1. sayfa
Servise gönderdiğim anakart geldi. Onarım formuna "Cihazda sorun bulunamadı, BIOS güncellemesi yapılmıştır" yazmışlar. Kartı denedim ancak hiçbir fark yok. Bunun üzerine Asus müşteri servisi ile görüştüm. Anakarta işlemcinin ve RAM'in, aynı zamanda hard diskin takılı olması gerektiğini söylediler. Bu konuya katılmadığımı söyledim. Fark eden hiçbir şey yok, zaten onları da denemiştim. Aşağıdaki sayfadan uyumlu donanımlar listesini kontrol ettim. İşlemcim ve RAM'lerim zaten uygun. https://www.asus.com/tr/Motherboards/A88XMA/HelpDesk_Download/ Artık ne yapabilirim bilmiyorum. Tavsiyeler varsa sevinirim. |
< Resime gitmek için tıklayın > Bağlantıları en sade şekliyle aşağıdaki gibi yapıyorum: -DVI üzerinden monitor bağlı (kablo değişti, durum aynı) -Anakart ana konnektörü bağlı -Anakart 12 VDC konnektörü (4 pin) bağlı -Kasa ön panel konnektörü bağlı |
Anakartın neyini test etmeye çalışıyorsunuz anlamadım o şekilde anakartıda test edemezsiniz test cihazınız vs. yoksa, ramsiz-işlemcisiz bilgisayara bildiğim kadarıyla görüntü gelmez. |
Servis doğrusunu söylemiş arıza biçimine göre cpu vga ram hdd de diğer arıza türlerine göre birlikte gönderilir siz yanlış yapmışsınız bu konuda.. |
Ben eski sistemime yalnızca yeni anakart ve sıfır bir işlemci almıştım. Anakarttan şüphelenmemin nedeni ise eski çalışan sistemimden sonra sıfır olan işlemcime güvenmem. Servis de artık anakart sağlam dedikten sonra işlemciyi mi garantiye göndereceğim? İşlemcinin bozulduğunu neredeyse duymadım, hele hele paketinden çıkartmışken. Ayrıca daha önce kullandığım Gigabyte GA-GMA880-UD2H anakartım tek başına hiçbir bileşen olmadan monitöre görüntü verip BIOS ekranına giriyordu. |
Sıfır aldığım işlemcide sorun olduğu ortaya çıktı. Şimdi garantiye onu göndereceğim. Bu anakarta en iyi hangi işlemci gider sizce? |
bilader mümkünse sen elini sürme bu işlere bütün sistemi tek tek bozuyorsun bilen birine götür o yapsın yapak istedğini |
Bence siz de mümkünse cevap yazmayın. Yukarıda arkadaş anakart dediği için onu garantiye verdim. Ha oyalandım, arkadaşa bir şey dediğim yok. Ancak 91 yılından beri bilgisayarla uğraşan ve elektrik-elektronik mühendisi birine bunu söylemen gülünç olmuş ![]() |
1. sayfa
Bundan başka anakartın pilini söküp anakartı başlatmaya çalıştım. Bir süre bekledim ve pili takıp tekrar denedim. Hiçbir değişiklik olmadı. Güç kaynağımda sorun olmadığını başka bir sistem ile denediğim için biliyorum.
Şimdi yapmam gereken ne olmalı? Kartı direkt Asus teknik servisine mi göndermeliyim (garantisi mevcut)? Yoksa bu yeni nesil anakartlarda farklı bir mevzu mu var?
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.