Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
19
Cevap
2071
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Corolla 1.33 life ikinci el piyasası
B
9 yıl (23 mesaj)
Onbaşı
Konu Sahibi

Üstadlar 2015 corolla 1.33 life almaya karar verdim. Uzun soluklu araştırmalar sonucunda ihtiyaçlarımı karşılayacak bir f/p otomobili olduğuna karar verdim. Ancak aklıma takılan konu bu aracın ikinci el gideri olurmu? Yani 4 yıl sonra aracı satacak olsam beni üzer mi? Araç almadaki amaçlarımdan birisi de ileriye dönük ev için sermaye yapma planım. Arabayı alınca çok zarar etmek ya da aracın elimde patlamasını istemiyorum.

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

C
9 yıl (16650 mesaj)
Yarbay

Kesinlikle zarar etmez.

Toyota ustune birde Corolla..



Fakat 1.33 motorda kesin kararlimisiniz?



4 yildir 1.33 motorlu Auris kullanıyorum.

Katlanilmiyacak seviyede değil fakat motor berbat onu belirteyim.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
N
9 yıl (2725 mesaj)
Binbaşı

2015model hatasiz 14500km deki aracimi satiyorum. Dusunurseniz pm atin



M
9 yıl (335 mesaj)
Yüzbaşı

Her arac satılır, bu konuda konuda sıkıntı yok. 4 sene sonra en kotu ihtimal bugün alacağınız fiyatın uç bin lira altına satarsınız. İkinci elde fiyatlar pek düşmüyor.



N
9 yıl (12147 mesaj)
Yarbay

Motor seri hızlanmaya ve tek şeritte sollamaya çıkmaya pek müsait değil gibi bana kalırsa tonton amcalara sağ şerit arabası

sifir fiyatının uygun olması da hep bu motordan

kampanya 57,950 den veriyor 2 ci elde ona göre değerlendirmek lazım. Ülkede hiç bir şeyin fiyatı düşmüyor zaten. Belki yakında 2 ci el getirmenin önü açılırsa avrupanın yeni hurdalığı biz oluruz ama fiyatlar da düşer.



B
9 yıl (23 mesaj)
Onbaşı
Konu Sahibi

Cevaplarınız için teşekkür ederim. Antalya da yaşıyorum yani yaşadığım şehirde öyle dik rampalar yok. Belki yılda bir kez Antalya-Trabzon, bir kezde Antalya-Mersin seyahati yaparım. Aslında öyle emekli ton ton yaşlı amcada değilim ama bu fiyata bu kadar geniş, güvenli ve sorunsuz bir c segmenti daha yok sanırım. Bu benim ilk aracım olacak. Bir çocuklu bi aileyiz. Bagajı sadece çocuk arabası ile dolan bi B segmenti araçta istemiyorum açıkçası. Eskiden beri gönlümde cıvık fd6 kasa yatardı ama adamlar 2010 model boyalı araca 50-55 bin para istiyorlar. 6-7 yaşındaki araca o kadar parayı vermektense 1-2 yaşındaki henüz kasa değiştirmemiş aracı almak daha mantıklı geldi. Şimdi sağ şeride hapsolursunuz filan gibisinden tecrübelerde insana acaba dedirtmiyor değil hani



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

C
9 yıl (16650 mesaj)
Yarbay

Ben Auris 1.33 u 2012 Ekim ayinda sifir pesin olarak 36.250 TL ye almistim. Aracım daha 30.000 KM de sifir sayilabilecek turden yani. İs yerindeki arkadasim illa sat bana dedi oyle bi planim vardi 44.000 TL verdi aracima :) Degistirecektim fakat planlar degisti devam dedim :)



Cok kullanmadigim icin 1.33 u tercih etmistim.

Su an sorsalar almam



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

C
9 yıl (16650 mesaj)
Yarbay

Ha belirteyim.

19 KM ortalama hizim var son 1.000 KM de hep sehirici.

Tuketim su an ki kış mevsimine gore 8.1 litre.

Yazin 7.5-7.6 değişiyor.



Su anki benzin fiyatlarina gore 42 kurus tuketiyor sehir icinde.



Uzun yolda 110 km sabit hizla 6 litre civarı tuketimi var.

Vites oranlari berbat arac 6. Vites 2800 devirde 110 km yapiyor.

120-130 giderseniz devir 3.000 i geciyor bu sekilde 6.5-7 litre arasi tuketim oluyor. Bu aracta 6. Vites ne ise yariyor cozmek imkansiz. 2000 model Polo bile 5. Viteste 110 Km hizla 3000 devire gelmiyor.

Gitsin diye yuksek devir ceviriyorsunuz mecbur cunku torku dusuk kasa agir aractada 4 kisi varsa yandiniz tüketim artacak...



Senede 10.000 KM veya alti yol yapıyorsanız hızla isim yok sehir icinde takilirim yeri geldiğinde yuketime ve motorun beni sinir etmesine katlanirim diyorsaniz 5 yasindaki arabalara 50.000 vermektense mantikli...



Benden size tavsiye birinden bulun bi sekilde sehirici, rampa vs kullanin.



Arac konforlu fakat, motor bu konforu torpuluyor. Konfor demek sadece kontuk pozisyonu, rahatlik vs demek olsaydi tamam derdim konforlu...



Ayrica motorun cok tiz bi sesi var bazen kulak tırmaliyor.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
B
9 yıl (23 mesaj)
Onbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: Cloud Nine

Kesinlikle zarar etmez.

Toyota ustune birde Corolla..



Fakat 1.33 motorda kesin kararlimisiniz?



4 yildir 1.33 motorlu Auris kullanıyorum.

Katlanilmiyacak seviyede değil fakat motor berbat onu belirteyim.



Üstadım 1.33 ü fiyatının uygun olmasından tercih ettim. Tabi gönül ister 1.6 olsun ama arada ciddi fiyat farkı var.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

S
9 yıl (14649 mesaj)
Yarbay

Life donanım 2.eli 45 e bulursun



B
9 yıl (23 mesaj)
Onbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: Cloud Nine

Ha belirteyim.

19 KM ortalama hizim var son 1.000 KM de hep sehirici.

Tuketim su an ki kış mevsimine gore 8.1 litre.

Yazin 7.5-7.6 değişiyor.



Su anki benzin fiyatlarina gore 42 kurus tuketiyor sehir icinde.



Uzun yolda 110 km sabit hizla 6 litre civarı tuketimi var.

Vites oranlari berbat arac 6. Vites 2800 devirde 110 km yapiyor.

120-130 giderseniz devir 3.000 i geciyor bu sekilde 6.5-7 litre arasi tuketim oluyor. Bu aracta 6. Vites ne ise yariyor cozmek imkansiz. 2000 model Polo bile 5. Viteste 110 Km hizla 3000 devire gelmiyor.

Gitsin diye yuksek devir ceviriyorsunuz mecbur cunku torku dusuk kasa agir aractada 4 kisi varsa yandiniz tüketim artacak...



Senede 10.000 KM veya alti yol yapıyorsanız hızla isim yok sehir icinde takilirim yeri geldiğinde yuketime ve motorun beni sinir etmesine katlanirim diyorsaniz 5 yasindaki arabalara 50.000 vermektense mantikli...



Benden size tavsiye birinden bulun bi sekilde sehirici, rampa vs kullanin.



Arac konforlu fakat, motor bu konforu torpuluyor. Konfor demek sadece kontuk pozisyonu, rahatlik vs demek olsaydi tamam derdim konforlu...



Ayrica motorun cok tiz bi sesi var bazen kulak tırmaliyor.

Bir 1.33 kullanıcısı olarak verdiğiniz samimi cevaplar için teşekkür ederim. Genelde insanlar kullanıcısı oldukları araçların fanatiği oluyorlar. Tecrübeleriniz kararımı yeniden gözden geçirmeme neden olacak sanırım.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
F
9 yıl (280 mesaj)
Teğmen

Egeaya bakın hocam 1.3 dizeller sahibinden 55 e bulunuyor sıfırları üstelik sıfır faiz kampanyası da var



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

S
9 yıl (8359 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: Cloud Nine

Ha belirteyim.

19 KM ortalama hizim var son 1.000 KM de hep sehirici.

Tuketim su an ki kış mevsimine gore 8.1 litre.

Yazin 7.5-7.6 değişiyor.



Su anki benzin fiyatlarina gore 42 kurus tuketiyor sehir icinde.



Uzun yolda 110 km sabit hizla 6 litre civarı tuketimi var.

Vites oranlari berbat arac 6. Vites 2800 devirde 110 km yapiyor.

120-130 giderseniz devir 3.000 i geciyor bu sekilde 6.5-7 litre arasi tuketim oluyor. Bu aracta 6. Vites ne ise yariyor cozmek imkansiz. 2000 model Polo bile 5. Viteste 110 Km hizla 3000 devire gelmiyor.

Gitsin diye yuksek devir ceviriyorsunuz mecbur cunku torku dusuk kasa agir aractada 4 kisi varsa yandiniz tüketim artacak...



Senede 10.000 KM veya alti yol yapıyorsanız hızla isim yok sehir icinde takilirim yeri geldiğinde yuketime ve motorun beni sinir etmesine katlanirim diyorsaniz 5 yasindaki arabalara 50.000 vermektense mantikli...



Benden size tavsiye birinden bulun bi sekilde sehirici, rampa vs kullanin.



Arac konforlu fakat, motor bu konforu torpuluyor. Konfor demek sadece kontuk pozisyonu, rahatlik vs demek olsaydi tamam derdim konforlu...



Ayrica motorun cok tiz bi sesi var bazen kulak tırmaliyor.

İşten anlayan adam böyle oluyor işte:)

Motorsuz konfor mu olur. Şöyle her hızda sessiz sessiz süzülen ve hızlanan 3.8 V6 + tork konvertörlü aracın konforu nerede, motorun devamlı yük altında olup kabini huzursuz ettiği aracın konforu nerede:)

(3.8 V6 abartı oldu tabi ama 1.4 TSI DSG Golf bile o konforu sağlıyor)


Bu mesaja 1 cevap geldi.
C
9 yıl (16650 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: benoben_007


quote:

Orijinalden alıntı: Cloud Nine

Ha belirteyim.

19 KM ortalama hizim var son 1.000 KM de hep sehirici.

Tuketim su an ki kış mevsimine gore 8.1 litre.

Yazin 7.5-7.6 değişiyor.



Su anki benzin fiyatlarina gore 42 kurus tuketiyor sehir icinde.



Uzun yolda 110 km sabit hizla 6 litre civarı tuketimi var.

Vites oranlari berbat arac 6. Vites 2800 devirde 110 km yapiyor.

120-130 giderseniz devir 3.000 i geciyor bu sekilde 6.5-7 litre arasi tuketim oluyor. Bu aracta 6. Vites ne ise yariyor cozmek imkansiz. 2000 model Polo bile 5. Viteste 110 Km hizla 3000 devire gelmiyor.

Gitsin diye yuksek devir ceviriyorsunuz mecbur cunku torku dusuk kasa agir aractada 4 kisi varsa yandiniz tüketim artacak...



Senede 10.000 KM veya alti yol yapıyorsanız hızla isim yok sehir icinde takilirim yeri geldiğinde yuketime ve motorun beni sinir etmesine katlanirim diyorsaniz 5 yasindaki arabalara 50.000 vermektense mantikli...



Benden size tavsiye birinden bulun bi sekilde sehirici, rampa vs kullanin.



Arac konforlu fakat, motor bu konforu torpuluyor. Konfor demek sadece kontuk pozisyonu, rahatlik vs demek olsaydi tamam derdim konforlu...



Ayrica motorun cok tiz bi sesi var bazen kulak tırmaliyor.

Bir 1.33 kullanıcısı olarak verdiğiniz samimi cevaplar için teşekkür ederim. Genelde insanlar kullanıcısı oldukları araçların fanatiği oluyorlar. Tecrübeleriniz kararımı yeniden gözden geçirmeme neden olacak sanırım.

Yani sonuçta benimle mezara girmeyecek :) Fanatiklige hic gerek yok.



Motorun mukemmel LPG uyumu var.

Fakat zaten kasaya agir gelen sürekli yük altında olan bir motora birde LPG uygulanirsa ne olur bilemiyorum :)



Dedigim gibi alali 4 yili gecti benim bugun itibariyle senede 7.500 KM yol yapmisim. Boyle bir durumunuz varsa alin cunku fiyati uygun e birde kasasida yeni sayilir makyajlandi ama olsun eski kasasi bile hala kapis kapış gidiyorken.



Kalkipta senede 15.000 km yaparim derseniz hem ocaginiza incir agaci diker, hemde sinir mekanizmanızin iflas ettiğini görürsünüz :)



Fakat aracın klimasi sanki motordan bagimsiz çalışıyor gibi.

Önceki aracimda (i30) AC dugmesine bastigimda devir saatinde bi hareketlenme hafiften bi gucten düşme yasardim.

Fakat bu araçta öyle birsey yasamiyorum. Ve klimasi inanilmaz sogutuyor. 42 derecelik Antalya sicaginda icersini gayet guzel sogutuyordu. Corolla da da eminim boyledir cunku yapi aynı kasa farkli.



Akliniza takilan baska soru olursa seve seve cevaplarım.

Saygilar.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

C
9 yıl (16650 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: optiarc


quote:

Orijinalden alıntı: Cloud Nine

Ha belirteyim.

19 KM ortalama hizim var son 1.000 KM de hep sehirici.

Tuketim su an ki kış mevsimine gore 8.1 litre.

Yazin 7.5-7.6 değişiyor.



Su anki benzin fiyatlarina gore 42 kurus tuketiyor sehir icinde.



Uzun yolda 110 km sabit hizla 6 litre civarı tuketimi var.

Vites oranlari berbat arac 6. Vites 2800 devirde 110 km yapiyor.

120-130 giderseniz devir 3.000 i geciyor bu sekilde 6.5-7 litre arasi tuketim oluyor. Bu aracta 6. Vites ne ise yariyor cozmek imkansiz. 2000 model Polo bile 5. Viteste 110 Km hizla 3000 devire gelmiyor.

Gitsin diye yuksek devir ceviriyorsunuz mecbur cunku torku dusuk kasa agir aractada 4 kisi varsa yandiniz tüketim artacak...



Senede 10.000 KM veya alti yol yapıyorsanız hızla isim yok sehir icinde takilirim yeri geldiğinde yuketime ve motorun beni sinir etmesine katlanirim diyorsaniz 5 yasindaki arabalara 50.000 vermektense mantikli...



Benden size tavsiye birinden bulun bi sekilde sehirici, rampa vs kullanin.



Arac konforlu fakat, motor bu konforu torpuluyor. Konfor demek sadece kontuk pozisyonu, rahatlik vs demek olsaydi tamam derdim konforlu...



Ayrica motorun cok tiz bi sesi var bazen kulak tırmaliyor.

İşten anlayan adam böyle oluyor işte:)

Motorsuz konfor mu olur. Şöyle her hızda sessiz sessiz süzülen ve hızlanan 3.8 V6 + tork konvertörlü aracın konforu nerede, motorun devamlı yük altında olup kabini huzursuz ettiği aracın konforu nerede:)

(3.8 V6 abartı oldu tabi ama 1.4 TSI DSG Golf bile o konforu sağlıyor)

3.8 V6 bir ironik olmus :)

KM de 2 lira yakan arac bizi oldurur :)



Sanzuman araliklari iyi olan gaz pedalina basinca nazlanmiyacak bir araç olsun yeterli bana gore.

Mesela 120 Km hizda son viteste soyle 1900-2000 devir bandinda seyretsin sessiz sedasiz yakit ekonomisi ile.

Golf 7 1.6 TDI manuel ile seyahat ettigimde bu sevki almistim.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

F
9 yıl (280 mesaj)
Teğmen

Egeaya bakın hocam 1.3 dizeller sahibinden 55 e bulunuyor sıfırları üstelik sıfır faiz kampanyası da var



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
9 yıl (23 mesaj)
Onbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: fatihkahve1234

Egeaya bakın hocam 1.3 dizeller sahibinden 55 e bulunuyor sıfırları üstelik sıfır faiz kampanyası da var

Hocam niyeyse Egea'nın kasasına hiç ısınamadım yaa. Sanırım biraz eskimiş olmasını gözardı edip cıvık fd6 ya yönelecek gibiyim yine. Aslında corollanın kasası güvenlik donanımı çok hoşuma gitmişti ama ani sollama ihtiyaçlarını karşılayamayacak olması soğutacak beni. Sonuçta bu durum güvenlik tehlikeside yaratabilir.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
İ
9 yıl (4515 mesaj)
Yarbay

Hocam 2014 1.6 adcance ya da touch lara bakın. Çok rahat 55-58 aralığında bulunabiliyor. Hele ki touch 53 e bile bulunur gibi(gerekirse 2013 alın) 1.33 yerine birkaç model alt ama 1.6 motor tercih edilir



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @benoben_007
R
9 yıl (12040 mesaj)
Yarbay

2.el piyasası yönünden 1.33de sıkıntı yok. Peynir ekmek gibi gidiyor. Corollanın temizi asla satışta sıkıntı yaratmaz zaten. Tek sorun çekişiyle ilgili. O da sizin araçtan beklentinize göre değişir.

Klima açık hız sabitleme 90a sabit Kocaeli - Safranbolu 5lt yakıt ortalamasıyla gittim ben. Dönüşte trafik vardı 6.1lt yaktı. Neredeyse turbo benzinli gibi az yakıyor sakin sürüşte.

Forumdaki corolla konusunu takip etmenizi öneririm.

https://forum.donanimhaber.com/yeni-toyota-corolla-2013-2016-ana-konu--71306647-1427



G
9 yıl (6868 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: benoben_007


quote:

Orijinalden alıntı: fatihkahve1234

Egeaya bakın hocam 1.3 dizeller sahibinden 55 e bulunuyor sıfırları üstelik sıfır faiz kampanyası da var

Hocam niyeyse Egea'nın kasasına hiç ısınamadım yaa. Sanırım biraz eskimiş olmasını gözardı edip cıvık fd6 ya yönelecek gibiyim yine. Aslında corollanın kasası güvenlik donanımı çok hoşuma gitmişti ama ani sollama ihtiyaçlarını karşılayamayacak olması soğutacak beni. Sonuçta bu durum güvenlik tehlikeside yaratabilir.

Araca alışırsanız güvenlik tehlikesi yaşamazsınız. Tutup 1.6 180 hp ile ucu ucuna sollayacağınız aracı bu araç ile sollamamanız gerektiğini biliyorsunuz.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.