1. sayfa
|
Bravonun fabrika verisi 10.5 saniye 195 maksimum hız. Civicin fabrika verisi 9.2 saniye 210 maksimum hız. Yokuş aşağı Bravo 250'de görür ibreyi de kırar. |
| Vereceği his ve keyif açısından torkundan dolayı belki bravo daha iyi olacaktır ama genel performans anlamında civic'in eğer motor sağlamsa daha iyidir muhtemelen. |
|
Civic 3 yıla yakın kullandım. 209'da falan hiç takıldığını görmedim. 5.viteste rahat rahat 215 görüyor. Ben 230'u geçmedim. Sattığım arkadaş Konya yolunda 237 yapmış video göndermişti. Kullanımı keyiflidir. |
| bir dizel araç hem de kendinden daha hacimli bir benzinli araçtan sadece yakıt ekonomisi bakımından avantajlı olabilir, diğer kalan herşey için atmosferik de olsa benzinli araç üstündür |
| Civic konusunda karar kıldım bravo 2.seçenek fakat videolarda bunu görünce şaşırdım araçları test ettim fakat max hız deneyemedim tabiki fakat videoda bravo videosunda eğim olabilir ama yokuş aşağı değildi zaten max hız yılda 1-2 kez uzun yollarda yapılacak civicten yana konuşuyorum o kadranda 230 göremezsem arabadan soğurum :) |
|
İki aracın performans karşılaştırması Fikir verir. < Resime gitmek için tıklayın > Civic performansı çok mu iyi? Hayır değil. Ancak kendi yaşı ve fiyat aralığındaki araçlar bazında bakarsak gayet tatminkar. Özellikle I-shift söz konusu olursa özellikle kalkışta 1.4Tsi Golf bile kafa kafa çıkarır hatta 80-100'e kadar önde gidebilir. Ancak 120 üstü hızlarda gayet iyidir Civic. |
İ-shift kesinlikle almam zaten test ettigim ishiftti kafama hic yatmadı ben zaten drag yarısına katılmam fakat 0-100 10saniye altında olması lazım performans diyorsak :) ve de otobanda yeri geldiği zaman tokatlamayı seviyorum :) son olarak kadranda 230-240 arası görmek istiyorum 1.3 astradan sonra performans konusunda açlık hissediyorum nedense :) |
I-shift alışkanlık gerektiren bi şanzıman. Tek kavramalılar içinde yine iyidir. Ancak tam otomatikten veya çift kavramalıdan sonra rahatsız hissettirebilir. Astra 1.3'ten sonra performans yeterli gelecektir. Uzun yolda severdim Civic'i. 4000 devir üstü bayır falan dinlemez. |
Satıcı arkadaş vites değiştirirken ayağını gazdan çekmen gerek dedi öyle yapınca yani tıpkı manuel gibi :) güzel geçişleri var öyle fakat otomatik denilince olay sürekli öyle yapmak can sıkar :) o yüzden en iyisi manuel, bu aracın tek tük 2010 ve sonrasında tam otomatiği var ona güzel diyorlar fakat bulmak bir dert 40.000 bandında bulmak ayrı dert çok zor ama eğerki düşerse bir şekilde kaçırmam :) |
O kadar zaman kullandim. O ayagi gazdan cekme olayina hiç alışamadım. Ne anladim otomatikten... Zaten 1-2 haricinde eger performansli kullanilmiyorda vites geçişleri o kadarda kotu degil. Gazlarken vites atinca ivmelenme kesintisi kotu geliyor. |
| Bravo sahibi olarak bende ekleme yapayım o zaman, 1.6 multijet 120 hp 300 nm torka sahip 6 ileri bir motordan bahsediyoruz sonuçta dizel bir aracın üretim kullanım amacı bellidir. Ayrıca bravo forumlarında, yotubede örneğini bolca bulabiliriz eğimsiz düz yolda yokuş aşağı olmadan, yüksekten aşağı atmadan 250 olmasa bile 220 km hıza ulaşabiliyor asıl vurucu kısım belirli bir hıza kadar piyasada 2 katı fiyatına satılan çoğu popüler modele hızlanma ve torkta bravo çok çok rahat kafa tutar. Fiatı her yönden eleştirebiliriz ama motor ve torkun gücüyle ivmelenmede bravo çok başarılıdır. |
ben 1.6 multijet dualogic ile tem de düz yolda 215 - 220 yi gördüm. sportstyle 17 jant yüksek hızlarda da belli etmiyor iyi yol tutuyor. |
1. sayfa
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >