sanırım testler zorlaştırıldığından 4 yıldız aldı. görüntüye bakılınca şoför kapısı açılacak gibi duruyor. A sütunu oynamadı bile, ön camda az hasar aldı |
mini gibi bir araba bile 4 yıldız alıyorken corsaya taktınız c4 cactus bile 4 yıldıız alıor yani c segmenti araçlar bile 4 yıldız alıor şuan gelen diğer b segmenti araçlar 3 bazıları 4 alıor yani corsa bu konuda iyi |
Dacia sağlam değil diyenler. Sandero ile aynı yıldız almış. Şaka bi yana bence araç sağlam, koruması fena değil zaten 4 yildiz aldı diye almaktan vazgeçeceklerini sanmıyorum. |
Corsa'ya neden takayım? Burası OTOMOBİL GENEL BÖLÜMÜ olup otomobiller ile ilgili paylaşım forumu. CORSA ile ilgili bu haberi gördüm ve paylaştım. Yani takmadım. Ve test hakkında bir yorum da yazmadım. |
haberi yapanlar opelede corsayada takmışlar mini c4 olsa güvenlikli derler |
galiba diğer testlerden yaya ve diğer güvenlik sistemleri yüzünden 4 puanda takıldı kabin içi gayet güvenli gözüküyor ŞAHSEN.![]() ![]() |
C4 Cactus niye bile olsun ki? Sanki citroen çok güvenli otomobil üretmeyle ünlenmiş bir marka. ![]() ![]() Megane 3 yıldız işte bu corsa da 4 yıldız olduğuna göre ncapı gerçekten zorlaştırmışlar sanırım. Fransız araçların 3-4 yıldız alması normalde Alman'lar da düşüyor ise 2-3 sene 4 yıldızlı araba artık bol görürüz demek. İnşallah daha çok zorlaştırırlar da otomobil güvenlik seviyeleri artar |
bu forumun işine gelmeyince eksiler bu forumda artı almak istiyorsan citroen volvo mazda öv almanlara söv =artılanmak manuel vw önerenleri seat skoda opel önerenleri fiat bravo vb araçlaro öerelenleri eksiler dh iyice objekifliğini kaybetti 4-5 senedir bu foruma üyeyim bu sene kadar yanlı forum görmedim gelsin japoncuların fıranaızcılaron eksileri eksi ile kendinizi avutun teknolojisiz japonlar ve teneke frnsızlar |
bnde onu diyorum fransızların c segment arabaları 3-4 yıldız alırken polo 3 yıldız alırken oh ala corsa alınca ... |
Bu euroncap testleri artık 4 yıldız alan bir araba aslında eskiye göre 5 yıldız fakat güvenlik tenolojilerinden kırıyorlar o yüzden 4e düşüyor. Atıyorum şerit değiştirme uyarısı, 50km ile giderken fren desteği vs.vs. bu tür elektronik teknolojileri kapsıyor. Olmasa da olur yani. Bana daha çok reklammış gibi geliyor. |
Yeni kıstaslara elektronik tedbirleri ekleyeceklerine önce takla testi ve IIHS'nin testini eklesinler. Belli fikirler verse de, euroNCAP %100 güvenilir değil artık benim gözümde. |
Yeni Skoda Fabia Euro ncap'tan iyi notlar aldı Corsa biraz düşük |
Bu sonuclar hala fazla.iihs testleri bir miktarda olsa,ncapin "kolejci hoca" oldugu gercegini ortaya cikardi.herkese 5,her olcume 90-100;sonra trafikte mendil gibi burusmus araclar.. ![]() |
Açın iki Euro Ncap test koşulu okuyun burada cahil cahil yorum yapmayın yazacağım malesef. Yıldızlar belirlenirken aracın sadece kabin güvenliğine değil her şeyine bakılıyor. Mesela trafik kazası sırasında yaya verdiği zarar gibi. Üstelik not alma koşullarıda farklı açıp iki okusanız analayacaksınız. 4 yıldız almış.İyi mi? Hayır. Kötü mü? Hayır. Bence B sınıfı araca göre gayet normal. Zaten fazla kafaya takmayın.Distribütörler ülkemize getirirken donanım çaldığı için bizde satılanların %80'i 4 yıldız alandan olamayacak.Tahminim yan hava yastıkları olmadığı için maksimum 2-3 gibi değerler alabilecek modeller satılacak bizde. |
eski kriterler olsaydı beş yıldız alırdı bana göre. yeni sistem sebebiyle dört yıldız almış. eski sistemde corsa'dan daha fazla dağılıp beş yıldız alan modeller var. |
Görünene göre çok iyi korumuş. |
Araç kendine Müslüman, sadece kendi içindekileri koruyor. ![]() |
https://www.youtube.com/watch?v=kXeyJklwAY4
http://www.ototeknikveri.com/haber/3254/yeni-opel-corsaya-euroncapten-kirik-not
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.