Kısaca Özet: Avea bana haber vermeden hattımı iptal etti ve benden tahaddüt cayma bedeli olarak 170 Tl istiyor.
Daha önce avea içinde numara değişikliği yapmıştım. 2 ay kadar geçtikten sonra hattım kapandı. Aradım müşteri hizmetlerini, geçmiş numaramdan kalan bir fatura borcum olduğunu söylediler. Sesli yanıt sistemi ile ödeme kısmına yönlendirildim. Kredi kartı ile ödeme yaptım ve onaylandı. Akşamında hattım açıldı. 1 hafta geçtikten sonra beni aradılar ve geçmiş borcum olduğunu söylediler. Bende ödediğimi söyledim. Benden ekstreyi fax ile yollamamı istediler. Bende tamam dedim. Sonra kısa bir süre daha geçti ve bir baktım hattımı kapatmışlar. Birisi beni aradığı zaman bu numara kullanılmamaktadır diyordu. Bende müşteri hizmetlerine ulaştım ve nedenini sordum. Bana geçmiş faturamı öder isem yarın hattımın açılacağı söylendi. Ben ekstreye baktım ancak fatura ödemesi yapılmamış ondan. Bende hattım kapatıldıktan bir gün sonra geçmiş faturamı ödedim. Müşteri hizmetlerini aradığımda bana hattımın tamamen iptal edildiği söylendi. Ben kendilerine bunu bana haber vermeden nasıl yaparsınız dediğimde sözleşmede bunlar yazıyordu diye tekrar edip durdular. Ayrıca hattımdan tahaddüt cayma bedeli olarak 170 Tl borç çıkardılar. Bu borcu ödediğim taktirde tekrar numaranızı kullanabilirsiniz dediler.
Böyle rezil, müşteriyi gram umursamayan bir firmadan kesinlikle uzak durun.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
Bir aylık 45 tl borcum vardı. Telefon uzerinden yaptığım ödeme geçerli olmamış. Haber verdiler bunu ancak hattın kapanacağına her hangi bir bilgi vermediler
Bizim de daha önce kapanmasın diye içine beş lira attığımız hat, bir ay sonra lazım olup telefonu açtığımızda, hat çoktan bildiğin kapanmıştı yani. Haksız yere kapatıp, bizim 5 lirayı da cebe indirmişlerdi. Bunlardan beklenir.
Daha önce avea içinde numara değişikliği yapmıştım. 2 ay kadar geçtikten sonra hattım kapandı. Aradım müşteri hizmetlerini, geçmiş numaramdan kalan bir fatura borcum olduğunu söylediler. Sesli yanıt sistemi ile ödeme kısmına yönlendirildim. Kredi kartı ile ödeme yaptım ve onaylandı. Akşamında hattım açıldı. 1 hafta geçtikten sonra beni aradılar ve geçmiş borcum olduğunu söylediler. Bende ödediğimi söyledim. Benden ekstreyi fax ile yollamamı istediler. Bende tamam dedim. Sonra kısa bir süre daha geçti ve bir baktım hattımı kapatmışlar. Birisi beni aradığı zaman bu numara kullanılmamaktadır diyordu. Bende müşteri hizmetlerine ulaştım ve nedenini sordum. Bana geçmiş faturamı öder isem yarın hattımın açılacağı söylendi. Ben ekstreye baktım ancak fatura ödemesi yapılmamış ondan. Bende hattım kapatıldıktan bir gün sonra geçmiş faturamı ödedim. Müşteri hizmetlerini aradığımda bana hattımın tamamen iptal edildiği söylendi. Ben kendilerine bunu bana haber vermeden nasıl yaparsınız dediğimde sözleşmede bunlar yazıyordu diye tekrar edip durdular. Ayrıca hattımdan tahaddüt cayma bedeli olarak 170 Tl borç çıkardılar. Bu borcu ödediğim taktirde tekrar numaranızı kullanabilirsiniz dediler.
Böyle rezil, müşteriyi gram umursamayan bir firmadan kesinlikle uzak durun.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
                        
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.