için yeniden hepsiburadaya gönderdim. HB telefonu ithalatcı servis olan DELTA ya göndermiş, yaklaşık 22 gün sonra arıza tespit edilemedi denilerek telefonu bana geri gönderdiler. Nasıl tespit edilemez? Kör müsün birader. Ekran dokunmatiği çalışöıyor lan. Daha nasıl bir arıza olması gerekiyor işlem yapman için. Neyse tekrar yazdım HB ye, tekrar gönder dediler. Bundan 20 gün önce gönderdim, hala bekliyorum. Telefonu alalı 70-80 gün oldu bende 1 hafta kaldı. Geri kalan zamanda HB DELTA YURTİÇİ birbirine paslayıp duruyorlar.
Bir daha asla hepsiburada.com dan bir şey almam. İthalatçı garantili telefon almam. Delta lafını duydukça ana avrat... yurtiçi kargonun da önünden geçmem....

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



S
9 yıl
Yarbay

Bir konuya daha yazmıştım, iphone 6s space gray sipariş ettim, rose gold geldi. Üstelik kutunun kapağı rose gold, tabanı soace gray kutusu, telefonun seri numarası ile kutuda yazan da apayrı şeyler. Neler döndürüyorlarsa artık...



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
9 yıl
Yüzbaşı

alışveriş yapıyorum gayette memnunum



F
9 yıl
Binbaşı

Link atabilirmisin bende almayı düşünüyorum. Verdiğin linkten almayayım.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
R
9 yıl
Binbaşı

Hepsiburada kendisi satmadığı ürünlerin temini,kargosu,iadesi gibi konularda BERBAT !!
Kesinlikle gidip 100 tl fazla verin mağazadan alın, 50-100 tl için canınız sıkılıyor günlerce uğraşıyorsunuz.



B
9 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Aldığım ürünün satıcısı hepsiburada.com
Ben de hepsiburada yı yoğun kullanırdım ve satıcısı hepsiburada olmayan ürünleri almıyorum.
İthalatçı firma DELTA niteliksiz ve dolandırıcı. Hepsiburada da sattığı ürünün arkasında durmuyor. Müşterisini desteklemiyor. Kolay iade falan hikaye. Bir daha asla bir telefonu dokunmadan incelemeden kurcalamadan almam...
Daha önce çok alışveriş yaptım ufak tefek sorunlar dışında pek bir şey yaşamamıştım ancak işte bir yanlış çok doğruyu götürüyor...



C
9 yıl
Binbaşı

Ben HB'den küçük çapta alışverişler yapıyorum ve şu ana kadar bir sorun yaşamadım. Elektronik aletleri hiçbir zaman kendi elimle incelemeden almam.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
9 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

http://www.hepsiburada.com/xiaomi-mi-5-ithalatci-garantili-p-HBV0000000YQ1
Ben mobilden ve yaklaşık 3 ay önce almıştım ancak ürün bu...




Bu mesajda bahsedilenler: @fox5578
Ø
9 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: Sosisli Süt

Bir konuya daha yazmıştım, iphone 6s space gray sipariş ettim, rose gold geldi. Üstelik kutunun kapağı rose gold, tabanı soace gray kutusu, telefonun seri numarası ile kutuda yazan da apayrı şeyler. Neler döndürüyorlarsa artık...

Hocam iPhone sadece ve sadece Apple Store'dan alınır, dışarısı pişmanlık, üç beş lira edilecek kâr da burnundan geliyor insanın.



S
9 yıl
Yarbay

Sorunlardan bahsetmeyip direk cayma hakkımı kullanıyorum deyip iade etsen böyle olmazdı.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

B
9 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: Cool Storm

Ben HB'den küçük çapta alışverişler yapıyorum ve şu ana kadar bir sorun yaşamadım. Elektronik aletleri hiçbir zaman kendi elimle incelemeden almam.

Fiyat konusunda piyasaya göre uygun oluyorlar ancak yılda bir kez bile sıkıntı çıksa berbat ediyor.
Sürekli mama deterjan ıslak mendil vs alırdım hepsiburada dan. Bir defasında mama kutusunun dışında hiçbir hasar görünmemesine rağmen kutuyu açtık dökülmüş. Kullanılamaz halde. İade talep ettim. Bu sefer de hasar raporu istediler. İyi de kutu sağlam görünüyordu ben içini nereden bileyim. Zaten yurtiçi kargo kargoları kata bile çıkarmıyor. Kargocu geliyor suratından düşen bin parça. adam resmen atıp gidiyor. Ben yokken anneme çıkışmış bir daha bu kadar ağır olursa çıkarmam diye. Ağır dediği de 3lü sıvı detarjan ve mama. toplam ağırlığı 9-10 kg geçmez.



M
9 yıl
Yarbay

100-200 lira cepte kalacak diye interneti tercih etmememiz lazım.. Benimde başıma geldi. 3 Nisanda Sony m5 aldım, yeni güncelleme gelmiş kurulsun dedim, kurduğum anda sim kartı görmemeye başladı. HBya geri yolladım, servise yollamış onlar da. 13 Mayısta iade aldım. O gün bugündür hepsiburadadan en ufak bişey almıyorum, en doğrusu bu.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
-
9 yıl
Yüzbaşı

HB den lenovo k5 aldım. Hiçbir sorun çıkmadı. Galiba çok şanslıyım. Sürekli hbnin ne mal olduğunu söylüyorlar.



B
9 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: WinterLoot

100-200 lira cepte kalacak diye interneti tercih etmememiz lazım.. Benimde başıma geldi. 3 Nisanda Sony m5 aldım, yeni güncelleme gelmiş kurulsun dedim, kurduğum anda sim kartı görmemeye başladı. HBya geri yolladım, servise yollamış onlar da. 13 Mayısta iade aldım. O gün bugündür hepsiburadadan en ufak bişey almıyorum, en doğrusu bu.

Haklısın hocam, yaşayarak tecrübe ettim.



B
9 yıl
Yarbay

n11 varken hb kullanan varmış halen..



S
9 yıl
Yüzbaşı

Satıcısı hb olan ürün almam. 10 gün sonrasına satış sözü verdiğim ürüne aksesuar siparişi verdim, "özellikle" pahalı olmasına rağmen "aynı gün kargo" ibaresi nedeniyle geçtiğim sipariş 5. günde kargoya verildi ve 14 günde elime ulaştı.



Ancak diğer satıcılarla yaptığım alışverişlerde sorun yaşamadım.



Aras Kargo dan da ürün almam, 1 haftadır kargo bekliyorum merkezden ilçeye hala gelmedi ve haftaya perşembe günü gelecekmiş.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.