Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
12
Cevap
730
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Fiat bravo 1.6mjet 120hp vs civic hb 1.8 140 hp hangisi performans anlamında iyidir ?
R
10 yıl (196 mesaj)
Teğmen
Konu Sahibi

Bravo 1.6 mjet 120hp videolarda 220,ye kadar rahat rahat çıkıyorken 1.8 civic 209 km de takılıyor normalde civic daha süraatli olması gerekmiyormu bu mantıkla hem son hız hemde hızlanma açısından 300mn tork olan bravo her konuda daha iyi mi oluyor :) madem öyleyse 140hp 1.8 sadece adı mı var :) bu arada iki araç içinde manuel olarak bakıyorum, ki bu performansın yanı sıra bravoya chip attırıp 140hp de yapabiliyoruz ki alırsam kesin attıracağım

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

B
10 yıl (2431 mesaj)
Yarbay

Bravonun fabrika verisi 10.5 saniye 195 maksimum hız.

Civicin fabrika verisi 9.2 saniye 210 maksimum hız.

Yokuş aşağı Bravo 250'de görür ibreyi de kırar.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

O
10 yıl (5915 mesaj)
Yarbay

Vereceği his ve keyif açısından torkundan dolayı belki bravo daha iyi olacaktır ama genel performans anlamında civic'in eğer motor sağlamsa daha iyidir muhtemelen.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
10 yıl (14679 mesaj)
Yarbay

Civic 3 yıla yakın kullandım. 209'da falan hiç takıldığını görmedim. 5.viteste rahat rahat 215 görüyor. Ben 230'u geçmedim. Sattığım arkadaş Konya yolunda 237 yapmış video göndermişti.
Kullanımı keyiflidir.



K
10 yıl (7780 mesaj)
Yarbay

bir dizel araç hem de kendinden daha hacimli bir benzinli araçtan sadece yakıt ekonomisi bakımından avantajlı olabilir, diğer kalan herşey için atmosferik de olsa benzinli araç üstündür



R
10 yıl (196 mesaj)
Teğmen
Konu Sahibi

Civic konusunda karar kıldım bravo 2.seçenek fakat videolarda bunu görünce şaşırdım araçları test ettim fakat max hız deneyemedim tabiki fakat videoda bravo videosunda eğim olabilir ama yokuş aşağı değildi zaten max hız yılda 1-2 kez uzun yollarda yapılacak civicten yana konuşuyorum o kadranda 230 göremezsem arabadan soğurum :)



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
10 yıl (14679 mesaj)
Yarbay

İki aracın performans karşılaştırması
Fikir verir.
< Resime gitmek için tıklayın >

Civic performansı çok mu iyi? Hayır değil. Ancak kendi yaşı ve fiyat aralığındaki araçlar bazında bakarsak gayet tatminkar. Özellikle I-shift söz konusu olursa özellikle kalkışta 1.4Tsi Golf bile kafa kafa çıkarır hatta 80-100'e kadar önde gidebilir. Ancak 120 üstü hızlarda gayet iyidir Civic.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
R
10 yıl (196 mesaj)
Teğmen
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: supremum

İki aracın performans karşılaştırması
Fikir verir.
< Resime gitmek için tıklayın >

Civic performansı çok mu iyi? Hayır değil. Ancak kendi yaşı ve fiyat aralığındaki araçlar bazında bakarsak gayet tatminkar. Özellikle I-shift söz konusu olursa özellikle kalkışta 1.4Tsi Golf bile kafa kafa çıkarır hatta 80-100'e kadar önde gidebilir. Ancak 120 üstü hızlarda gayet iyidir Civic.

İ-shift kesinlikle almam zaten test ettigim ishiftti kafama hic yatmadı ben zaten drag yarısına katılmam fakat 0-100 10saniye altında olması lazım performans diyorsak :) ve de otobanda yeri geldiği zaman tokatlamayı seviyorum :) son olarak kadranda 230-240 arası görmek istiyorum 1.3 astradan sonra performans konusunda açlık hissediyorum nedense :)



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
10 yıl (14679 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: riskoflife27

İ-shift kesinlikle almam zaten test ettigim ishiftti kafama hic yatmadı ben zaten drag yarısına katılmam fakat 0-100 10saniye altında olması lazım performans diyorsak :) ve de otobanda yeri geldiği zaman tokatlamayı seviyorum :) son olarak kadranda 230-240 arası görmek istiyorum 1.3 astradan sonra performans konusunda açlık hissediyorum nedense :)

I-shift alışkanlık gerektiren bi şanzıman. Tek kavramalılar içinde yine iyidir. Ancak tam otomatikten veya çift kavramalıdan sonra rahatsız hissettirebilir.
Astra 1.3'ten sonra performans yeterli gelecektir. Uzun yolda severdim Civic'i. 4000 devir üstü bayır falan dinlemez.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
R
10 yıl (196 mesaj)
Teğmen
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: supremum

quote:

Orijinalden alıntı: riskoflife27

İ-shift kesinlikle almam zaten test ettigim ishiftti kafama hic yatmadı ben zaten drag yarısına katılmam fakat 0-100 10saniye altında olması lazım performans diyorsak :) ve de otobanda yeri geldiği zaman tokatlamayı seviyorum :) son olarak kadranda 230-240 arası görmek istiyorum 1.3 astradan sonra performans konusunda açlık hissediyorum nedense :)

I-shift alışkanlık gerektiren bi şanzıman. Tek kavramalılar içinde yine iyidir. Ancak tam otomatikten veya çift kavramalıdan sonra rahatsız hissettirebilir.
Astra 1.3'ten sonra performans yeterli gelecektir. Uzun yolda severdim Civic'i. 4000 devir üstü bayır falan dinlemez.

Satıcı arkadaş vites değiştirirken ayağını gazdan çekmen gerek dedi öyle yapınca yani tıpkı manuel gibi :) güzel geçişleri var öyle fakat otomatik denilince olay sürekli öyle yapmak can sıkar :) o yüzden en iyisi manuel, bu aracın tek tük 2010 ve sonrasında tam otomatiği var ona güzel diyorlar fakat bulmak bir dert 40.000 bandında bulmak ayrı dert çok zor ama eğerki düşerse bir şekilde kaçırmam :)



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
10 yıl (14679 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: riskoflife27


quote:

Orijinalden alıntı: supremum

quote:

Orijinalden alıntı: riskoflife27

İ-shift kesinlikle almam zaten test ettigim ishiftti kafama hic yatmadı ben zaten drag yarısına katılmam fakat 0-100 10saniye altında olması lazım performans diyorsak :) ve de otobanda yeri geldiği zaman tokatlamayı seviyorum :) son olarak kadranda 230-240 arası görmek istiyorum 1.3 astradan sonra performans konusunda açlık hissediyorum nedense :)

I-shift alışkanlık gerektiren bi şanzıman. Tek kavramalılar içinde yine iyidir. Ancak tam otomatikten veya çift kavramalıdan sonra rahatsız hissettirebilir.
Astra 1.3'ten sonra performans yeterli gelecektir. Uzun yolda severdim Civic'i. 4000 devir üstü bayır falan dinlemez.

Satıcı arkadaş vites değiştirirken ayağını gazdan çekmen gerek dedi öyle yapınca yani tıpkı manuel gibi :) güzel geçişleri var öyle fakat otomatik denilince olay sürekli öyle yapmak can sıkar :) o yüzden en iyisi manuel, bu aracın tek tük 2010 ve sonrasında tam otomatiği var ona güzel diyorlar fakat bulmak bir dert 40.000 bandında bulmak ayrı dert çok zor ama eğerki düşerse bir şekilde kaçırmam :)

O kadar zaman kullandim. O ayagi gazdan cekme olayina hiç alışamadım. Ne anladim otomatikten...
Zaten 1-2 haricinde eger performansli kullanilmiyorda vites geçişleri o kadarda kotu degil. Gazlarken vites atinca ivmelenme kesintisi kotu geliyor.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
X
10 yıl (9353 mesaj)
Yarbay

Bravo sahibi olarak bende ekleme yapayım o zaman, 1.6 multijet 120 hp 300 nm torka sahip 6 ileri bir motordan bahsediyoruz sonuçta dizel bir aracın üretim kullanım amacı bellidir. Ayrıca bravo forumlarında, yotubede örneğini bolca bulabiliriz eğimsiz düz yolda yokuş aşağı olmadan, yüksekten aşağı atmadan 250 olmasa bile 220 km hıza ulaşabiliyor asıl vurucu kısım belirli bir hıza kadar piyasada 2 katı fiyatına satılan çoğu popüler modele hızlanma ve torkta bravo çok çok rahat kafa tutar. Fiatı her yönden eleştirebiliriz ama motor ve torkun gücüyle ivmelenmede bravo çok başarılıdır.



B
10 yıl (807 mesaj)
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: riskoflife27

Bravo 1.6 mjet 120hp videolarda 220,ye kadar rahat rahat çıkıyorken 1.8 civic 209 km de takılıyor normalde civic daha süraatli olması gerekmiyormu bu mantıkla hem son hız hemde hızlanma açısından 300mn tork olan bravo her konuda daha iyi mi oluyor :) madem öyleyse 140hp 1.8 sadece adı mı var :) bu arada iki araç içinde manuel olarak bakıyorum, ki bu performansın yanı sıra bravoya chip attırıp 140hp de yapabiliyoruz ki alırsam kesin attıracağım

ben 1.6 multijet dualogic ile tem de düz yolda 215 - 220 yi gördüm. sportstyle 17 jant yüksek hızlarda da belli etmiyor iyi yol tutuyor.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.