Bu konuyu yazmamdaki sebep 4.5-6 k aralıgındaki oyuncuların dahi bu mekaniğe tam olarak hakim olmadıgını düşünmemdir. Daha önceden yazmış oldugum mmr sistemi püf noktalarına buradan : http://forum.donanimhaber.com/m_95961850/tm.htm Hit-move hakkında yazmış oldugum yazıya da buradan : http://forum.donanimhaber.com/m_96028490/tm.htm ulaaşbilirsiniz.
Tower agro mekanikleri neden bu kadar önemlidir biraz bundan bahsetmek istiyorum.
- Kule altı dive atacaksanız ölmemek için bilmek zorundasınız. - Kuleden damage yemeden kuleyi sürekli haraslamak istiyosanız bilmek zorundasınız. - Takım arkadaşınız acımadan vuran kuleye nanik çekip biraz da bana vur demek için bilmek zorundasınız. vbvb işte
Gelelim mekaniklere kule öncelikle kime vurmayı tercih ediyo madde madde yazalım
1-) Kule kendi ile aynı takımdan olan heroya vuran ünitelerden kendine en yakın olana vurur. 2-) Kule kendine vuran ünitelerden kendine en yakın olana vurur. 3-) Kule kendi ile aynı takımdan olan herhangi bir üniteye vuran ünitelerden kendisine en yakın olana vurur. 4-) Kendisine en yakın crepe vurur. 5-) Kendisine en yakın heroya vurur. 6-) Kendisine en yakın mancınıga vurur.
Ayrıca agro mekaniğinin 500 rangesi ve 2 saniye cd si fakat kulenin 700 rangesi vardır yani
Eğer 500 range içerisinde kule başkasına atack yaparken karşı takımın herosuna vurup 2 saniye dolmadan tekrar agro verirseniz kule size dönmez.Ama 500 ile 700 range arasında adama vursanız dahi kule size dönmeyecktir. Yani eğer kule dibinde rakip haraslamak istiyosanız
1-) Adama vurun 2-) 2 saniyelik cooldown başladı yani kule 2 saniye sonra size vurmaya başlayacak. 3-) Kendi crebinize vuruyo gibi yapın. 4-) Bunu sürekli tekrarlayın.
Unutmayın 2 saniye tam süredir yani kule atak yapmanızdan tam 2 saniye sonra size vurmaya başlayacak.
Bir de kule ne zaman attack değiştirir onun algoritması var:
1-) Hedef aldığı ünite ölünce (cd=0) 2-) Düşman crep ya da hero kendi takımından bi üniteye saldırırsa (cd=2) 3-) Vurduğu crep veya hero deny atarsa veya atmaya calısırsa kule yukarıda yazdıgım algoritmaya göre yeni hedefini seçer (cd=2) 4-) Hedef kulenin range sinden cıkarsa.
Sanırım bu kadar yeterli arkadaslar eğer sormak istediginiz veya ekleme yapmak istediginiz bir yer olursa bana yazarsınız. İyi oyunlar herkese
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
Bu konuyu yazmamdaki sebep 4.5-6 k aralıgındaki oyuncuların dahi bu mekaniğe tam olarak hakim olmadıgını düşünmemdir.
Daha önceden yazmış oldugum mmr sistemi püf noktalarına buradan : http://forum.donanimhaber.com/m_95961850/tm.htm
Hit-move hakkında yazmış oldugum yazıya da buradan : http://forum.donanimhaber.com/m_96028490/tm.htm ulaaşbilirsiniz.
Tower agro mekanikleri neden bu kadar önemlidir biraz bundan bahsetmek istiyorum.
- Kule altı dive atacaksanız ölmemek için bilmek zorundasınız.
- Kuleden damage yemeden kuleyi sürekli haraslamak istiyosanız bilmek zorundasınız.
- Takım arkadaşınız acımadan vuran kuleye nanik çekip biraz da bana vur demek için bilmek zorundasınız.
vbvb işte
Gelelim mekaniklere kule öncelikle kime vurmayı tercih ediyo madde madde yazalım
1-) Kule kendi ile aynı takımdan olan heroya vuran ünitelerden kendine en yakın olana vurur.
2-) Kule kendine vuran ünitelerden kendine en yakın olana vurur.
3-) Kule kendi ile aynı takımdan olan herhangi bir üniteye vuran ünitelerden kendisine en yakın olana vurur.
4-) Kendisine en yakın crepe vurur.
5-) Kendisine en yakın heroya vurur.
6-) Kendisine en yakın mancınıga vurur.
Ayrıca agro mekaniğinin 500 rangesi ve 2 saniye cd si fakat kulenin 700 rangesi vardır yani
Eğer 500 range içerisinde kule başkasına atack yaparken karşı takımın herosuna vurup 2 saniye dolmadan tekrar agro verirseniz kule size dönmez.Ama 500 ile 700 range arasında adama vursanız dahi kule size dönmeyecktir.
Yani eğer kule dibinde rakip haraslamak istiyosanız
1-) Adama vurun
2-) 2 saniyelik cooldown başladı yani kule 2 saniye sonra size vurmaya başlayacak.
3-) Kendi crebinize vuruyo gibi yapın.
4-) Bunu sürekli tekrarlayın.
Unutmayın 2 saniye tam süredir yani kule atak yapmanızdan tam 2 saniye sonra size vurmaya başlayacak.
Şimdi bu çok expert gibi gelebilir size ama mesela bir tane de örnek video atayım dendinin bu agro yüzünden yedigi sopaya dair :https://www.youtube.com/watch?v=plCcIIhhMLs
Bir de kule ne zaman attack değiştirir onun algoritması var:
1-) Hedef aldığı ünite ölünce (cd=0)
2-) Düşman crep ya da hero kendi takımından bi üniteye saldırırsa (cd=2)
3-) Vurduğu crep veya hero deny atarsa veya atmaya calısırsa kule yukarıda yazdıgım algoritmaya göre yeni hedefini seçer (cd=2)
4-) Hedef kulenin range sinden cıkarsa.
Sanırım bu kadar yeterli arkadaslar eğer sormak istediginiz veya ekleme yapmak istediginiz bir yer olursa bana yazarsınız. İyi oyunlar herkese
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MubabasH -- 12 Kasım 2015; 14:23:39 >